Ihan samaa on harrastettu aina omassa kaveripiirissä eikä siinä mitään. Se on ihan ok, eikä mun nahan alle nyt ihan pienet mene. Täällä foorumi/netti mestoissa asia on vaan joskus hieman hankalampaa, kun sitä ns. pilkettä toisen silmäkulmassa ei näe. Ja muutenkin, kun ei ihmisiä tunne. Sitten se äkkiä realisoituu tyhmäksi tappeluksi ja vänkäämiseksi täällä.
Tämä keskusteluketjujen käyttö, jotta tarinoissa pysyy joku rakenne, menee jostain syystä nykyään todella usein vihkoon.
Esimerkiksi Ilveksen tämän päivän valmentajauutinen on Liigan tasolla niin iso jytky, että totta helvetissä sille pitää avata oma ketjunsa. Tai Antti Pennaselle uusi päävalmentajaketju. Sen sijaan viestejä roiskittiin hirveällä kiimalla sinne tänne.
Tapaus sattui vielä kettumaisesti kellonaikaan jolloin ihmiset ovat keskimäärin töissä tai opiskelemassa, mutta onneksi @valvojat tiimistä ainakin @rizka sattui olemaan tavoitettavissa ja siivosi sotkut. Itse näin Pennasen naaman duunin kahvion telkkarissa tunteja myöhemmin. On paljon helpompaa yhdistää uusi ketju johonkin vanhaan, jos tarvetta on, kuin siirrellä viestejä viidestä eri paikasta.
Jos on Tappara vähän syysterässä niin samaa voi sanoa yhteisöstä, mitä näihin keskusteluihin tulee.
Et sä voi lähteä koko yhteisöä heittämään bussin alle.
Tuossa juuri pistettiin porukalla pelaajia jonossa luiskaan, niin hyvä hetki muistuttaa ettei täälläkään voi metrin syöttö mennä kahta ohi
Pitääkö päivittää selain?
#testi
Tuskin mitään muuta ku väärä ketju. Taklauksille kerettiin jo tehdä oma ketjunsa, ettei esim. sairaspoissaloketju täyty tän tyyppisistä viesteistä.
Ok kerkesin sinne kirjoittamaan
Nyt pitää kehua kun on paikka. Saunan ja parin merellisen pulahduksen jälkeen otteluketjussa oli yli 60 uutta viestiä, mutta muissa ketjuissa ei juurikaan.
Hienoa
Otanpä tän duunin alle. Katotaan miten linja pitää
@000
Annetaan posia! Kunnioitettavaa pahoitella ja pyytää anteeksi väärinkäsitystä Tapparan paljon puhutuista vouchereista lapsille. Sitten mainitsin tuossa ketjussa Ilvesläiset monikossa sen takia, koska tämä aihe tuntunut tuottavan paljon ilkkumista ja nauramista naapurin leirissä, että Tappara jakaa ilmaiseksi kun ei käy yleisöä. Moni Ilvesläinen tätä asian laitaa ei tunnu tajuavan (ei halua tajuta) vaikka avaa, mutta sinä tajusit ja pahoittelit. Siitä pisteet sinulle!
Juuri näin, vaikka toisaalta ymmärränkin joidenkin suuttumuksen. Oli ehkä vähän heikosti kirjoitettuja viestejä, en ole nukkunut koko yönä ja pää ei toimi. Pahoittelen vielä. Seison kyllä aika pitkälti sanojeni takana, mutta kyllä ne olisi paremmin voinut kirjoittaa. Taidan poistua ainakin toistaiseksi vähän takavasemmalle täältä, katsellaan myöhemmin. Tähän voi sitten laittaa alle parhaat “oli jo aikakin” -kommentit
Tuntuu vaan, että viimeaikoina liikaa mennyt minä vs muut väittelemiseksi vaikka se ei olisi välttämättä edes ollut tarkoitus. Ei tämä varmaan kovin produktiivista ole eikä tuo aina erityisemmin lisäarvoa palstalle. Toivoisin kuitenkin, että vähän vähemmän kärkkäästi täällä kirjoiteltaisiin Ilveksestä, nytkin hirveä haloo syntyi jostain yhdestä yksityishenkilön twiitistä. Jos sen olisi laittanut vaikka SaiPan kannattaja, niin tuskin tuosta ongelmaa olisi tullut
Salmelointi jatkukoon muualla, toistaiseksi. Katsotaan jos tässä vielä tänään johonkin vastailen tilanteen vaatiessa, mutta noin yleisesti.
Nyt on päivä! Tsempataan kaikki, niin palsta pysyykin hyvänä.
Jos käytät meistä sanaa mouho, niin ainakaan minun ei tule ikävä. Palaat sitten joskus.
Tähän on pakko kyllä puuttua. Siis ettekö te nyt ymmärtämeet vielä selityksenkin jälkeen, että en tosissaan käyttänyt tuota Kun puhuttiin vihollisuudesta, niin otin äärimmäisenä esimerkkinä että menisin “torille hakkaamaan “mouhoja” huligaaniravoissani” vaan sen sijaan “onnittelen rehdisti Tapparaa ja sitä kannattavia ystäviäni mestaruudesta”. Oletin että tuo olisi ymmärretty selvänä vitsinä, mutta näköjään sekin otettiin pois kontekstista ja syytetään siitä, että käyttäisin Mouho sanaa. Kaikissa muissa viesteissä (kuten tuossakin noita yksiä heittomerkkejä lukuun ottamatta) olen kyllä sanonut Tapparan Tapparana ja Tapparalaiset Tapparalaisina. En ole käyttänyt täällä tai muuallakaan mitään pilkkanimiä.
Jep. Ja joo, oli velvollisuuksia tuossa yöllä, samoilla silmillä lähestulkoon mennään.
Joo joo. Olisit voinut myös tuossa käyttää jotain muuta kuin mouhoa. Ihan sama onko lainausmerkissä vai ei. Muista kenen hiekkalaatikolla leikit.
Ero tähän on ettei SaiPan kannattajat yritä hakata kaikessa Tapparaa alaspäin. Ilves kannattajat näkevät todella paljon vaivaa Tapparan asioista ja tekemisistä valittamiseen. Kaikki mitä Tappara tekee on teikäläisten mielestä väärin ja kaikkeen otetaan kantaa. Parempikin että olet hetken hiljaa ja palaat joskus jos palaat.
Miksi? Mitä sanaa? Eikö mouho ole yleisin vastaavissa tilanteissa käytetty sana? En minä nyt oikeasti uskonut että tuosta loukkaannuttaisiin, en tarkoittanut sillä mitään pahaa.
Tämä on kyllä usein ihan molemminpuolista, mutta varmaan osittain näin.
Tällä foorumilla vähemmän haukutaan Ilvesläisiä tai Ilvestä. Teillä nyt on kohtuu paljon näitä ”hauskoja” kutsumanimiä. Itse en näistä mieltäni pahoita eikä se minua kiinnosta, mutta kannattaa nyt aina muistaa kenen foorumilla sinäkin kirjoittelet
Joo, kyllä niitä nimityksiä meillä on enemmän varmasti, minä en niitä käytä. En tajunnut että tuota ei tajuta/ haluta tajuta siihen tarkoitetussa kontekstissa. Laitoin vielä heittomerkit, jotta tuo ironia olisi selvempää. Ja kyllä täälläkin aika paljon Ilvestä ja Ilvesläisiä käsitellään eikä pelkästään positiivisessa mielessä, mutta voi olla, että kuitenkin vähemmän kuin Ilvesfoorumilla.
Näin totesin tuossa aiemmassa viestissä. Tänään kyllä.
Eikö sun nyt pitäny jo mennä?