Älkää ny kiusatko enää sitä poloista ei ole nukkunut koko yönä, eikä nuku ensi yönäkään kuulemma.
Olen kyllä tavatomman loukkaantunut teidän ilkeyksistänne
En tiedä nukunko enää ikinä.
Mutta joo, puhelin menee nyt kiinni.
Nyt kyllä jollekkin pikku tekis hyvää
Menis sitten nukkumaan eikä jatkais tuota jankutusta. Jaksa kukaan kuunnella.
Lupaan kaikille kanssakeskustelijoille, että jos lopetan tänne kirjoittamisen, niin en tee siitä tällaista numeroa, vaan poistun ihan suorilta.
Asiahan ei minuun liittynyt, mutta kyllä tuo juna kulkee molempiin suuntiin ihan täysin.
Ei se voi mennä ennen kuin saa jokaiseen viestiin viimeisen vastauksen.
Aiva. Tapparalaisillahan on helvetin monta nimee Ilvekselle. Eiku ei ollukkaa
Nautitaan nyt siittä et Tampereella on nyt kilpailua joukkueiden fanien kanssa ja jätetään nää haukkumiset pois…
Tästäkö täällä puhutaan? Ei @salmela61 tuossa kutsu ketään mouhoksi vaan viittaa siihen, että sanaa käytetään tuossa kontekstissa. En minäkään ole noista muista asioista hänen kanssaan samaa mieltä, mutta tässä ei kyllä ollut mitään pahaa, mitä nyt ilmaisu oli vähän kärkäs.
Jäitä hattuun nyt ihmiset.
Ei Mouhijärveltä tuu junaa Hervantaan.
Napsuko täällä “omille” bänniä naapurin provoista?
Joo ei tämä ole mikään lentokenttä, ei täällä tarvitse kuuluttaa lähtöjä.
Toivoisin, että tämä olisi meidän tapparalaisten keskustelupalsta. Jos tänne tulee muiden joukkueiden kannattajia, niin bannit voisi olla herkässä, jos tavoitteena on vain provosoida.
Nyt on kyllä laadukasta keskustelua monilta osin.
Tää alkaa jo täyttämään kiusaamisen merkit. Sen uskallan sanoa teille päin naamaa.
Voi olla. Valitettavasti tämän päivän näytös ei ole ainutlaatuista.
En minä ainakaan jaksa kyseisestä kirjoittajaa sitten yhtään. Kyse ei ole nyt pelkästään tuosta, vaan yleisilmeestä mitä annetaan.
Pitäisi ymmärtää se asia, että kirjoitetaan tietyn logon palstalle. Jos tulee vastapalloon, niin voisi myös katsoa peiliin eikä jäädä inttämään.
Hyvä tapa päästä pidemmälle syyslomalle on jankuttaa ensin asiaketjuissa ja sitten siirtää jankutus tänne. Yksi lähti loppuvuodeksi - tarvittaessa laitetaan lisää väkeä pihalle.
Viikonloppu alkoi hienolla voitolla. Naattikaa.
Mun puolesta kyllä kaikki on tervettulleita, jos keskustelu on asiallista. Ei oo tullu sellasta vibaa ikinä tästä Salmelasta, että “tavoitteena on vain provosoida”, vaan ihan perus kirjoittelijalta vaikuttaa vaikka eri värejä kantaakin yllään. Ihmeen iso numero taas tehty ihan pikkujutusta.
Se että kuplaannutetaan foorumi ja aletaan potkia vierasfaneja pois todella hatarin perustein sopisi enemmän yhden toisen tamperelaisjoukkueen palstan henkeen. Siksi sinne ei varmaan kirjoittelekaan paljon kukaan.
Aika kova on välillä se vaatimustaso vieraskirjoittajia kohtaan. Kyllä täällä ihan samanlaisia provoilujuhlia saadaan aikaan ihan ominkin voimin. Minä en täysin allekirjoita sitä, että pelkästään se, kun jonkun tapa ja tyyli ei miellytä niin se on sitten ikään kuin julkinen oikeutus sille, että saa myös toiseen suuntaan vedellä ihan miten sattuu. Minun mielestäni täällä kohdistuu toisinaan aivan turhaa ja ylimääräistä painetta Ilvestä kannattaviin nimimerkkeihin.
Mutta harvinaisen hyvin täällä foorumilla toimivat edelleen Wiion lait:
Viestintä epäonnistuu aina, paitsi sattumalta.
Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.
Mitä enemmän viestitään, sitä huonommin viestintä onnistuu.
Joukkoviestinnässä ei ole tärkeää se, miten asiat ovat, vaan se, miten ne näyttävät olevan.
Uutisen tärkeys on kääntäen verrannollinen sen etäisyyden neliöön.
Mitä tärkeämmästä tilanteesta on kysymys, sitä todennäköisimmin unohdat olennaisen asian, jonka muistit hetki sitten.