Älkää tuoko politiikkaa tähän ketjuun.
Niin kuin @Treppu sanoi, toisia arvostellessa olisi hyvä jakaa tasaisessa suhteessa posia ja negaa mutta kyllä silti pointteja saa nostaa esiin välttäen kuitenkin liiallista kärkkäyttä. Kun puhutaan että toisten ammattitaitoa ei saa arvostella niin mitä me täällä kaikki päivät pitkät teemme, arvostelemme jääkiekkoilijoiden ammattitaitoa ja heidän pätevyyttään tehtävässä vaikka harvempi meistä itse yltää lähellekään heidän tasoaan. Eli tyyli on olennaisessa osassa mutta pointti tuossa fanituoteasiassakin oli minusta sinänsä ihan ok.
Tämän ketjun hienoin idea on antaa toisille hyvää.
Sinulla on hyvä asenne ja pidät keskusteluita yllä. Kaikesta emme ole samaa mieltä, mutta pidä tekstit asiallisina.
Jos ei leikitä.
Posellesi arolla tulee uusi “kokki”. Ruoka on pelkkää scheibaa, koska kaverin tausta on raudoittaa betonirakenteita rakennuskohteissa. Varmasti hyvä alansa töissä, mutta kokata ei osaa laisinkaan. Kaikkia ■■■■■■■■■ mutta mukautavat. Kaveri on kuitenkin hyvä ja mukava.
Kannattaa keskittyä oleelliseen, ei lillukanvarsiin.
Jäsenen @Masto työhakemus oli lapsellinen ja lähetetty väärään osoitteeseen.
Onhan tuota vilpitöntä kerrontaasi pakko arvostaa.
Porhallat paikalle, lyöt moukarikommentin ja poistut takavasemmalle vesuria teroittelemaan.
Jos nyt yrittää ymmärtää, mistä on kyse, niin eikö tässä lainauksessa kerrota olennainen?
Mitä sisällöntuottaja tarkalleen ottaen Tapparassa tekee?
– Tulee työstettyä muun muassa ottelutapahtumien mainontaa ja varsinkin pelipäivinä on sitten mediaennakoiden tekemistä, akkreditointeja ja media-asioiden koordinoimista pelien jälkeen. Teen myös uutisia ja uutiskirjeitä. Lisäksi olen ollut mukana videohaastatteluiden tekemisessä ja fanituotepuolen ideoinnissa. Sosiaalista mediaa teen aika vähän, sillä se on enemmänkin muiden vastuulla. Varsin monipuolinen työnkuva siis. Paljon pitää koordinoida ja aikatauluttaa asioita, Hakala listaa.
Eli Hakala listaa asioita, mitä on Tapparassa tehny. Niitä äkkiseltään laskien on seitsemän ja hän kertoo lisäksi olleensa mukana fanituotepuolen ideoinnissa. Sitte ku ketjua lukee, tulee mielikuva, että se, ettei kaikki kuluttajat ole tyytyväisiä fanituotteisiin, ni se on jotenki tämän henkilön koulutuksen vika. Eiköhän Tapparalla oo ammattilaiset tekemässä ja se, että myös muilla henkilöillä on mahdollisuus antaa kommenttia ideointiin, se on ainoastaan hyvä asia. Ihan niinku se, että myös faneilla on mahdollisuus antaa kommentteja eri asioihin. Sitte ammattilaiset ne asiat lopullisesti päättää.
Juice laulo joskus, että “On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön…” Mutta yrittäkää nyt kuitenki aina perehtyä asiaan ja muodostaa omat mielipiteet ennenku lähdette mihinkään “joukkolynkkaukseen” mukaan. Sitaatteihin sen takia, ettei tässä nyt kovin isosta asiasta oo kyse tällä kertaa, mutta tuntuu että ku yks kritisoi jotain, siihen on heti muutama neganiilo valmiina tarttuun selvittelemättä faktoja yhtään.
Fanituotepuoli on menny eteenpäi tosi paljo viimisen kolmen vuoden aikana. Parannettavaa on, mutta on myös paljo kehumista.
Tähän täytynee vielä vastata, ensinnäkin kiitoksia sillä tuo on merkittävää palautetta saatavaksi ja toisekseen täytynee pahoitella että hieman turhan piikittelevää ja päällekäyvää kommenttia on muutamissa aiheissa tullut jaettua viime päivinä kun keskustelu on tuntunut turhan polarisoituneelta. Opiksi näistä ja raikkaammin eteenpäin.
Kiitos @Maskimies, kun perustit “Omat koirat puree” -ketjun
Olen kiitollinen, että annoit kunnian ketjun ideasta minulle, mutta kyllä se tosiasiallisesti oli @SammyO ideana tuo ketju Eli kunnia ideasta sinne, mihin se kuuluu.
Tähän väliin on kyllä kehuttava, että tällä foorumilla on pysynyt aika lailla kaikkien osalta tämä asia pääsääntöisesti kurissa ja nuhteessa. Kiitokset siitä niin ylläpidolle ja kanssakirjoittajille väreistä välittämättä.
Oli @Jiisaazi aika turha vastahyökkäys tuossa asiassa, koska me olemme nyt täällä ja meidän kulttuuriin kuuluu pyrkimys asiallisiin ja oikeisiin kirjoitusasuihin.
Vastahyökkäys? Höpöhöpö, ironia on monin paikoin huumoria, niinkuin tässäkin. Kuten sanoin jo alkuperäisessä viestissä ja korostin sitä vielä jatkossa, siinä ei ollut mitään hyökkäystä vaan tietynlaisen ironian vivahde. Ja itse myös tuota oikeinkirjoittamista arvostan vallan paljon. Kirjoitettu viestintä on toki joskus haasteellista ymmärtää.
EDIT. Mulla ei ole MITÄÄN syytä hyökätä yhdenkään kannattajan näkemyksien kimppuun, oli ne sitten Tapparan, Ilveksen tai vaikka Kyröskosken Pärskeen kannattajien näkemyksiä mistä tahansa. Tyhmä jätkä minäkin olen, mutta en niin tyhmä että omalla nimelläni lähtisin päätäni aukomaan tamperelaisessa kiekkoyhteisössä ja menisin seuraavana päivänä tekemään samalla nimellä juttuja mediaan…
Sori jos jollain meni Kalpa-pelin kommentointini tunteisiin, lieneekö kuopijolainen hanurinsoitto innoittanut minua kirjoittelemaan
Meni ainoastaan tunteisiin tuo edes pieni vihjailu siitä miten Kantola olisi kiinnostavaa nähdä kirves rinnassaan, siinä kohtaa saattaisi kyllä jäädä kausari ostamatta…
Eipä tuossa nyt mitään pahaa ollut😁
Kantola toki Tapparan paidassa on jo niin mustaa huumoria, että ei monelle uppoa😂
Jos kuopijolainen hanurinsoitto innoittaa yhtään mihinkään niin pitäisikö olla huolissaan?
Ärsyttää tämä ilmiö, jota näkyy myös erityisesti politiikassa: joidenkin mielestä täytyy olla kaikesta samaa mieltä oman puolueen, tai tässä tapauksessa joukkueen kannattajien kanssa. Arvostan kyllä, että esim. @Masto ja @Acetho uskaltavat kertoa mielipiteensä, vaikka täällä tulee aika rajusti kritiikkiä joistakin suunnista, jos tästä asiasta on eri mieltä. Ymmärrän kyllä, että Tapparan foorumilla ei kaikkien tarvitse katsoa asiaa eri näkökulmasta, mutta ihmettelen miten osa vastustaa noin paljon, jos joku ymmärtää sen toisenkin näkökulman.
Kirjoitanko isoilla kirjaimilla jos menisi paremmin perille?
Jos nyt vielä jauhatte siitä lippujen heilutuskiellosta pelin aikana niin toiset ymmärtävät Tapparan ohjeistuksen ja toiset eivät.
Kukin miettiköön ihan keskenään kumpaan leiriin kuuluu.
Hyvin sanottu. Tuntuu välillä, että viestit eivät saa sisältää minkäänlaista tulkinnanvaraa, saati sitten ironiaa tai sarkasmia. Eivät taida ihan kaikille aueta, kuten ajateltu. Itseäni hieman kiusaa tiukka puuttuminen one-linereihin, jotka eivät kuulemma ole sisällöllisesti laadukkaita tai eivät vie keskustelua eteenpäin. Tohdin olla eri mieltä; joskus one-linereissa sanotaan paljon enemmän kuin pidemmissä viesteissä.
Se ei ollut se pointti eikä aihe edes oikeastaan ollut lippujen heilutus vaan Osaston ”mielenosoitus”. En ottanut mitään kantaa Tapparan ohjeistuksiin tai lippujen heilutuksiin. Vaan kun jotkut esittävät Osaston boikotin syitä toisesta näkökulmasta, niin tulee aika asiatonta kommenttia välillä vastauksena. Esim. ei voi kuulemma olla Tappara-fani (tai on yhtäkkiä molempien fani), jos ymmärtää toista näkökulmaa.
Näin on, minusta ei ole hyvää käytöstä kenenkään kannattajuutta omaa seuraansa kohtaan lähteä kyseenalaistamaan tuollaisten seikkojen takia kuten mielipiteet kannattajakulttuurista. Tai tekemään vihjauksia että joku kannattaisi useampaa porukkaa. Tuollaisesta on taidettu joskus jakaa huomautuksiakin tällä foorumilla.
Mitä tuohon ohjeiden ymmärtämiseen tulee, minä olen aiemmin itsekin kirjoittanut että sääntöjä ei lähdetä rikkomaan joten koen että asiallisempaa on kritisoida sääntölinjauksia sanallisesti kuin niitä lähteä koettelemaan. Missään vaiheessa en ole ketään kehottanut toimimaan ohjeita vastaan vaan esimerkiksi todennut että toisenlaisia toimintatapoja voidaan sitten kokeilla vaikka Ilveksen kotipeleissä joissa ne ovat sallittuja.
Onko oikeesti tällä foorumilla näin kirjoteltu esim. @Masto lle? Kyllähän meitä toki moneen junaan mahtuu, mutta tomosta en oo itte huomannu.