Täällä ihmetellään seisomakatsomoiden kokoeroja. Tähän aivan selkeät syyt. Tapparan peleissä A1-B1 vierasfanikatsomon kokoa rajoittaa mm. invakatsomon sijainti. Katsomon alaosasta rivit 1-9 seisomakatsomoa, sen jälkeen rivit 10-12 turva/näkyvyysvälinä ja sen jälkeen rivistä 13 ylöspäin istumakatsomoa. Tällä järjestelyllä pyritään antamaan pelinautinto myös kaikille pyörätuolipaikoilla oleville katsojille. Perjantaina katsomon alaosaa oli levitetty myös A1 vas-B1 oik puolelle nimenomaan, jotta Ilves faneja olisi mahtunut paremmin seisomakatsomoon eli Tappara mahdollisuuksien mukaan vastasi myös Osaston toiveeseen lisätilasta. Lippujen heiluttaminen halutaan estää pelin aikana, jotta istumakatsomossa pysyisi näkyvyys mahdollisimman tasavertaisena.
Ilveksen peleissä vierasfanien seisomakatsomo mahdollista asettaa rivien 1-16 väliselle alueelle, koska pyörätuolipaikkoja ei ole. Toivottavasti tämä turha jankkaaminen lipuista ja fanikatsomoiden koosta vähitellen loppuisi ja fanit keskittyisivät oleelliseen eli joukkueensa kannustukseen. Perjantaina Sinioranssit saivat kyllä meteliä ilman jatkuvaa lippujen heiluttamistakin !
Ota huomioon että:
- Se minun kotikenttä
- Minulla on CHL-pipo
- Ja napakka laukaus
Sama täällä. Ollaan sitten varmaan törmäilty😁.
Nää oli sen verran vilipittömät pahoittelut hauskasti ilmaistuna, että aiheutti kunnon hihittelyt, jotka varmaan jatkuu hyvän tovin. Kiitos, @ProTappara!
Tämä Mamba mistä sinä puhut ei pitäisi sopia yhtään mihinkään.
Tapparan kasariteemapelissä DJ oli löytänyt Porin paskimman bändin soitettavakseen ja sehän rouvaa nauratti kun minä puhaltelin katsomossa.
Tais olla Ahvenlampirock missä Sliipparit huomioivat Tero Vaaran varsin äänekkäästi ja saattoi niihin huomionosoituksiin yleisökin liittyä.
Ehdoton EI Tero Vaaralle ja hänen orkesterilleen!
Jos joku on tehnyt poliisille tutkintapyynnön jostain asiasta, jonka epäilee täyttävän rikoksen tunnusmerkistön, ei mielestäni ole millään tavalla asianmukaista sitä käsitellä julkisuudessa. Ei asianosaisten toimesta, mutta ei myöskään meidän ulkopuolisten. Erityisesti, jos asia on yksityiselämää koskeva ilman todellista julkista intressiä (julkkis ei ole yhtä kuin julkinen intressi).
Olen kanssasi täysin päinvastaista mieltä. Jos henkilö tuo asian julkisuuteen itse ja käsittelee itse omaa asiaansa julkisesti (Twitter on erittäin julkinen!) niin henkilö on tasan itse vastuussa siitä, miksi asiaa käsitellään julkisesti.
Saat olla eri mieltä. Asioita voi julkisuuteen tuoda myös tahot, jotka eivät ymmärrä tekonsa seurauksia tai on siihen erehdytetty.
Tämä(kin) lausuttuna yleisellä tasolla
Huom!
ei mielestäni ole millään tavalla asianmukaista sitä käsitellä julkisuudessa. Ei asianosaisten toimesta, mutta ei myöskään meidän ulkopuolisten.
Toinen asianomainen tässä kyseisessä tapauksessa on valinnut toimintamallikseen julkisuuden. Heljangosta en ole kuullut mitään (ja ei puhuta tässä ketjussa Heljangosta, lukekaa sieltä asiaa käsittelevästä ketjusta). Kun tämä valinta on tehty niin on aivan selvää, että esimerkiksi tällä foorumilla tätä asiaa silloin tullaan puimaan erityisen paljon ja julkisesti. Tälle asian julkisuuteen tuoneelle toivon kokemusta oppimisesta. Jos jotain asiatonta tai sopimatonta on tapahtunut niin ehkä tämän jälkeen oppii, että niistä kannattaa keskustella toisilla foorumeilla kuin Seiskan kautta.
Onko nämä nyt asiallisia viestejä ketjussa jossa käsitellään mahdollista rikosta?
Eivät ole, mutta kun huomioidaan konteksti, jossa operoidaan niin viestit eivät ole mitenkään yllättäviä. Näissä keskusteluissa kannattaisi muistaa myös se toinen osapuoli (tässä tapauksessa Heljanko), että jos näihin Iidan puheisiin ei oteta minkäänlaista kantaa niin se tarjoaa mahdollisuuden siihen Heljangon perusteettomaan tuomitsemiseen.
Jos näin on niin onko koko ketju väärässä paikassa?
Eikö rikoksille ja politiikalle ole ihan oma paikkansa missä se ei kaikille näy?
@Messi Me emme pysty laittamaan henkeä takaisin pulloon. On parempi/pakko pitää asia auki omassa ketjussaan, tai muuten sitä käsitteleviä viestejä tulee sinne sun tänne, koska juttu on esillä muissa medioissa.
Lukitsemme tuon ketjun sopivassa välissä, jos näyttää siltä ettei asiasta nouse uutta informaatiota julkisuuteen. @henkilökunta
§5. Poliittisen ja uskonnollisen keskustelun rajoitukset
Tappara.co on ensisijaisesti jääkiekkoyhteisö, josta löytyy myös Vapaan keskustelun aihealue. Poliittinen ja uskonnollinen keskustelu on kuitenkin rajoitettu vain ja ainoastaan rajatulle Politiikka-alueelle, jonne on pääsy vain ansioituneimmilla käyttäjillä. Muilta osin palsta on depolitisoitu. Poikkeustapaus on aiheet joilla on yhteys jääkiekkoon tai urheiluun. Henkilökunta voi harkintansa mukaan tehdä myös tapauskohtausia poikkeuksia, tai siirtää keskusteluketjuja Politiikka-alueelle, jos se katsotaan tarpeelliseksi.
Tässä hyvä esimerkki siitä, kuinka voi pelastaa kanssakeskustelijan turhalta klikkaukselta Olisi kiva muillekin, jotka linkkailee niin muistakaa laittaa linkkaamaanne artikkeliin klikinsäästäjä, jottei niitä klikkauksia oikein ohjata menemään sinne, mihin niitä ei todella tarvita. Jos jutussa ei ole sisältöä niin hyvä sanoa, että nollajuttu niin jätetään noi klikkaukset antamatta.
Edit: @Oijennus lisäsin sinne sen puuttuvan i:n, vaikken sitä edes kyl huomannut
Kirjoitusvirhe kirjoittaneella. En arvosta.
Seurataanko tänään jääkiekkoa, ja kuka Tapparan tuleva vastustaja, vai suomen TURHIMMAN julkkiksen twitter tilin elämistä?
Kyl se siitä rupeaa suttaantumaan, kun kiekko tipahtaa jäähän. Viimeistään huomenna hiljenee, kun suurin osa palstalaisista suuntaa Nokia-Arenalle katsomaan playoffjääkiekkoa. Kevät on hienoa aikaa!
Itseänikin on jo pidemmän aikaa v*tuttanut tuon Vainion käytös mutta jätetään nuo ulkonäköherjat yms. heittämättä, eivät liity tähän asiaan tuollaiset.
Sanoin tuolla aikaisemmin, että
Mutta kyllä nämä ja monet muutkin kommentit, joita täältä olen bongaillut, lämmittävät myös. (Olisin jakanut useammille tykkäyksiä mutta ne ovat päässeet loppumaan.) Tällä foorumilla on hyvin fiksua väkeä. Arvostan.