Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Eikös tuo henkilökunta toivonut vähän vapaa-aikaa finaalikevääseen. Voisiko unohtaa sen herkkähipiäisyyden ja jättää turhat liput väliin? Kait täällä joukkovoimalla häiriköt vaimennetaan parin pelin ajan.

Ja tämä ei henkilökunta (tägäämättä) ollut nuoleskelua teitä kohtaan. Virheitä ja ylilyöntejä teette tekin.

Two down, two to go. Nauttikaa, ketkä huomenna lauantaina pääsette paikalle. kauden viimeinen kotipeli ymmärtääkseni.

1 tykkäys

ei onnistu, jätkät luulee että liputtamalla saa jotain pointseja ylläpidolta.

1 tykkäys

Ei, kun niillä helpotetaan meidän hommia. On sula mahdottomuus lukea pari tuhatta viestiä per päivä.

@SammyO Täällä ei mene pilli keväällä taskuun. Sen sijaan laitetaan porukkaa herkemmin pihalle. Pieni määrä käyttäjiä aiheuttaa 90% “töistä”, joten pikku siivouksella rauha lisääntyy kummasti.

8 tykkäystä

Jos niitä lippuja tulee kovasti, kannattaa viesti dellata ennen lähettämistä. Uusi yritys toistamiseen ja taas lukuharjoituksiin. Jos ei vieläkään osu kohdilleen, kannattaa koko kirjoittaminen unohtaa. Ilekin oppi sen loppupeleissä.

Eli vanha kunnon 20/80 onkin 10/90. Ymmärretty.

1 tykkäys

Eräs tuttu jo eläköitynyt rovasti ja jalkapallomies muisti aina todeta, että urheilun vuoksi ei rukoilla - se on dopingia.

6 tykkäystä

Sellainen homma. Jos on mennyt ohitse.

Tappara johtaa finaaleita lukemin. 2-0. Ei nyt ihan oikeasti tässä vaiheessa kautta ruveta pahoittamaan mieltä siitä mitä joku urpo kirjoittaa tunnekuohuissaan otteluseurantaan.

Mennään nyt ja nautitaan matkasta.

2 tykkäystä

Tavallaan oon samaa mieltä, vähän liikaa Pena tuo uskontoa mukaan tähän touhuun. Mutta puhuminen mistään mielikuvituskavereista on silti mun mielestä typerää. Jospa vaan annettais kaikkien uskoa siihen, mihin itse haluaa.

2 tykkäystä

Kuka vaan saa uskoa mun puolesta mihin vaan haluaa, mutta jos joku pelaaja kokee jutukseen tuoda tollasta settiä julkisuuteen ja silleen isolla höyryllä niin kuin Bena niin kyllä siihen saa antaa palautetta.

Ja kyllä, olen sitä mieltä, että jumalat on ihmisten mielikuvitusikavereita, koska kukaan ei ole yhtäkään ikinä niistä saanut näyttäytymään tässä maailmassa, oli se sinun mielestäsi sitten kuinka typerää tahansa.

4 tykkäystä

Hatunnosto @Hattuhylly:lle (heh). On hiano yhteisö, kun apua löytyy kysymällä!

1 tykkäys

@Luka

Tekeekö tuo lipun heilutus sen tosifanin ja “fanin” eron vai onko vielä jotain muita kriteereitä? Ikä? Voisiko tästä lippukeskustelusta jättää ainakin fanien jakamisen oikeisiin ja vääriin sen perusteella onko lippujen kannalla vai ei. Muutenkin jos pidettäisiin se keskustelu edes yhdessä ketjussa.

19 tykkäystä

Jos et halua kannattaa täysillä niin mene istumapaikalle tai ole hiljaa, se oli mun pointti tässä.

Huh olipas melkoinen kommentti!

Jokainen saa valita paikkansa itse, eikä sen mukaan miten kannustaa.

28 tykkäystä

Toki mutta oo sitten meuhkaamatta asiasta niille junnuille sie jos et paria lippua kestä.

Noh, nämä kommentit on täyttä paskaa. Liput on hienoja, mutta jos tulen vaikka satojen kilometrien päästä ja en ole saanut tietooni etten tule näkemään peliä niin kyllä vit*ttaisi. Joten koitappas ymmärtää myös muiden kanta, sinun kanta asiaan ei ole ainoa ja oikea.

14 tykkäystä

Tätä kautta on enintään neljä peliä jäljellä ja palsta on täysi sotatanner. Kaikille olisi varmasti hienompaa, että nyt tsempattais Tappara siihen mestaruuteen tämän riitelyn ja väittelyn sijaan. Näitä muita asioita ehtii pohtimaan sitten kauden jälkeen ja ensi syksynä entistä ehompi kannattajakatsomo kehiin! Koko pleijarit siellä on ollut hyvä meininki, sama meininki kantaa varmasti vielä ne enintään kaksi jäljellä olevaa kotipeliä! :tappara:

16 tykkäystä

Ja lisään vielä. Mitä jos Jari-Pekalla on sairaus eikä hän voi huutaa? Tai kääntää päätään jotta näkisi paremmin? Ei huutaminen tee ihmisestä tosifania. Olen alle 30-vuotias joten nuorempaa kantaa myös, tykkään lipuista ja kannatuksesta, mutta minun silmissäni myös ne jotka maksaa 50euroa lipusta ja ovat hiljaa niin saattavat olla ihan yhtälailla tosifaneja. Kaikki kannustaa tai on kannustamatta omalla tavallaan ja siihen ei ole muilla sanottavaa, että miten se pitäisi hoitaa. Yhtä oikeaa tapaa ei ole.

15 tykkäystä

Joo omasta puolestani jälleen pahoittelut kun varmaan olen omalta osaltani onnistunut tuollaista “kuppikuntailua” edistämään tuon lipputopicin parissa, intohimolla suhtautuvia tapparalaisiahan tässä kaikki ollaan niin ei meidän nyt finaaleiden aikana kannata näistä asioista tapella. Ensi kaudelle sitten pyritään edistämään asioita ja toivottavasti siten ettei touhua joutuisi noin paljoa väkisin runnomaan läpi vain siksi että keskustelu menee hyvin vaikeaksi mutta siihen suuntaan se on nyt väkisinkin mennyt ja seurakin tuntuu ymmärtävän.

Hyvä pointti.
Ilman rahaa tuo bisnes ei pyöri, eikä takuulla pyörisi tuolla tasolla pelkillä 199€ kausikorteillakaan.

10 tykkäystä

Lippugate on tällä hetkellä jo ainakin neljässä eri ketjussa. Hyvä meininki.

Pitäisiköhän Seppo Mäkelän piipahtaa…:thinking:

17 tykkäystä