Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Tässä just mietin, et kumman ketjun valitsis tänään iltasaduks. Tämän jääkiekkoilijan poliittiset kannanotot ja näkemykset vai Kontiolan huhuketjun. Melko hupaisaa touhua molemmissa.

4 tykkäystä

Riippuu siitä tykkääkö faktasta vai fiktiosta :grimacing:
Mä oon ainakin ihan riittävästi autoillut ja pelannut sentterinä täällä tänään, sieltä alkaa Floridan peli hetken päästä niin päästään vetämään happea :blush:

1 tykkäys

Piilota ketju, jos harmittaa.

Lisäksi älä kiitos sano kaikkien puolesta “ketään ei kiinnosta”, koska siellä monia kiinnostaa.

5 tykkäystä

Jos postailee linkkejä artikkeleihin niin voisi ensin selata ketjua vähän taaksepäin, että olikohan se sama uutinen jo postattu.

17 tykkäystä

Onko iltalääkkeet jäänyt ottamatta multa, sulta vai molemmilta? :smiley: Ei täysin avaudu miten tää liittyy mun viestiin. :joy:

No tuo on minun näkemys siitä miten sisustusohjelmissa puhutaan.

Eli vähän ärsyttää myös minua.

3 tykkäystä

Juujuu! :ok_hand:

Ei auennut, kun ite meinasin näitä “live, love, laugh” hirvityksiä.

1 tykkäys

Discoursehan vielä mainitsee, jos linkki on jo jossain toisen käyttäjän toimesta postattu. Olettaen, että urli ei ole hiukan erilainen samaan uutiseen.

1 tykkäys

Sinä varmasti voit esittää jotain todisteita väitteiden tueksi, kun esität tämmöisiä syytöksiä?

Edit: Tosin en odota veret seisauttavaa raporttia, kun alkumetreillä mennään mutu-linjalla.

Minkä maan lakia Pt-media noudattaa?

Toimipaikka on ollut 20 vuotta Tukholmassa, joten noudatamme kaikkia Ruotsin lakeja.

Tein virheen ja poistin viestini.

Mutta onko Wennström ammattitoimittaja vai harrastelijatoimittaja? Kysyn, kun en tiedä. Jostain jäänyt mieleeni se, että leipätyökseen tekee rakennusalan hommia.

2 tykkäystä

Nyt pyydän sellaista asiaa että…

…lukekaa ketjun otsikko tarkkaan ja miettikää koskeeko asianne täsmällisesti juuri sitä!

Tässä nyt muutenkin vit***** viikon tapahtumat ja saa sen lisäksi vielä olla koko ajan siivoamassa palstaa.

Voi olla :banana: -sormi herkällä.

@henkilökunta

4 tykkäystä

Arvon @DelJampe, jos minun juttuja kommentoit, luethan ne ajatuksella? Äläkä ohjeista minua lukemaan juttua, millä ei pointtini kannalta ole merkitystä.

Neuvo:

Älkää esittäkö faktoina asioita, joista ette voi itse olla täysin varmoja tai joista teillä itsellänne ei ole tietoa. Niin täällä palstalla kuin oikeassa elämässä.

15 tykkäystä

Täysin samaa mieltä.

On niin monia helppoja tapoja ilmaista, että kyseessä on oma mielipide eikä tutkittu tai tiedetty fakta.

Esim. “Mielipiteeni on, että…” TAI vaikkapa “Itse ajattelen/arvelen/kuvittelisin, että…”.

1 tykkäys

Alkaa kyllä tuolla Tapparan koronajunnutketjussa, mennä aika arvailuksi tuo touhu. Ei hyvä. Kaikkia vituttaa, mutta ei saada asiaa mitenkään muutettua lätisemällä paskaa. Tapahtunut mikä tapahtunut.

6 tykkäystä

Tapparan urheilujohtaja säätää ja on ihan hyvä asiasta käydä keskustelua. Jotenkin minusta silti tuntuu, että nyt muutamat vierasjoukkueiden kannattajat haluavat pitää omalta osaltaan keskustelua yllä toistamalla samoja asioita useaan otteeseen. Eikö se asia tulisi kerralla selväksi?

21 tykkäystä

Kaikki tosta asiasta on jo sanottu. Jankkaajille vois alkaa jakamaan banaania.

13 tykkäystä

Nyt on taas sellainen aika, että Tappara saa rapaa huolella ja ihan aiheesta joidenkin seurassa työskentelevien henkilöiden toiminnan takia.

Mutta on tärkeää sillä tavalla pysyä vahvana, että ei nyt ainakaan seuraa hylätä. Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa ja vaatia parempaa.

Eiköhän tästä nousta taas vahvempana ylös. Yhdessä.

5 tykkäystä

Älkää lähtekö mukaan provosointiin, sitä tosiaan on tarkoituksella nyt liikkeellä. Asia on Tapparan puolelta käsitelty, mennään eteenpäin.

10 tykkäystä

Samalla pitää antaa jälleen posia näille vieraskannattajille, jotka eivät provosoi. @Nuti nyt ainakin ja varmasti moni muukin. Arvostan👍

18 tykkäystä