On se aihe mikä tahansa,niin sun tapa olla keskustelussa mukana on niin huippuu,niin neutraalia. Sulla on iso kiekkosydän
Kiitos!
Ootteko muute koskaan nähneet, että @Nuti ottaisi pulttia keskusteluissa?
Pää pysyy kylmänä, viestit ovat rentoja ja täynnä positiivisuutta!
Kiitos kiitos, mutta hillitkää nyt vähän tuota kehumista.
Suomalaisittain nöyrä palaute, ei nyt tehrä tästä mitään numeroa
Olen iloinen @Böstönfruits , että oot kuitenkin päättänyt jatkaa tänne kirjoittelua Kommentistasi on syntynyt legenda - harva tuohon pystyy!
Ja tämä ei ole kettuilua.
Kuuntelin neuvoasi, että viikko vielä omaa lepoa. Ja sitten jos tilanteet taas kärjistyy, niin kirjautuu sivulta ulos. Eikä lähde enää sitten jankkaamaan. Kokeillaan jos näillä toimisi.
Hienoa että olet takaisin. Olen itsekin kerran pyytänyt moderaattoreilta 2 kuukauden jäähyn. Teki hyvää
Sellainen palaute kaikille palstalaisille, että henkilökuntaa voi tägätä useammalla eri nimimerkillä. Aika paljon näitä käytetään vääriin niin pieni kertaus lienee paikallaan.
@valvojat - valvojat eli moderaattorit pitävät keskustelut raiteillaan ja hoitavat kurinpitoa
@ylläpitäjät - pitävät palstaa pystyssä, eli hoitavat enimmäkseen teknisiä seikkoja
@henkilökunta - koko henkilökunta, sisältäen ylläpitäjät ja valvojat
Toki osa porukasta kuuluu useampaan ryhmään, mutta viesti menee paremmin perille oikealla tägäyksellä.
Ihan aikuisten oikeasti palstatoverit: onko Petri Kontiola pakko saada tavalla tai toisella tungettua jokaikiseen ketjuun?
Tämä alkaa oikein tosissaan jo kyllästyttää, kun kaikkialla on Kontiolaan liittyviä viestejä. Ehkä poislukien ruokakauppojen vertailu - mutta eiköhän siihenkin joku kohta keksi jonkun kivan Kontiolaan liityvän heiton.
Koska tykkään lukea eri ketjuja täällä foorumilla, niin en voi niitä kaikkia myöskään vaimentaa.
Jospa olisikin mahdollista estää näkymästä viestit, joissa on mainittu esim. avainsanat: “Kontiola”, “Konna”, “ei pelaa meillä”, “virhe”…
Ihan hyvä kommentti. Mutta kritisoin tuota aikuisten oikeesti. Minulle asiat ovat joko oikeesti tai ei.Se ei aikuista siihen tarvi.
Metrin syöttö, Prisma, Konna… Monelle palstan sisäistä huumoria.
Näin varmaan, mutta hyvätkin vitsit alkavat olla kuluneita, kun niitä käytetään kymmeniä kertoja päivässä kymmenessä eri ketjussa.
Päivä bannia kaikille, jos mainitsee tuon HPKssa pelaavan meille ja Ipaan huhutun kaverin nimen.
Montako liputit?
Vain yhden, se oli se joka katkaisi kamelin selän. Jatkossa vissiin parempi liputtaa enemmän.
@Timppa pieni kehitysehdotus, ei kritiikki siis. Kun jaat linkin ja lainaat siitä tekstiä, käytä lainattuun osioon lainausmerkkejä tai palstan lainaus toimintoa.
Eli tummennat lainatun tekstin ja klikkaat tuossa työkalurivissä olevaa lainausmerkkiä.
Tämä helpottaa muiden lukemista ja tiedetään, että osio on lainattu.
Kiitti!
.
Kiitos tiedosta, olen yrittänyt jo muutaman päivän yrittää saada tuota!
Syytä pohtia onko järkeä jakaa kaatumisvideoita vakavasta loukkaantumisesta.
Lupauduin tekemään huomisen ennakon joten kysyn vielä neuvoa tähän. Miten saan tummennettua tuon tietyn kohdan niinkuin esim. tässä:
**Raipe**
Toki viestieditorissa on tuo B nappikin.