Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Sarkasmi täytyy kieltää koko palstalta ettei kellään tule paha mieli…

1 tykkäys

Osaako joku sillai pähkinänkuoressa tiivistää mitä nämä yjteisöpelit ovat? Ei äkkiseltään aukea mulle. Aina välillä tulee jotain tägäyksiä niihin.

Pelejä, joita pelataan foorumilla. Muistuttavat vanhaa ryhmäpeli Ihmissutta, Among us -videopeliä tai jotain nyt pyörivää sarjaa. Tägäyksillä pyydellään mukaan uusia pelaajia, mutta ei niillä tarkoitus toki häiritä ole. Mukavaa sosiaalista ajanvietettä lähinnä.

4 tykkäystä

Neloselta tullut Petolliset-sarja oli samanlainen kuin nämä yhteisöpelit. Hyvät yrittävät selvittää joukossa olevat kelmit ja äänestää nämä pelistä pois. Pahikset pudottavat pelipäivien välisenä yönä lisäksi aina jonkun hyvistä. Väki vähenee ja pidot paranee.

Me pelaamme tätä virtuaalisesti kunkin yhteisöpelin peliketjussa. Pahikset keskustelevat myös salaa keskenään yksityisviestein.

5 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Palautetta palstan henkilökunnalle

Mää ymmärrän, että jotkut seuraa tätä kiekkosarjaa todella tunteella. Mutta silti toivoisin vähä malttia ja ymmärrystä siihen, että joskus käy huono tuuri ja joskus vastustajaki on hyvä. Oon jonkun verran seurannu änäriä ja sieläki tulee paljo maaleja. Usein hienosta suorituksesta, mutta usein myös niin, että joku tekee virheen tai pelaa huolimattomasti. Nyt tuntuu, että jokaikinen kerta ku Tappara joutuu tappioasemaan, vähintään yks Tapparan pelaaja ollaan viltittämässä tai jopa katkaisemassa sopimuksen. Se on niin, että semmosta joukkuetta Tapparakaan ei voi kasata, että ikinä ei kolisis omissa tai kukaan ei tekis virhettä.

Otan nyt esimerkkinä vaikkapa Tuulolan kiekkokatsomoon-jäähyn. Tuulola pyllähti syystä tai toisesta. Moni muukin kaatu pelin aikana erilaisissa tilanteissa. Tuulola oli varmasti epävarma siitä, mikä on pelaajien sijainti, kun joutui keräilemään itseään. Oltiin puolustusalueella ja sinänsä fiksusti Tuulola päätti pelata kiekon keskialueelle. Joskus kiekko kääntyy pystyyn, joskus kierähtää lavan päälle ja joskus vaan lähtee korkeampi purku, mitä oli ajatellu. Ehkä vähän huolimatonta, mutta vahinko, mikä voi joskus sattua, yhtä kaikki. Voi olla, että kipakat arvioinnit ei johtunu yksin tästä tilanteesta, mutta tuleehan niitä huonoja jaksojakin pitkän kauden aikana. Eilen haukuttiin Heljanko, tänään se oli kentän paras.

Vähä malttia ankarimpiin analyyseihin.

34 tykkäystä

Niin, me ollaan edellen sarjakärjessä marraskuussa. Normaalisti tähän aikaan kirotaan, että koska ne alkaa pelaamaan ja lasketaan montako pinnaa pitää loppukaudesta saada, jotta päästäisiin kärkipaikoille.

Mutta kuten Lehteräkin tokaisi, fanienkin vaatimustaso on korkealla.

7 tykkäystä

Kannattaako vetää tiukkoja analyysejä otteluseurannasta? Eikös seuranta ole luonnollisestikin. Tunteiden vuoristorataa pelin sisällä? Analyysit sitten pelin jälkeen sopiviin ketjuihin.

Seuranta on seuranta.

@ljpp saa toki korjata jos olen väärässä.

5 tykkäystä

Ylipäänsä jatkuva negatiivisuus on erittäin myrkyllinen piirre ihmisessä ja myrkyllistä ympäristölleen.

7 tykkäystä

Kirjoitin Antonin topiciin ja ehdin painaa vastaa-nappia. Olin lisäämässä tekstiä saman tien, jotta viesti olisi liittynyt Antoniin. 20 sekuntia ja ehditte liputtaa viestin. Hieno suoritus. Voitte tämänkin liputtaa saman tien.

19 tykkäystä

Se on tämä nopeampi pelitapa.

9 tykkäystä

Olin vissiin jonkun 4 vuotta tai jotain pois tältä palstalta, ja sama meno jatkuu, Messi valittaa saamistaan lipuistaan. Se luo semmosta pysyvyyden tunnetta, tulee turvallinen olo. :heart:

9 tykkäystä

Voi olla, mutta olen tiettäväsi ainoa, joka on antanut itselleen bänniä useita kertoja, jopa kuukaudeksi kerrallaan. :smiley:

7 tykkäystä

Ba p tiste
C lendening

Ärsyttää.

4 tykkäystä

Jebbdebb, se on tän palstan perisynti joka ei tule ikinä muuttumaan. :laughing:

3 tykkäystä

Täällä meni monta vuotta, että Levtchin nimi alkoi mennä oikein, niin malttia vaan. :smiley:

4 tykkäystä

Nämä lipputouhut on monesti sitä, että sanottu asia vain ei miellytä liputtajan omaa agendaa. Yrittäkää nyt liputtajat hieman joustaa siitä pilkun viilaamisesta, ei tämä niin vakavaa ole.

4 tykkäystä

Ei toimi niin tuo systeemi, niin miksi sanoa noin?

Tarvitaan useampi liputus yhdestä viestistä että se piiloutuu. Vai niinkö sinä toimit, kun “tiedät” sen?

1 tykkäys

Tämäpä. Palstalla on säännöt ja sen moderointia jopa kiitellään, miksi pitää tarkoituksella esittää valheellista tietoa.

Liput myös tarkastetaan ylläpidon toimesta, eikä heillä taida olla kuitenkaan tuollaista agendaa.

1 tykkäys

Meidän ainoa agenda on saada 1,6M viestiä osumaan jollain tapaa järkeviin ketjuihin ja pitää joku roti keskusteluissa. Siinä riittää tekemistä.

11 tykkäystä