Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Siiiiis, nyt ei aukee mitä vihjailet? :sweat_smile: Avaas hitaalle.

1 tykkäys

“Välttää” ja “EI täyttyisi” on avainsanat

1 tykkäys

Halutaan välttää se, että EI täyttyisi = Halutaan, että täyttyisi

2 tykkäystä

@DelJampe. Mielestäni sanomasi on tullut selväksi Tappara-korona-ketjussa. En ymmärrä miksi pitää sitä hokea?

2 tykkäystä

Minusta vain minä olen vastuussa mitä minä kirjoitan, ei kukaan muu.
Eikä tämä ole @a1r6 tarkoitettu, vaan yleisesti vastuistani mitä sanon, teen tahi kirjoitan.

1 tykkäys

@Oijennus

Todella kovaa tekemistä Tapparan eteen.

Arvostan suuresti!:heart:

14 tykkäystä

Haluan nyt tuoda esille vielä kerran sen asian, että minä olen ruotsalaisella firmalla töissä. En suinkaan Tapparan palkkalistoilla. Tämä tämän iltainen idea taisi lähteä @Tomi heitosta.
Minulle Tappara on sen verran tärkeä juttu, että talkoissa ollaan mukana aina.

26 tykkäystä

Yhteisö kestää myös tämän!

30 tykkäystä

Bra jobbat! :grinning:

1 tykkäys

Hmmm… Jos olisin tuon tiennyt… :slight_smile:

Vielä ehdit laittaa lisää jos sitä meinasit. :laughing:

4 tykkäystä

Suuri hatunnosto @Aapez 'lle. Upean nopeaa reagointia fanien kysyntään.

Erittäin suuri virtuaalinen hatunnosto myös @Oijennus , joka lähti palstan puuhamiehenä tuota järjestäämään.

Iso käsi myös jokaiselle, joka lähti mukaan! Yhteisössä on voimaa, ketään ei jätetä yksin! :muscle:

17 tykkäystä

Hatun nosto kaikille. Kun ketään ei jätetä yksin on helpompi mennä eteenpäin ja tunteisiin!

3 tykkäystä

Mä toivon että tämä ideologia kantaisi pidemmälle, tai jäisi jopa ihan pysyväksi toimintamalliksi tälle pastalle.

Eniten tätä kaipaisin heikompien pelien otteluseurantaan ja jälkipyykkiin.
Jos ja kun pelaajille tulee heikompia pelejä, niin ei jätetä heitäkään yksin vaan koitetaan tukea omalta osaltamme kykyjemme mukaan.
Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta kuten tämä meidän uusi slogan menee niin ketään ei jätetä yksin. :tappara:

9 tykkäystä

Hienoa aloitteellisuutta. Ilmiönä mielenkiintoinen, kun ajoittui hävityn (joskin ihan hyvän) pelin tappiotunnelmaan. Ehkä asia vaati tietyn energialatauksen taakseen että lähti noin hyvin vetämään.

Kyllä Tapparan toimisto on tästä sinulle vähintään pullakahvit velkaa, jahka rajoitteet hellittää. Mitään ei maailmassa tapahdu, ellei joku tee ratkaisevaa aloitetta ja ota asiaa hoitaakseen.

18 tykkäystä

100% samaa mieltä tuosta aloitteen tekemisen tärkeydestä ja siitä iso arvostus @Oijennus, hienoa!

Siihen rinnalle voi kuitenkin tuoda myös sellaisen tutkimuksen/teorian, että joukkoliikkeen syntymiseksi vähintään yhtä ratkaisevan tärkeitä ovat ne ekat pari kolme tyyppiä, jotka lähtevät sen aloitteentekijän messiin, ja jotka siis panevat alkuun sekä ”joukon” että ”liikkeen”.

1 tykkäys

Onkohan jo mainittu asiaa, mutta arvostan palstan kärppäläisten suhtautumista tähän kriisiimme. Joskus on hyvä pitää pienempää ääntä ja näin ovat toimineet @Nuti ja @terppp silloinkin kun monet muut ovat katsoneet tärkeäksi kommentoida ihan jokaista aiheeseen liittyvää yksityiskohtaa. On ne fiksuja nuo Junnon opetuslapset.

29 tykkäystä

Pitäisikös tälle tehdä kokonaan oma ketju, vai ehkä lisätä infot nykyketjun avausviestiin?

Niin ei pääse hukkumaan @Aapez viesti. Ping @Oijennus

Eikös Turku kuulu Varsinais-Suomeen?

Muuten hyvä ennakko! :ok_hand:

Kuuluu se. Valitettavasti.

5 tykkäystä