Siiiiis, nyt ei aukee mitä vihjailet?
Avaas hitaalle.
“Välttää” ja “EI täyttyisi” on avainsanat
Halutaan välttää se, että EI täyttyisi = Halutaan, että täyttyisi
@DelJampe. Mielestäni sanomasi on tullut selväksi Tappara-korona-ketjussa. En ymmärrä miksi pitää sitä hokea?
Minusta vain minä olen vastuussa mitä minä kirjoitan, ei kukaan muu.
Eikä tämä ole @a1r6 tarkoitettu, vaan yleisesti vastuistani mitä sanon, teen tahi kirjoitan.
Haluan nyt tuoda esille vielä kerran sen asian, että minä olen ruotsalaisella firmalla töissä. En suinkaan Tapparan palkkalistoilla. Tämä tämän iltainen idea taisi lähteä @Tomi heitosta.
Minulle Tappara on sen verran tärkeä juttu, että talkoissa ollaan mukana aina.
Haluan nyt tuoda esille vielä kerran sen asian, että minä olen ruotsalaisella firmalla töissä
Yhteisö kestää myös tämän!
Bra jobbat! ![]()
Haluan nyt tuoda esille vielä kerran sen asian, että minä olen ruotsalaisella firmalla töissä.
Hmmm… Jos olisin tuon tiennyt… ![]()
Hmmm… Jos olisin tuon tiennyt…
Vielä ehdit laittaa lisää jos sitä meinasit. ![]()
Suuri hatunnosto @Aapez 'lle. Upean nopeaa reagointia fanien kysyntään.
Erittäin suuri virtuaalinen hatunnosto myös @Oijennus , joka lähti palstan puuhamiehenä tuota järjestäämään.
Iso käsi myös jokaiselle, joka lähti mukaan! Yhteisössä on voimaa, ketään ei jätetä yksin! ![]()
Hatun nosto kaikille. Kun ketään ei jätetä yksin on helpompi mennä eteenpäin ja tunteisiin!
Iso käsi myös jokaiselle, joka lähti mukaan! Yhteisössä on voimaa, ketään ei jätetä yksin!
Mä toivon että tämä ideologia kantaisi pidemmälle, tai jäisi jopa ihan pysyväksi toimintamalliksi tälle pastalle.
Eniten tätä kaipaisin heikompien pelien otteluseurantaan ja jälkipyykkiin.
Jos ja kun pelaajille tulee heikompia pelejä, niin ei jätetä heitäkään yksin vaan koitetaan tukea omalta osaltamme kykyjemme mukaan.
Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta kuten tämä meidän uusi slogan menee niin ketään ei jätetä yksin. ![]()
Hienoa aloitteellisuutta. Ilmiönä mielenkiintoinen, kun ajoittui hävityn (joskin ihan hyvän) pelin tappiotunnelmaan. Ehkä asia vaati tietyn energialatauksen taakseen että lähti noin hyvin vetämään.
Kyllä Tapparan toimisto on tästä sinulle vähintään pullakahvit velkaa, jahka rajoitteet hellittää. Mitään ei maailmassa tapahdu, ellei joku tee ratkaisevaa aloitetta ja ota asiaa hoitaakseen.
100% samaa mieltä tuosta aloitteen tekemisen tärkeydestä ja siitä iso arvostus @Oijennus, hienoa!
Siihen rinnalle voi kuitenkin tuoda myös sellaisen tutkimuksen/teorian, että joukkoliikkeen syntymiseksi vähintään yhtä ratkaisevan tärkeitä ovat ne ekat pari kolme tyyppiä, jotka lähtevät sen aloitteentekijän messiin, ja jotka siis panevat alkuun sekä ”joukon” että ”liikkeen”.
Onkohan jo mainittu asiaa, mutta arvostan palstan kärppäläisten suhtautumista tähän kriisiimme. Joskus on hyvä pitää pienempää ääntä ja näin ovat toimineet @Nuti ja @terppp silloinkin kun monet muut ovat katsoneet tärkeäksi kommentoida ihan jokaista aiheeseen liittyvää yksityiskohtaa. On ne fiksuja nuo Junnon opetuslapset.
Pitäisikös tälle tehdä kokonaan oma ketju, vai ehkä lisätä infot nykyketjun avausviestiin?
“Ketään ei jätetä yksin” -tuoteperhe. Myynissä tässä vaiheessa vain tappara.co palstalla. Laitamainos D3 // Tuotto hyväntekeväisyyteen, Ville Nieminen rahasto https://shop.tappara.fi/pd/1038/ Aikuisten t-paita https://shop.tappara.fi/pd/1040/ Lasten t-paita https://shop.tappara.fi/pd/1039/
Tapparan Satakunnan kiertua saa jatkoa tänään Turussa
Eikös Turku kuulu Varsinais-Suomeen?
Muuten hyvä ennakko! ![]()
Kuuluu se. Valitettavasti.