Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

No Faceit välillä tarjoaa enemmän kuin hatullisen koiranpaskaa niin saat anteeksi :joy:

1 tykkäys

@Viisastelija n ottelun jälkeiset analyysit on kyllä mahtavia. Kertoo asiat rauhallisesti ilman negailua ja olen hänen kanssaan aika usein vieläpä samaa mieltä👍

Jatka samaan malliin!

11 tykkäystä

Kiitos, selviän oikein hyvin. Sen verran vanhanliiton äijä olen, että kaikenmoiset paskomiset ja töhrimiset voisi jättää tekemättä, kuten myös onelinerit ilman sisältöä tällä foorumilla.

18 tykkäystä

@Armas Maikkarilta tuli maili, että mun Katsomo-tunnuksilla kirjauduttiin Kuopiossa. Mitä helvettiä?

4 tykkäystä

Sitä saa, mitä tilaa. Minä katson nyt Naked priest on the beach – vai mitä näitä muodikkaita ohjelmia nyt olikaan – ja teen sen sinun tunnuksillasi.

16 tykkäystä

Sen mitä itse olen noita @a1r6 -tunnareita käyttänyt, niin juuri tuota ohjelmaahan ne algoritmit (jostain syystä) ekana suosittelevat.

11 tykkäystä

Sosiaalisen median ketjussa ihan asiallisia viestejä, mutta löytyisikö niille parempi koti vaikka täältä:

Voisiko ton haaveiluketjun pitää järkevänä? Olisi kiva lukea haaveita ja perusteita, jos ne olisi jotenkin fiksuja.

12 tykkäystä

Pitäisikö tehdä niin, että kaikki pistää nyt palstan kiinni ja palataan nukutun yön jälkeen linjoille? Melkoista tappelua ja sekoilua.

8 tykkäystä

Heljankoon osunu töötti aiheuttaa luonnollisesti keskustelua. Mielipide-erot siitä, mikä johtu mistäkin, on luonnollisia. Mutta annas olla jos se eri mielipiteen omaava kaveri on Ilveksen kannattaja, ni heti pitää jonkun aukoa päätä. Rasittavaa tommonen. Pidä mielipitees, perustele se ja lue muiden mielipiteitä jos haluat. Mutta turha alkaa päätä aukoon.

22 tykkäystä

Kannattaa aina muistaa että monet ulkoistaneet mielipiteensä, kuuntelevat mitä mieltä muut ovat ja ovat sitten itse eri mieltä :joy:

Täällä on suht nopeaa toimintaa. En ehtinyt korjata ns onlineriani kun se jo ehdittiin liputtaa. Moderisointi toimii.

Jos jaksaisin selailla tämän ja 1. erän ketjut läpi löytysi varmaan asiani eritavalla ilmaisevia viestejä muutamakin kappale, muistelisin itsekkin tästä joskus maininneeni mutta sanotaan nyt vielä kerran.
Yleisellä tasolla suosittelen osaa palstan käyttäjistä kyttämään Hullujen päivien, Mammuttimarkkinoiden, Myllytysten yms tarjouspäivien tarjontaa jos vaikka löytyisi alekorsita huumorintaju huokeaan hintaan.
Kaikki mitä ihmiset internetissä sanovat ei ole tosissaan sanottua vaan ihan vitsailuakin jotkut harrastavat, useastikin.
Jos tätä huumorintajua ei nyt millään löydy ja ongelma muodostuu suureksi voisi palstan sääntöihin lisätä että jokaiseen kieli, edes hieman, poskea lähentelevään viestiin pitää erikseen ilmoittaa asian olevan vitsi.

Mut hei tänään on taas peli ja muistetaan ettei tämä ole niin vakavaa. Eiköhän se aurinko nouse myös huomenna vaikka finaalisarja olisi illan jälkeen 2-2.

6 tykkäystä

@Visiiri On tarttunut tiukasti kiinni yhteisön kovimman Nega Niilon titteliin. Mutta kuten Lehterä sanoi, faneillakin on kova vaatimustaso.

1 tykkäys

Mitä mä tein että mun viesti liputettiin Playoffsit Tappara Pelicans saitilta. Ja että en mää enää seurantaa?

Tää on niin helppo, mutta @tp2
Koita nyt kerätä positiivista ajattelua jostain. Ymmärrän, että ihmiset kokee asioita eri tavalla, mutta tuo sinun negatiivisuuden määrä on jotain käsittämätöntä.

20 tykkäystä

Olipa taas muistutus itselleni siitä, miksi en lue yleensä seurantaa.

Siellä oli porukalla jo VIIDENTOISTA minuutin jälkeen ranteet auki, ja katseet sunnuntaissa. Kuinkas sitten kävikään. Eikä tässä ole nyt tarkoitus mitään lällätellä niille, jotka näitä viestejä lähetti, vaan muistuttaa, että toi Tampereen Tappara on aika rautanen joukkue, joka on ennenkin kääntänyt pelejä vaikeista tilanteista.

Nyt voi hyvin mielin kääntää katseet kohti sunnuntaita, kun taisto on tauonnut.

23 tykkäystä

Onhan moni muukin myynyt maansa tänään ja tunteet ottaneet vallan. Allekirjoittaneellakin meni vati nurin Camperiin, vaikka Tapparaan en lakannut uskomasta.

En ainakaan itse havainnut @tp2 ampuneen yli sen kummemmin kuin moni muukaan. Tai useampikin nimimerkki oli tänään tarpeettoman negatiivinen

E: pointtina se että miksi yksi tikunnokkaan kun meitä on monta tässä samassa neganiilojen veneessä

1 tykkäys

Tunteella mennään seurannassa nyt ja jatkossa ja tunne seuraa tilannetta pelissä. Se lienee normaalia. Kaikki me jännitämme pelejä eri tavalla ja se on inhimillistä.

9 tykkäystä

Aamen. @tp2 take it easy