Ja näin.
“Not to be confused with football hooliganism”
Ja näin.
“Not to be confused with football hooliganism”
Ping @Oijennus
Kiva kun olet aktivoitunut taas palstan suhteen!
Aktivoitunut ja aktivoitunut. Ei mennyt kauaa kun olin tässä ketjussa jo silmä tikkuna.
Tikulla silmään ja niin edelleen.
Anna palaa vaan omalla tyylilläsi.
Siitä joko pidetään tai sitten ei.
Paha tätä on lähteä muovaamaan ainakaan jonkun keskustelupalstan vuoksi.
Pakko arvostaa sitoutumistasi ja perinpohjaista harkintaasi. Kävit pitämässä viestistä, jonka olen raapustanut helmikuussa -22.
Kiitos @NYR päiväkohtaisista ohjelmista suomalaisineen, mitä olympialaisiin tulee. Eipä tarvi noitakaan tietoja muualta etsiä.
Autot- ketju yhtä työsuhde-etu pälätystä. Itse autoista mitään keskustelua moneen viestiin.
Esität kysymyksesi asiallisesti, mutta kuinka monta kertaa tästä samasta asiasta pitää vääntää? Vänkäämistä se on jokatapauksessa, jos samaa asiaa käy samat ihmiset läpi sadatta kertaa.
Olin jo innoissani, että SO:lta on tullut jotain tietoa kauden alkuun, kun kommentteja oli hirveä määrä. Mutta ei. Paitojen väristä väännettiin taas. Seuraavaksi ehkä liput keskusteluun?
No hyvä, että kysymys oli asiallinen. Mä oon ollu täälä foorumilla vasta kohta 2v niin en tiedä onko kysymykseen saatu vastausta ennen sitä, mutta itse en sitä ole saanut kun mun foorumillaolo ainaka vastaus on ollut tuota kun aktiiveilla menee taas hermo (ymmärrettävästi jos pidemmänaikainen vänkäys). Mutta tosiaan tuota mun kysymystä tohon soppaan ei olisi tullut jos vastauksen olisin jostain saanut. Ymmärrät varmaan.
Tarinan opetus, älä lainaa puhelintasi kaverille
Jepp ei enää koskaa pidä kaverille lainata puhelinta tai konetta vaikka olisi hyvä peruste
Eikä myöskään kannata hankkia kavereita, jotka ajattelevat noin.
Lisäksi henkilö joka tekee tuollaista edes läpällä, ei ole oikea kaveri. Luiskaan vaan.
Lekin bussiin kaikki tuollaiset kaverit.
TBK:n nimi muutettiin Tapparaksi ja TBK on osa Tapparan historiaa. Historia alkaa vuodesta 1932. Se ei ole mielipide kysymys…
Tapparan 15-16 kauden paidassa juhlistettiin 60 vuotista taivalta. Miten nyt yhtäkkiä ei voi sitten 70v juhlistaa. Fakta on se, että TBK:sta tuli Tappara, mutta Tapparana ollaan oltu vuodesta 1955 asti ja se ei ole mielipidekysymys*
@Anapoli eipä nuo liputetut kommentit liittyneet itse videoon juurikaan. Ylempää löytyy.
No eipä tässä voida sitten niitä 3 TBK-mestaruuttakaan ottaa jos perustamisvuosi on 1955…
Menee nyt pointti ohi. Samaa organisaatiota ollaan oltu vuodesta 1932. Mutta Tapparana ollaan oltu vuodesta 1955. Tappara laskee kaikki nämä kaksikymmentä mestaruutta yhteen ja aina laskenutkin niin kuin se kuuluukin. Pointti on se, että Tapparana ollaan oltu vuodesta 1955 ja Tappara täyttää ensi vuonna 70 vuotta, vaikka organisaatio täyttää 93 vuotta.
Edit 60 vuotta | Tappara