Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

@peterra Kuten ennenkin todettu, ilmiö on ikivanha ja mm. markkinoinnin alalla paljon tutkittu. Paha kello kauas kantaa on vanha suomalainen sananlasku.

Seurantaketjut ovat sitä pidempiä mitä huonommin luistin kulkee. Netti mediana vain tehostaa tätä ilmiötä.

1 tykkäys

Luojan kiitos en ole ollut palsta-aktiivi silloin, kun meni oikeasti huonosti :sweat_smile:

4 tykkäystä

Kansan syvät rivit olivat vasta tulossa nettiin ja Nokia oli isoin kännykkävalmistaja.

5 tykkäystä

@Kukka95 en haltuisi olla ilkeä, mutta Metsola ketjussa minusta tuntuu kantasi on tullut selväksi ja homma alkaa tuntua vänkäämiseltä. Perustele asias. Noi “kato pelejä” kommentit ei auta.

Olen perustellut useampaan otteeseen. En jokaiselle erikseen ala selittämään miksi ei ole sama mies maalilla kuin se joka silloin joskus lähti.
Käyttänyt tilastoja tukena mutta Metsolalla on erityinen paikka Tapparalaisten sydämessä.

Ei tuo maalivahti pelin arviointi perustu pelkkiin tilastoihin, tilastoihin vaikuttaa niin paljon muunkin joukkueen pelaaminen että ei kannata tukeutua pelkästään niihin.

1 tykkäys

Älkää lähtekö mukaan tuon trollin provoiluun.

Tiedätte ketä tarkoitan.

1 tykkäys

Minulla on kyllä kaksikin vaihtoehtoa. Nojoo, aivan käsittämättömiä viestejä tulee muutamalta käyttäjältä. Suosittelen myös olla huomioimatta jatkossa.

1 tykkäys

Kertokaa nyt henkilökunnallekin. Poistamme mieluusti trolleja.

4 tykkäystä

Ei vasikoida.

Mutta ei tuo nyt kauheasti vaadi päättelykykyä.

Taitaa omalle mielenterveydelle olla hyväksi loppuviikon tauko palstalta.

Mun on jotenkin vaikea edes uskoa, että tämä on Tapparafanien palsta? Järkyttävä määrä kuraa ja haukkumista mitä tulee. Tottakai kritiikki välillä paikallaan, mutta jotenkin toi paskan määrä alkaa meneen ylitse. Ja joo on keskustelupalsta ja kaikilla oikeus ilmaista mielipiteensä, mutta on tästä jotenkin Tapparalaisuus monella kaukana.

Puhutaan Tappara-perheestä. Tälläinenkö se on? Tai näinkö yhteisössä/ perheessä toimitaan? Etsitään kilpaa virheiden tekijöitä ja haukutaan. Vähätellään onnistumisia.

27 tykkäystä

Tekis kyllä mieli haistattaa paskat monelle vinkujalle täällä. Tappara oo tehnyt mitään muuta kuin keikkunut finaaleissa tai pokaali sylissä viimeiset kymmenen vuotta. Sit jotkut jaksaa vinkua jostain marraskuun hetkellisestä kyntämisestä, joka on joka ikinen vuosi toistunut. Ja lopussa on kuitenkin ollut Tappara.

Jengi saanut kaiken ja silti itketään. Liigassa on sellaisia jotka on odottanut menestystä vuosikaudet. Ja kun vertaa nyt vaikka toiseen takavuosien kestomenestyjiin Kärppiin, niin… maailma voisi olla aikalailla erilainenkin…

27 tykkäystä

Jos on 90-luvun käynyt hallilla niin saa vinkua. Eiku helvetti, enhän mä ole edes vinkunut.

3 tykkäystä

Mulle riittäis jos voitettais tasaisesti kerran 10 vuoteen :grin:

5 tykkäystä

Se on jännä ilmiö, että urheilua seurataan usein nega edellä. Aina kuulee enemmän sitä kuinka huono joku on. Se on olevinaan jotenkin coolimpaa ja asiantuntevampaa kun mukamas huomaa pelaajan heikkouksia.

2 tykkäystä

Hyvä että nyt huomataan, mutta eihän mikään ole muuttunut? :smiley: samaa ollut jo todella pitkään.

1 tykkäys

Väittäisin että se johtuu isolta osalta siitä, että te olette voittanut niin paljon. Miettikää Saipaa, joka ei ole voittanut ikinä mitään. Lappeenrannassa ei ole ikinä ollut tollasta hurmosta ku nyt. Ei siinä, varmaan itsellänikin lähtisi hanskasta 3 putkeen voittaessa.
Edit: vastasin väärään mutta pointti pysyy :blush:

1 tykkäys

Kyllä negaa saa olla, jos sille on peruste. Tappara on osoittanut sen nyt ainakin 10 kertaa, että marraskuussa tulee huono jakso, jossa peli ei kulje. Se on jo melkein varmempaa kuin se, että aurinko nousee huomennakin, että Tappara sen selättää. Itse ymmärrän tuskan monessa muussa leirissä, missä isotkin panostukset jäävät aina täysin piippuun.

1 tykkäys

Tappiot on kivoja kun tuo voittoihin enemmän merkitystä tunnepuolella.

Mielestäni täälä @Axenation @Aik ja @Kukka95 viimepäivät ovat olleet mielestäni perusteetta mollinuotilla liikkeellä lähes joka viestissä. En kiellä etteivätkö saa, olla sitä mieltä mitä ovat, mutta toistaiseksi olen nähnyt negan perusteettomana.

Ite pyrkinyt jättämään negan tunnepurkauksina seurantaan.

2 tykkäystä

Tähän loppuun vielä laitan pienen klipin.

Tässä palstalaiset arvostelemassa pelaajia voittopelin jälkeen.:joy:

7 tykkäystä