Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Pyrin jatkossa välttämään onelinereita.

Kysymykset olivat asiallisia, mutta ensimmäinen niistä oli kirjoitettu väärin. Tarkoitus oli kysyä miksi eikä mitä, mutta koska ensimmäiseen kysymykseen oli vastattu niin en sitä lähtenyt enää muokkaamaan vaan kirjoitin uuden. Lisäksi jos kerron oman tapani olevan se, että “tutkin ennen kuin hutkin” niin se ei ole väittelyä. Kukin tavallaan, kuten jo kirjoitin.

1 tykkäys

Mitä tähänkin nyt sanoisi…

■■■■■ sä olet säälittävä ihminen.

10 tykkäystä

Pakko ottaa hattua päästä, kaikille Ilveksen kannattajien kanssa vänkääjille. Hyvin pysyy viestit asiallisena eikä provosoiduta turhasta.
Antaa kaverin uhitella. Ei ne keksi mitään merkittävää meistä lopulta🔥

7 tykkäystä

Söpösti yritti vielä itse käydä poistamassa viestinsä :joy:. Onneksi sai bänniä.

4 tykkäystä

Siis tuosta sai 10 päivää bannia ja minä sain kolme viikkoa, kun sanoin otteluseurannassa, että suosittelen jatkamaan koulunkäyntiä.

Toivottavasti ei @ylläpitäjät arvostele Liigan kurinpidon arvontoja.

6 tykkäystä

Aijai, en edes aloita siitä, mistä itse sain kaksi viikkoa bänniä politiikkapuolella :roll_eyes:

Liigan kurinpitoon tosiaan vertautuu siinä, että nämä julmat rangaistukset näyttävät tulevan aivan randomilla ja moderaattorien henkilökohtaisten tuntemusten pohjalta.

6 tykkäystä

Minä poistan tuon mokkeviestin hetken kuluttua. Se on jo nähty. Raskain viesti, jonka olen tänne kirjoittanut, ja fiilis ei ole häävi.

E. Ne jotka tuota tekstiä lainasivat, voivat myös lainaukset poistaa.

2 tykkäystä

Nostan hattua että kuitenkin kirjoitit sen, juurikin mainitsemastasi syystä. Varmaan isolle osalle täällä selviö että et ihan kovin matalalla kynnyksellä lähde Metsolaa julkisesti kritisoimaan.

4 tykkäystä

Missä ketjussa ?
Edit. Puoliväliin pääsin :man_shrugging:t3:

Nyt en ihan ymmärrä. Se oli helvetin hyvä viesti. Miksi se piti poistaa?

Raskas viesti. Se syy, miksi sen kirjoitin, on se, että yksikään pelaaja ei ole seuraansa suurempi, kun kiekkopelistä puhutaan. Henkilökohtaisissa asioissa on paljonkin tärkeämpiä ihmisiä, jopa pelaajiakin minulle. Mielipiteeni noissa mokkeasioissa yleensä painaa liikaa, joten tein itseanalyysiä.

13 tykkäystä

Nyt rehellisesti olen liian tyhmä enkä saa tästä kiinni, mutta vaikuttaa siltä ettei kannata udella enempää. :sweat_smile:

Täytyy kyllä nostaa @Tapparanation hattua! Sulla on kontaktit jokaiseen kolkkaan :grin::+1:

4 tykkäystä

IGssä kun seuraa noita Sveitsin ja Ruotsin seuroja Suomen lisäks (yleensä ex Tapparoita silmällä pitäen) sitä sattuu välillä kommentoimaan sitä ja tätä. Jotkut mun kommentteihin vastaa välillä ja osan kaa lähtee juttu luistaan. Lätkä yhdistää. Joku random Linköping ja Luleåfani seuraa mua instas. Tää ZSC fani kuitenki ehk ainoo ulkomaalainen kenen kaa oikeesti ystävystytty.

3 tykkäystä

Aivan järjettömän hyvä kommentti, ja olen kanssasi samaa mieltä.

14 tykkäystä

Hei kaikki kipinään yli 20 viestiä kirjoittaneet. Kehotan painamaan sitä omaa kuvaketta ja lukemaan ne viestinne. Lukekaa ne pariin kertaan, olkaa hetki hiljaa, ja lukekaa ne vielä kertaalleen. Sitten voittekin jonkin aikaa miettiä hiljaa tuotoksienne tolkkua.

17 tykkäystä

Hyvä palaute.
En ihan noin paljon ole sinne kirjoittanut, mutta 10 viestiä liikaa kyllä turhaa argumentointia maalivahtihankintapolitiikasta😅 Pitääpä omalta osalta rauhoittaa niin siistiytyy edes vähän ketju

Tolkku alkaa olemaan kaukana koko ketjusta

3 tykkäystä

Lähtenyt täysin laukalle fanien sanoisko paniikki. Joo ei joukkueen edesottamukset kovin hyvältä ole näyttänyt. Edelleen olisin hiljaa ja odottaisin kalaa tulevan. Itsellä vahva usko tulevaan. Ja mikäli se suuri neljäs perättäinen fisu jää tulematta, suodaan se paremmalle. Elämä jatkuu kuitenkin.

8 tykkäystä

@Kukka95
Kipinäketjussa 436 viestiä, ja joka kymmenes on niistä sinun viestejä. Pikkasen on jo jankkaamisen ja toiston makua.

Ei millään pahalla, mutta ota jo pieni happi.

21 tykkäystä