Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

En ymmärrä kommenttiasi. Hyvinhän siellä myös (ilmeisesti) kannattamsadi toista laitaa myös edustetaan. Vai tuntuuko nyt väärältä, kun asioihin voidaan vastailla toisestakin näkökulmasta ja asioihin voidaan tuoda erilaisia näkökantoja, jopa kokolailla tasapuolisesesti?

1 tykkäys

Täytyy nyt muistaa, että kaikki jotka ovat erimieltä kanssasi, eivät ole persuja.

12 tykkäystä

Hyvä pointti kyllä!

1 tykkäys

Oikeestaan tääki kuuluis liputtaa. :grin: Aika poliittista kirjoittelua ns. yleisellä puolella.

4 tykkäystä

Ja aivan tasan olit porukassa, ole kauaa, kun niitä osu silmiin. Älä vääristele.

Siellä on yksi kommentti Helkun “ego” kommentista. Käy vaikka lukemassa ja keskity omiin hommiisi.

Oli paljon, keräilin parhaita ja yhtä enempää en sinulta viitsinyt poimia. Materiaalia olis riittänyt. Kannusta omia! Siinä palaute sulle ja itselle. Enempää en sun kanssa kommunikoi tällä kaudella.

1 tykkäys

Aivan :grin: taisi olla 39 viestiä Riken ketjussa ja kyseessä viime kauden viestit. Ei ole vaikea penkoa läpi, kun klikkaa avataria ja xx viestiä ketjussa.

Kiitos!

Aika säälittävää tuijotella toisen kirjoittajan profiilista viestihistoriaa mitä kirjoitellut ja sillä vielä alkaa päteä. Et tiedä yhtään missä tunnekuohussa mitäkin sanottu ja pidät niitä nyt faktoina.

Mää en kyllä näe @tp2 mitenkään erityisesti negatiivisena kirjoittajana mitä ilmeisesti muutama muu. Ei välttämättä mikään posipetekään, mutta tarviiko kaikkien semmoisia olla? Ei mielestäni. Tänne mahtuu kyllä monenlaisia kirjoittajia. Ihan asiaa on mm. tänäänkin kirjoittanut Tapparan pelillisistä asioista ja hyvin myös perustellut niitä. En toki ole kaikista samaa mieltä, mutta asiakirjoittaja ilman muuta.

Täällä saa laitettua mutelle jos häiritsee niin ei tarvi joka viikko hyökätä samaa käyttäjää ja hänen kirjoitustyyliään vastaan.

4 tykkäystä

En osaa tähän puhelimella muita viestejä liittää, mutta sulta tuli kahdeksaan tuntiin 10 viestiä, jossa mainittiin, että pelitapaa ei ole. Kiinnitin oikein huomioo, että kokoajan tulee samalta jätkältä samaa viestiä.

Mulle tuli ainakin selväksi, että sun mielestä meillä ei oo pelitapaa. Josta päästäänkin sitten seuraavaan aiheeseen, en tiedä onko tää siihen oikea ketju, mutta voit halutessasi vastata mulle myös yksityisviestillä.

Voitko perustella, että miten meillä ei ole pelitapaa? Ja jos mennään ihan alkulähteille, niin kerrotko mulle, että mikä/mitä on pelitapa? Ilmeisesti meillä viime kaudella mielestäsi oli sellainen, onko se nyt tietoisesti haudattu, ja päätetty, et mennään ihan freestylenä ja kattellaan kuinka pärjätään?

Tää koko pelitapakeskustelu kiehuu mulla niin pahasti jo pikkuhiljaa yli, että olis kiva saada näiden kuuluisien PELITAPOJEN päälle ymmärtäviltä jonkunlainen infopläjäys, että mikä on pelitapa, ja miten meillä ei sellaista ole?

Älkääkä sanoko, että systemaattinen tapa pelata. Sitä se ei tarkoita.

4 tykkäystä

Ymmärrän että @SammyO kommentti meni tunteisiin, mut mites tämä liittyy mihinkään?

Sitä että pelaajat kyllä kiittelevät ja toivovat päädyn paikallaoloa mutta samalla näytetään lampaanpersettä sinne tolla touhulla.

Niiku Treppu sanoi. Omasta pussista tätä tehään ja ne liput ostetaan

Onko seura antanut palautetta? Ei… Siksi kummastelin kommenttia.

Palstalle on selvästi tullut mielensäpahoittajia kun sanonut asiat suoraan mitä ajattelee. Kumpi on parempi tapa. A=Sanoa asiat suoraan niinku ne on ja jos joku pahoittaa mielensä ni minkäs teet vai B Kaunistella asioita ja olla ns joo joo mies? C=Joku muu tapa?

1 tykkäys

Joku muu tapa = sanoo asiat suoraan niinkun ne kokee, ja kun joku on eri mieltä tai kritisoi niin pahoittaa mielensä ja tulee tähän ketjuun avautumaan ja leimaamaan muut mielensäpahoittajiks?

17 tykkäystä

Ei suoranaisesti palautetta kenellekään, mutta en parempaakaan ketjua katsonut löytäväni. Mielenkiintoista seurata kuinka osaavaa valmennusta täällä on. Toinen toistaan fiksumpaa henkilöä tietää kuinka joukkueen pelaaminen saadaan mestaruuskuntoon. Olen varmaan itsekin johonkin sohaissut. Poppareita menee tässä sydäntalven ja kevään korvalla.

5 tykkäystä

On kyllä tosi hienoa, että @Hench jaksaa tuottaa tänne analyyttista Lukko-näkemystä aika ajoin. Niiden ansiosta pysyy hyvin kartalla Liigan pieni-suuri seurasta, joka on perinteinen playoff-vastus.

Lukkohan on myös minun henkinen kakkosseura, jos Tappara ei ole askissa.

:+1: :lukko:

7 tykkäystä

Kiitokset!

Kauden, kausien, mittaan olisi voinut enemmänkin päivitellä. Siihen on vaikuttanut yhtä lailla kuin Lukon otteiden seuraamiseen kiireinen lapsiperhearki. Esimerkkinä voi nostaa, ettei ole tullut käytyä Nokia-areenalla. Ehkä keväällä? =)

Tässä on hyvä sauma kehua kollektiivisesti palstalaisia ja sivuston ketjujen monipuolisuutta. Kattavasti olen saanut vinkkejä ja lukenut viestejä mielenkiinnolla niin jääkiekosta, säästämisestä, elokuvista ja tv-sarjoista, oluista kuin sähkön hinnoista. Kehunsa on myös ansainnut sivuston moderointi!

39 tykkäystä

Koita nyt vähän panostaa noihin viesteihisi. Aika monta oneliner kommenttia samassa ketjussa. Ja kaikki nämä on vähän sellaista väittelyn edistämistä, eikä perusteltua näkemystä miksi olet erimieltä.

Normaalisti kaikki noi olisi liputettavissa, jos säännöt tarkistettaisiin.

7 tykkäystä