Tapparalaisia tässä kaikki ollaan, siihen ei voisi varmaan kukaan enempää olla tyytyväinen.
Tiedän mistä puhuit. En pidä tyylistäsi “läksyttää” lue viestini uudelleen tyyliin. Pikkasen asenteeseen korjausta kiitos, vaikuttaa välillä vähän ylimieliseltä tyylisi kirjoittaa.
En täällä pelkästään sinulle kirjoita, laitoin vain muita asioita aiheeseen liittyen, kun tuli mieleen. Ei ollut syytä eritellä niitä kahteen eri viestiin.
Ei ole meinaan eka kerta kun kehotat muita lukemaan viestisi uudelleen. Vaikka vastasin sinulle, niin ei se tarkoita että se oli sinulle suunnattu. Viittasin viestiin, mistä ajatus viestiin lähti.
Se että kentälliset elää, niin toki vaikuttaa yksilöihin, joten ajatukseni liittyi aiheeseen.
”Vaikka vastasin sinulle, niin ei se tarkoita että se oli sinulle suunnattu.”
Tähän auttaisi ehkä jos käyttäisi liputus yms kuvakkeiden rivin vastaa-kuvaketta. Niin ei tule sille edelliselle merkkiä että joku kommentoinut.
Kerroin tuossa palautteessa miksi viittasin kyseiseen viestiin. Oletan että muutkin viestejä lukee, niin näkevät mistä tuo viestini sisältö nousi esille.
Itse en aina vastaa viestiin, vaikka se on minulle “vastattu”. Mielestäni se ei aina tarkoita, että siihen olisi “pakko reagoida.”
Usein painan “tykkää” nappia, ja sillä tavalla viestitän, että olen viestin lukenut. Vaikka sisältö olisikin erilainen kuin omani. Se että ollaan asioista eri mieltä, ei tarkoita että ei ymmärtäisi toisen viestiä, tai näkökantaa.
Tässä tapauksessa pohdin miksi näkemykseni poikkesi, ja kerroin ajatuksen miksi koen asian erillailla. Eihän tuossakaan ole väärää mielipidettä kenelläkään, vaan keskustellaan aiheesta.
Mutta asiasta on keskusteltu privana, se siitä.
@Tuoppi sinun tehtäväsi ei ole täällä jaella breikki ehdotuksia muille. Jos keskittyisit välillä vaikka omiin mielipiteisiisi. Jalat tätä samaa mantraa myös muille, kuin minulle.
Eiköhän täällä saa olla ihan niin paljon, kuin itse haluaa.
Saa olla ihan vapaasti. Kantasi on vaan tullut Grönborgiin ihan selväksi.
Hyvä homma. Onneksi asioista voi keskustella.
Ok, Metsolan ketju lukittu, mutta tarviiko Metsolaa nyt sitten syyllistää joka ketjussa?
Alkaa oleen peliesitykset ja otteluketjut sun muut täynnä melkoista jahkaamista.
Keskustelu helposti pirstaloituu, kun ei ole selkeää paikkaa keskustella. Kaikki ei välttämättä lue joka ketjua.
Ehkä mv-peluutusketju voisi olla paras paikka keskustella, jos itse ketju on kiinni?
Niin tai sitten joku ”Metsola-roskis”- ketju
Sinne voi käydä parjaamassa joka maalin jälkeen ja tappion jälkeen kuinka huono on.
Niin, joskus saa sitä mitä tilaa. Eihän toi Metsolan peli ole sitä mitä pitäs. Ollaan oltu niin lähellä voitoissa, ja tämä kaamea jakso olisi ollut käännettävissä paremmalla mv-pelillä. Noh nyt se keskustelu meinaa lähtee täälläkin.
Metsolan tukijoiden pitää nyt sietää.
No tätähän ylläpito on kertonut haluavansa sulkemalla pelaajien ketjut pelien jälkeen.
Ketuttaa tosiaan lukea Metsolaa täynnä esim. peliketjut, kun itseä ei kiinnosta mv-keskustelua lukea. Voisiko siis olla vaikka Metsola v2 - ketju, joka olisi sitten auki aina niin ei leviäisi joka ketjuun?
Joku mielensäpahoittaja on käynyt heiluttelemassa tiettyjen käyttäjien viesteihin lippuja Anan ryhmässä.
Vahvaa tekemistä.
Ei ollut offtopic? Oliko arvostelua vai mitä?
Eikös se oo jo useampaan kertaan todettu, että yksittäisen käyttäjän lippu ei riitä, vaan useamman käyttäjän tarttee liputtaa viesti ennen kun se menee piiloon? Ja jos useampi käyttäjä on liputtanut noin monta peräkkäistä viestiä piiloon, niin tulee mieleen että ehkä ihan aiheesta menee ainakin ylläpidon syyniin.
Mahdollisesta jatkosta spekulointia mitä siellä on myös hyväksytysti käyty.
Ketjun 10 viimeistä viestiä samaa asiaa, joten liputuksien motiivi lienee selvä.
Ok, en tiedä mihin ne sit kuuluisi. Ei varmaan omaa ketjua tarvitse, jos soppari on muutenkin katkolla.
Sit viestit lienee “onliner”, en nähnyt viestejä.
Anan ketjussa saa levitellä ja keksiä huhuja mielin määrin, mutta jos " ampuu" huhun alas, niin se on lippu, saatana. Muistakaa se. Ugh