Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

No kyllähän se nyt enemmän oli huhu siitä, että Rautakorpea on kyselty tuohon Anan hommaan ja keskustelua käytiin siitä huhusta. Eli oma ketju sille huhulle ja spekuloinnit sinne. Hyvin selkeä kuvio.

6 tykkäystä

Aika vähän on ketjuja toimihenkilöiden huhuille avattu.

Tätäkin hommaa on spekuloitu ihan mediaa myöten.

1 tykkäys

Ei noita kovin usein ole vaihdettu, jos nyt on sellaista ilmassa niin miksi ei sellaiselle olisi omaa ketjua. Otsikko vaan järkeväksi.

Esim. “Urheilupäällikön sopimus katkolla, kuka jatkaa?”

1 tykkäys

Ilman muuta huhuketju, otsikko voisi pitää sanat urheilupäällikkö/johtaja. Huhutusta riippuen tehtävän sisältökin voi olla erilainen ja kyseessä hyvinkin oleellinen tehtävä seurassa.

1 tykkäys

@Tapparanation tiedät varmaan itsekkin, että huhuja ei laiteta pelaajan omaan ketjuun. Miksi se sama uutinen Rafkinista piti sinne linkata kun siitä jo jauhettiin kipinä ketjussa? Tai sitten perustat huhuketjun. Turha yllättyä liputuksesta.

E. Minä en liputtanut, koska joku muu oli nopeampi🙂

Kibinää en ole avannut. Huhuketju jäi ajatuskatkoksesta tekemättä. Enkä sitä nytkään perusta kun on tilanne päällä

Kiitos huolenpidosta, mutta asia tuli minulle kyllä selväksi jo kahdesta edellisestä viestistä :slightly_smiling_face: Yritin kyllä googletella asiaa ennen kuin kysyin, ei vaan osunut omaan silmään suoraan Heljankoon viittaavaa uutista ja tuon linkittämäsi uutisen olen kyllä lukenut jo lähes viikko sitten, mutta Heljankon tippuminen joukkueesta pois ei vain jostain syystä ollut jäänyt mieleeni.

Näihin on tapana hieman avata eli referoida linkkiä , kyseessä siis sähkönhinta keskustelu
@iceman

3 tykkäystä

Tää on kyllä yllättävän vaikeaa monelle käyttäjälle. @iceman jakaa linkkejä sivustolle kuin pokeri diileri (mikä on toki hyvä), mutta kun ei voi avata yhtään sisältöä. “Uusia maksuja?” Ei kerro kyllä yhtään mitään.

Samalla vaivalla olisi voinut laittaa mitä ne uudet maksut mahdollisesti on.

3 tykkäystä

Ei mikään pakko ole vaikka noin 99% linkeistä niin teenkin.

Oikeaan ketjuun liittyi ja omakotiasujille tiedossa uusi maksumuoto - ketä kiinnostaa.

En ole mielestäni maininnut missään kohtaa, että olisi pakko, joten?

• Kuten aiemmin sanoin: pastalla on ollut tapana (ja useasti myös tästä on muillekin mainittu).
1 tykkäys

§12 Älä jätä viesteihisi ns. sokeita linkkejä.

Jos viittaat toiselle sivustolle, tee se kuvailevalla linkilllä tai kerro linkin yhteydessä, mihin linkkisi vie ja mitä linkin päästä löytyy, esimerkiksi viittamasi uutisen otsikko tai sisältötietoja. Näin palvelet viestisi lukijoita.

Niin pakko ja pakko… Kyllähän tuo lukee ihan säännöissäkin.

“Viittaamasi tiedon otsikko” on vähän hassu, kun sehän tulee linkkiin automaattisesti. Mutta näin klikkiotsikko aikana tämä on nolla informaatiota.

Olisko @henkilökunta ohjeen päivityksen paikka?

3 tykkäystä

Ei ole edes sokea linkki kyseessä - oneboxissa oleellinen tieto.

Tehomaksu voi kasvattaa, mutta myös pienentää sähkölaskua.

Asiakaspalaute on annettu.
Ota se kiltisti vastaan äläkä vänkää, vaikka oikeassa tuntisit olevasikin.

7 tykkäystä

@Fever mikä pointti tällä ketjulla on:

kun tämä on jo olemassa:

No ainakin mun mielestä tuo @Fever avaus hyvä, vaikka ketju onkin. Todella hyvin tuotu otteluohjelma ja kokoonpanot tuohon avaukseen. Informatiivinen avaus ainakin minulle niin ei tarvi noita kahlata tuosta toisesta ketjusta.

Voi olla jonkun mielestä turha, mutta mun mielestä hyvä avaus ja nähty vähän vaivaakin tuohon.

2 tykkäystä

Viesti oli hyvä ja kattava, mutta sen olisi voinu laittaa siihe jo valmiiksi olevaan ketjuun.

Kyllä tiedän mitä haetaan takaa, sillä kuten mainitsin, niin 99% linkkaamistani linkeistä laitan myös lainauksen uutisesta.

Pimeitä linkkejä en käytä.

Tee vertailu:

Pimeä linkki olisi:

Linkki uutiseen

Vs.

Sama linkki uutiseen mistä näkyy palvelun tarjoaja ja katkelma uutisesta:

Tämä vain esimerkkinä mitä pimeä -linkki sääntö tarkoittaa noin käytännössä. Ei siinä ole sen kummempaa.

Enemmän olisin huolissani viesteistä, joista linkki uutiseen puuttuu kokonaan. Näitäkin saa korjata tasaisin väliajoin. Tai lisääntyneistä turhista oneliner -viesteistä… nämä viimeksi mainitut ovat alkaneet vallata palstaa turhankin paljon.

3 tykkäystä

Selkeämpi avata ko. turnaukselle oma ketjunsa, kun tuo aiempi on enemmänkin yleisketju World Cupille ja tälle 4 Nations -konseptille. Samalla meiningillä meillä on EHT-turnauksille aina oma ketjunsa ja World Cup 2016:lla oli oma ketjunsa.

Olisi pitänyt hoksata avata jo aiemmin, mutta parempi myöhään.

6 tykkäystä

Kipinäkerju mennyt nyt maalivahti inttelyyn.
Voisitteko jatkaa vaikka täällä:

3 tykkäystä