Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Kohtahan koko ketjun saa kiinni, kun ei tapahdu mitään, niin ei tapahdu. Bartosakia ehdotin, siitä juttu alkoi. Tuskaista on kipinässäkin, kun se on sammumassa ennen aikojaan.

1 tykkäys

Aina ihmettelen kommentteja, joissa joku tulee kertomaan miten ei tiedä jotain henkilöä X :smiley:
Mikä syy siihen on, että halutaan erikseen kertoa tietämättömyyttään?

17 tykkäystä

Ihan aiheellinen kysymys, kun itse luin uutisen niin en vieläkään tiedä mitä tää on tehnyt? Muuta kuin, että on Sointu Borgin veli.

8 tykkäystä

Esiintyi Ylen Kirjolla -sarjassa, ja on sen jälkeen toiminut puhujana levittäen tietoisuutta autismista. Tärkeätä hommaa.

Enkä siis sano että kenenkään pitäis tietää kuka on Topi Borg, mutta ei siis voittanut palkintoa siksi että on Sointu Borgin veli vaan omiakin ansioita on.

9 tykkäystä

Tuonut TV-ohjelmassa esiin hienosti meidän tietämättömien silmiin, mitä on autismi. Ja ei, en ole sarjaa katsonut, mutta nähnyt juttuja.

2 tykkäystä

Okei kiitos selvennyksestä. Ja vikahan ei tietenkään ollut hänessä vaan toimittajassa,olisi tuossa uutisartikkelissakin mainita kuka hän on. Turha nippelitieto Soinnusta, kun itse päähenkilö jää epäselväksi.

7 tykkäystä

Eikö se tossa yhteydessä ollu ihan relevantti huomio? Jossain toisessa kohtaa ehkä turhaa, mutta vuoden tamperelaisen ajattelis olevan aika hyvin tunnettu henkilö ja jos nimi ei pirkanmaalaiselle henkilölle ole tuttu, on se tavallaan aika jännä asia.

1 tykkäys

No todistettavasti aika monelle pirkanmaalaiselle kyseessä on tuttu henkilö :smiley: Ei siinä mitään jos ko. henkilöä ei tiedä. Minusta tuo on vaan someajan outo tapa, että ihmiset haluavat kovaan ääneen kertoa miten eivät tiedä jotain henkilöä X :slight_smile:

Viestin rivien välistä voi lukea paljonkin muuta, kun mitä siinä on kirjaimia.

Ja osaltani täällä vastasin sinne rivien väliin myös :slight_smile:

2 tykkäystä

Tappara on saavuttanut merkittävää menestystä viimeisen 10 vuoden aikana, tällä hetkellä mikään ei tunnu toimivan.
Missä on se kuuluisa resilienssi, joka on aikaisemmin auttanut meitä selviämään vaikeista tilanteista? Tuleva kausi näyttää myös menetetyltä. On surullista nähdä, kuinka nykyinen hektisyys on levinnyt myös tänne palstalle.

Pieni pyyntö: @Fanatic @taakka ja kumppanit. Pistäkää se galluppi siitä, onko Trump historian paras vai huonoin presidentti, pystyyn sinne politiikan puolelle.

2 tykkäystä

Hyvä idea!

Harmi vain, kun meidän suomalaisten mielipiteellä ei ole merkitystä tuossa gallupissa.

2 tykkäystä

Käsittääkseni minulla on oikeus mielipiteeseeni tällä palstalla miellyttää se sinua tai ei. Joten viitsitkö lopettaa typerän maalittamisesi.

Anteeksi jälleen kerran epätäsmällisyyteni. Kun ei osaa, niin ei osaa. :wink:

Laitetaan vaikka sitten “foorumilaisten mielipide” osaksi määrittelyä. Eihän sitä muutenkaan saa absoluuttisesti koko maailmaa mukaan.

Ja voihan se olla keskustelua, puolesta ja vastaan perustelut esittäen, tottakai! Onnea ja menestystä, sillä eiköhän siitä jonkinlainen väittely kehity helposti.

1 tykkäys

Koitin lukea tuon Hakkurin kommentin moneen kertaan, enkä kyllä oikein mitenkään päin saa tulkittua sitä niin, etteikö sulla olis oikeutta mielipiteeseesi. Sen sijaan siitä on helppo ymmärtää, että keskustelu mihin Hakkuri viittaa, pitäis käydä Politiikka-alueella yleisen puolen sijaan. Eli huoli pois, ei ole tarvetta uhriutua!

14 tykkäystä

Katselin tuota Ukrainan sotaa käsittelevää topiccia pari päivää taaksepäin ja sehän käsitteli lähes pelkästään Trumppia.

Meikäläisen viesti aiheutti kyllä erikoisen reaktion.

@mazzus minulla ei ole mitään mielipidettäsi vastaan Metsolan topicissa, mutta 22 viestiä kahteen päivään. Menee jo vähän saman asian toistamiseksi.

11 tykkäystä

Ei mullakaan ole ketään mitään vastaan, mielipteistä pitää ja saa puhua. Varmasti menee saman jauhamiseksi sitäkään en kiistä. MUTTA kirjoitan vaikka 220 viestiä päivässä jos mua haastetaan samoilla teeseillä. Olen moneen kertaan yrittänyt avata palstalla silmiä siihen, ettei Metsola ole yksin vastuullinen tilanteeseen, joukkueena voitetaan ja joukkueena hävitään. Joillekin tuntuu Metsola olevan punainen vaate, mutta arvaa mitä?
Ei mulle, love and peace, mazzus.

9 tykkäystä

Asiallisia viestejä ovat olleet. Se on vähän puolin ja toisin tuo jankkaaminen, että siitä voi kaikki ottaa piikkiinsä.

1 tykkäys