Totta tämäkin.
Pitäsköhän jo päästää irti tästä jutusta.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee.
Alkaa olemaan raskasta seurata keskustelua. Hyvä että joillakin on uskoa ja luottoa, mutta ei näitä juttuja väittelemällä voiteta. Nyt ei ole yhteisöpeli käynnissä tässä asiassa.
Molemmat moket pelannut hyvät pelit alle, nyt kannustetaan joukkue taas voittoputkeen.
Arvoisa Wrath, mä ja sä ollaan varmaan kovimmat jankkaajat tällä palstalla, sitä tuskin on turha kiistää.
Aion kuitenkin jatkaa tätä keskustelua, etukäteen anteeksi pyytäen
Lähinnä tuota yhden asian mainitsemista meinasin, ihan asiallisesti muuten olet pyrkinyt argumentoimaan.
Toito, toisto, toisto. Näillä mennään mitä on annettu.
Jaahas, Metsolan ketjussa vääntäminen loppui ja nyt molemmista väännetään Lindbergin ketjussa. Menkää maalivahtipeluutus ketjuun.
Vai niin, no näinhän se tietenkin on…
Pientä vinoilua havaittavissa.
On kyllä erittäin raskasta lukea moista jankkaamista. Pitäis olla lailla kielletty. Tai ainakin palstan säännöissä.
Kyllä, samaa mieltä. Sovitaan mun puolesta, että jokainen saa kirjoittaa yhdestä aiheesta vain yhden kommentin viikossa. Sillä siitä päästään.
Tai jos avattais oma ketju tälle juupas eipäs vammailulle niin voisivat tietyt kaverit siellä keskenään touhuta ja muut ketjut pysyisivät luettavissa.
Miksi?
Saat siis toki tehdä mitä haluat (palstan sääntöjen ja lakien puitteissa), en minä ole sitä tässä kieltämässä. Kiinnostaa vaan, että mihin tuolla jankuttamisella ja juupas-eipäs väittelyllä pyritään? Mikä on se ns. end-game? Itellä kun tulee usein jo muutaman viestin jälkeen olo ettei tämä nyt johda mihinkään ja on järkevämpi käyttää aikaani ja energiaani johonkin rakentavampaan.
Että mikä esim. tässä Metsola-aiheessa on sitten se ns. tyydyttävä lopputulos mikä tekee siitä kaiken väittelyn arvoista?
Vilpittömästi kiinnostaa!
Hyvä kysymys, siitä pisteet!
Mulle riittäisi se, ettei koko Tapparan alavirettä kipata yhden pelaajan niskaan.
Nyt palstalla tuntuu olevan konsensus siitä, että kaikki, siis ihan kaikki on Metsolan syytä,eikä nähdä pelillisiä ongelmakohtia Tapparan pelaamisessa.
Puolustus jakaa avokätisesti avopaikkoja vastustajalle, jotka pääsevät rokottamaan parhailta paikoilta Tapparaa.
Hyökkäys ei tuota maaleja. Pyöritään nurkissa, aristellen mennä maalille. Laukauksen taso verrattuna vastustajan laukauksiin on luvalla sanoen naurettava. Lauotaan ohi/yli/blokkiin… itse ei kyllä vahingossakaan blokata vastustajan laukauksia, eikä siirretä oman maalin edestä maskimiestä pois.
Kuitenkin Metsola on kaiken pahan alku ja juuri. Ei ole mun mielestä ja mä omalta osaltani yritän kertoa, ettei näin ole.
Nämä ovat tietysti mun omia mielipiteitäni ja näiden takana seison.
Kun mulle vastataan ja multa tivataa vastausta pyrin siihen vastaamaan. Jos se koetaan jankkaamisena, sitten se koetaan, sille mä en voi mitään.
Jos nyt vaan on niin, että suurin osa porukkaa näkee asian näin?
Aika harvassa ovat he, jotka eivät Metsolan otteisiin ole pettyneet.
Ei todellakaan hän ole ainoa joka on alisuorittanut, mutta ihmismuoistissa on parilta kaudeltamaalivahti, joka omalla tekemisellään torjui joukkueelle voittoja.
Ihan hyvä nosto.
Tapparalla viimeisen 20 pelin otannalla liigan toiseksi huonoin laukaisu% 4,88
Viime kaudella tuo oli koko kauden osalta 7,81% ja viimeisen 20 pelin ajalta runkosarjassa 7,37%
Vastaavasti kiekonhallinta on nyt ollut viimeisen 20 pelin osalta toiseksi paras 54,4% ja lauottukin on viidenneksi eniten 1004 kertaa viimeiseen 20 peliin. Tehtyjä maaleja nyt 3 vähiten 20 pelin otannalla…
Eli kiekkoa hallitaan ja lauotaankin paljon, mutta tehotonta on.
Tämä palautetta kanssakeskustelijoille ketju ei ole myöskään oikea paikka puida tätä molari asiaa…
@mazzus en kohdistanut tätä pelkästään sinulle.
Jos muut näkevät asiat toisin, ei se tarkoita automaattisesti sitä, että muut ovat oikeassa ja tässä asiassa mä väärässä.
Olet aivan oikeassa, mutta ymmärtänet, että mä vastaan mulle esitettyihin kysymyksiin.
On hienoa, että joku osaa pitää mielipiteestään kiinni.
Todennäköisyys siihen, että kaikki muut ovat väärässä on kyllä melkoisen pieni.
Oletko muuten huomannut, että maapallo on (noin suunnilleen)pyöreä eikä litteä?
Pistäkää ny helvetti toi jankkaus poikki. Lindbergin ketju yhtä Metso sitä ja tätä lässytystä. Helvetin lapsellista touhua.
Menkää nyt vaikka ulkoilemaan tai jotain. Kolmas ketju jo täynnä Metsola sitä, pakit tätä, naapurin mummo tuota…