Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Öhö öhö öhö, kylläpä vaan naurattaa makeasti. Näitä vastaavia hassuttelijoita oli tällä kaudella useampi, kun jossain sanoin mielipiteeni Metsolan pelistä ja kuinka ei liiku maalilla että näkisi kiekkoja. Siitä pään liikuttamisesta tuli oikein lentävä lause ja pilkan aihe pitkäksi aikaa. Kunnes siihen useampi muukin otti kantaa ja kaikille varmasti kävi selväksi miten asia oikeasti oli. Mutta pilkkaajilla riitti hauskaa useammaksi peliksi ja sehän se tärkeintä on. Että hassuttele vain rauhassa.

2 tykkäystä

Joo, aion hassutella jatkossakin mielestäni hassuihin mielipiteisiin. Luulen, että Lenni Hämeenahon kaltaisella lupauksella on aika hyvä kokonaiskuva, mihin milloinkin sopimus kannattaa tehdä. Jos päättää sellaisen Tapparaan tehdä, mielestäni se on erittäin hyvä merkki! Sen saa toisinkin nähdä ja vain tulevaisuus näyttää, mitä käy.

3 tykkäystä

Vastaan nyt ehkä toistenkin puolestani, mutta itsellä ongelma viesteissä ja välttämättä aina ole se asia vaan se miten ja millä asenteella se on kirjoitettu. Sitten vielä jos kyseessä on käyttäjä jolla tuo huono tapa on toistuvaa niin se käy muille entistä raskaammaksi.

Tästä tuli mieleen: Annan myös palautetta että @Axenation että viesteissäsi on kyllä aika ajoin asiaa mutta rehellisesti en ole ensimmäistäkään positiivista viestiä koko Tapparan kaudella sinulta lukenut. Tuntuu että jokainen viesti on pelitavan, maalivahtien, hyökkääjien laadun tai seurajohdon haukkumista. Vaihtoehtoisesti otteluseurannassa tuntuu että olet aina “ei tästä mitään tule” asenteella

Loppuun palaute itselleni:
Ilves sarjan aikana tuli kiihkeessä ■■■■■■■■■■■■ pari aivopierua palstalle heitettyä. Tunnekontrolliin skarppia ens kauteen.

3 tykkäystä

Löydän tästä aika monta kirjoitusvirhettä. Jatkossa pientä skarppausta.

7 tykkäystä

En oikein parempaakaan ketjua keksinyt ni rustaampa tänne.
Kausi ohi, elämä jatkuu, Tappara jatkaa liigassa kuten moni muukin joukkue. Tällä kaudella mestareita emme ole me, vaan jotkut muut, hyvä heille!
Tappara fani takki päällä kuljen edelleen, en ylpeänä vaan ihan tavallisena jääkiekon(Kin) penkkiurheilijana.
Ensi kausi on luultavasti aivan erilainen kun mennyt kausi ja erilainen kuin menneet kaudet, ihan uusi ja uudenlainen ennen kokematon kausi odottaa meitä; eiks olekin jännää?

4 tykkäystä

Kyllä te voitte fanitakki päällä kulkea ihan pystypäin.

4 tykkäystä

Kyllä saa ylpeänä kantaa näitä seuran värejä hautaan asti :flexed_biceps::flexed_biceps::flexed_biceps:

7 tykkäystä

Jep, sama täällä, mä oon täällä Turussa oikein odottanut että joku tulis ittuilemaan kun mulla Tapparalippistä tai jotain muuta sinioranssia päällä kun pudottiin jo nyt. Sanoisin että heikkonakin hetkenä pitää omiaan kannattaa.
Ja että miksi täällä näkyy TuTon värejäkin enemmin kuin mustavalkoista.

9 tykkäystä

Yli 1000 päivää mestareina ja edelleen lasketaan päiviä :wink:
Saa suorittaa :joy:

11 tykkäystä

Tämä etenkin! Saa laittaa paremmaksi.

1 tykkäys

Toivotaan, että kevään finaali menee seitsemänteen peliin. Ihan siksi.

3 tykkäystä

Kirjoitin ehkä hiukan väärin, ylpeänä joo, mutta en leuhkana olisi ehkä oikeampi sana.
Selkä suorana ja katse ylhäällä ja eteenpäin (2025-2026)

2 tykkäystä

Näinhän se menee, itse en vielä 80-luvulla nähnyt pelejä kun ei tullut tv:stä, mutta 90-luvun alusta pääsin veljien mukaan Tampereelle Tapparan peleihin.

Eli pääsin aloittamaan Tapparan kannattamisen melko huonoon aikaan, ja mikä pahinta Jyp oli silloin mitalitaistoissa. Ei ollut Tapparan kannattajalla hääviä. :smiley:

En tiedä mihin laittaisin tämän viestin, ettei liputeta niin laitan tänne. :man_shrugging:

3 tykkäystä

Ei se negatiivisesti tällä Liigan tulonjako systeemillä talouteenkaan vaikuta.

Onko tuota tulonjakoa selitetty jossain? Itse en ole pysynyt enää kärryllä aikoihin.

Hönössä ei kannata palstalle kirjoitella ettei tule lauottua mitään sopimatonta.

4 tykkäystä

Pahoittelut ulkopuolisena pöytään huutelusta, mutta lukiessani molemmat jalluläpät ei voinut kun naurahtaa hyvälle huumorille. Eit kai tuosta loukkaantua voinut? Ja pahoittelut jos kompastuin sarkasmiin.

Muuten, hyvää kevättä koko palstalle. Komee keli. Houkuttelee liikkuun :+1:.

3 tykkäystä

Meno aika 9/5 tuolla änäriketjussa :smiley: toki kovin hämmentäjä grillattiin jo ulos.

7 tykkäystä

Olen kyllä hieman hämmentynyt. Asioista saa olla erimieltä ja tällä palstalla on voitu käydä monia hyviä keskusteluja osapuolten välillä, joilla on eri kanta asioihin. Eilen kuitenkin tuntui että eräällä meni totisesti huuruun. Aikamoisia syytöksiä kyllä lateli ja huvittavinta on, että ne osuivat @Tapparanation :iin joka ei todellakaan ole mikään NHL:n fanittaja :smiley:

5 tykkäystä

Korjaan eilistä sanomaani sen verran että 2022 Stanley Cup finaalien jälkeen olen yhden kokonaisen pelin katsonut ja se oli jälkilähetyksenä kun Barkov voitti Stanley Cupin.

Mutta näin muuten niin maku Änäriin on näistä kaukalon ulkopuolisista jutuista mennyt todella paljon. Eikä vaan herra 8 vaan muutkin Betmanin sekoilut.

Vielä 2022 heräsin klo 4 päivittäin katsomaan pelejä ihan sama kuka pelas. Nyt hyvä jos jaksan katsoa suosikkijoukkueeni highlightit.

Puckempire, Kimanttia. Siinäpä mun NHL seuraaminen. Joista noistakaan, en edes kaikkia Kimanttia jaksoja ole kuunnellut vaikka heidän jaksoista tykkään niin paljon, että hommasin heidän hupparin.

Mutta antaapi olla. On mua pahemmillakin nimillä kutsuttu kun NHL fani

3 tykkäystä