Rupesin miettimään asiaa niin aikalailla se mikä isossa massassa leimataan rasismiks ja mihin itse sen myötä taipunut määrittää paljon historia. In short: jos lyhyt kasvuisilla olis historiassa saman laista kohtelua kun tummaihosilla ja N-pommia vastaava pilkkanimi niin luultavasti pituudesta ei samaan tapaan haukuta.
Tai sit toi uskonto. Sen takia on käyty sotia. Sen minkä pituinen joku on niin tuskiin.
Huom nyt en siis tahdo väitellä vaan jaan omaa ajatusmaailmaa.
Luultavastii olen vain massaan menevä “lammas” joka näkee historiasta johtuen esim uskonnosta ja pituudesta velmuilun eri tasolla, vaikka molemmat on ihmiseen tietyn piirteen pilkkaamista. Mutta se historiallineen arvo ja mikä vaikutus sillä on ollut maailmaan on se mikä monelle, myös itselle, vetää rajan.
Kiitos tämän yhteisön porukalle yhteisistä vuosista.
Harmittavaa, että näin tämä päättyy monella eri tavalla. Tappara on antanut paljon, vähän se on ottanut. Nyt on aika hiljentyä kesälomalle ensin ja sitten kun on aikanaan nuoltu haavat, jään jännittämään katsomoon, milloin Tapparan dynastia jatkuu.
Yks toive koko porukalle. Vaikka kausi oli mitä oli ja päättyi miten päättyi, niin ottakaa vähän happea ja pieni hetki itselle, ennenkuin oksennatte pahan olon joka ketjuun.
Jos kysyt aivan vilpittömästi, niin se lyhennetty versio lausauhduksesta ugh, olen puhunut, ja se juontaa todennäköisesti juurensa Henry Wadsworth Longfellow’n teokseen Hiawathan laulu.
Eilisen jälkeen elämä voitti jääkiekon taas. Oman lähipiirin hyvinvointi on asia, milloin kaikki muu on turhaa ja mitätöntä sen ympärillä. Tämän sarja merkitys tippui nollaan ihan sekunneissa. Tämä on vain urheilua ja tulokseen emme voi vaikuttaa. Elämään jotenkin voimme.
Tänään päättyi Tapparan kausi. Se ei tunnu miltään tällä hetkellä. Tämä on opetus mitä koko organisaatio tarvitsee. Kun logolle pelaaminen loppuu niin se näyttää tuolta. Nyt tästä vain tarvitsee ottaa opiksi.
Tämä tapahtuma erottaa myös ne, jotka ovat oikeasti kannattajia. Seuran takana seistään juuri kuten vaikkapa SO tänään teki. Ylä-ja alamäissä seisomme Tapparan takana. Meno palstalla äityi monestikin aika negatiiviseksi, osittain ihan syystäkin, itsekin tähän syyllistyin mutta se kertoo siitä, että on tunnesidos seuraan. Mutta muistetaan, että positiivisuus voittaa aina lopulta negatiivisuuden.
Ensi kaudella me tulemme taas ja näytämme, että tämä oli vain välikausi
Tyhjä olo, mitäköhän nyt tekis. Paljon olisi sanottavaa mutta parempi olla hiljaa.. Kausi oli raskas mikä näkyi palstallakin turhankin negatiivisena monesti. Nyt jokainen ottaa happea hetken.
Niille palstaveljille jotka ovat kokeneet jääkiekkoa isompia menetyksiä kauden aikana toivotan aurinkoisempia päiviä ja voimia. Itse olen kiitollinen siitä että selvisin ainakin toistaiseksi sairaudesta joka sai miettimään oikeasti mitä elämässä haluaa jättää jälkeensä, välillä se edelleen unohtuu mutta yritän olla parempi ihmisenä. Kiitos kaudesta, nyt vaikenen ja annan aikaa muulle elämälle. Aina on hyvä päivä olla Tappara
Meinasin mennä vetään kauden loppuanalyysit ketjuun tän, mutta piti odottaa päivä.
Täällä saanut lukea, kuinka nyt jää kausarit uusimatta ja mietitään jo että annettasko ens kaudella kesken kauden Grönborgille potkut. Vaikka paljon Grönborgia puolustan, niin hänkin vaan yks toimija Tapparan pitkässä ja menestyksekkäässä historiassa.
Kuten yllä loppuun kiteytetään rankka viesti niihin Jukin nostamiin Suden sanoihin: aina on hyvä päivä olla Tappara. Niinpä aion jokavuotisen mestaruuslippiksen sijasta hankkia uuden, pelkällä Tapparan logolla. Nythän on se aika, kun etenkin pitää kantaa logoa ylpeänä, menestyksen hetkellä siihen pystyy kuka vaan. Annetaan siis Tapparan näkyä!
Otetaanhan kaikki happea normaalia pidempään ennen kuin kirjotellaan. Muutaman viestin olen jo itseltä saanut stopattua ja hyvä niin, koska mitään järkevää sisältöä niissä ei olisi ollut.