Älä ruoki trollia.
Joo, ainakin itselle arvaamaton osa täällä saattoi nauttia kyllä tilanteesta, toki minäkin tietyllä tapaa - mutta se fiilis mikä seurannasta välittyi, oli silkka jääkiekkoromantiikka. Teidän ja Kouvolan välisestä taistelusta todella pidettiin. Ihan oikeasti.
Ei sieltä naapurin pilkka välittynyt sen koommin? vaan lähinnä samanlainen läppä Ilveksen sulamisista, kuin mikä on verrattavissa Tapparan - läppiin.
Suurilta osin porukka oli melko neutraali matsia kohtaan ja ihasteli peliä itse pelinä. Onnistuuko tuo esim teidän Ilvesfoorumilla? Epäilen.
Kyllähän tämä sinun kirjoittelu aikalailla pelkkää provosointia on ollut kun historiaa katsoo. Jotenkin olet vielä tähän mennässä onnistunut taiteileen siellä “harmaalla” alueella.
Sen verran sanon, tiedostaen missä kirjoitellaan, että kyllä se lievä harmitus Ilveksen jatkoonmenosta täällä näkyi. Ja olen myös sitä mieltä, että eilen Ilves oli kyllä reilusti se huonompi osapuoli joten se normaalisti pelattava ratkaiseva ottelu olisi ollut kohtuullista pelata. However, kuten Ahokas sen totesi, paska homma mutta peli oli selvä kaikille alusta alkaen. Ilveksellä oli mahdollisuus päästä jatkoon häviämällä max. 2 maalilla ja näin kävi.
Voi olla. En kauheen tarkkaan oo lukenu ketjuja, joissa asiaa käsitellään. Itselleni se oli aikalailla sama, kumpi jatkoon menee. Jos joku harmitti, niin ehkä semmoisen tarinan luisuminen pois, minkä Ilves taas meinasi kirjoittaa. Ipa-paniikki oli tuttu käsite muutama vuosi sitten ja toi olis ollu yks uus luku siihen kirjaan. Ja toisaalta Ilves oli luvalla sanoen surkea eilen, siinä mielessä olisi KooKoolle suonut paikan. Yhteismaaleissa Ilves kuitenkin voitti ja meni siis ansaitusti jatkoon. Mutta jos jäi epäselväksi, niin ainakaan omalla kohdalla en harmitellut Ilveksen jatkoonmenoa yhtään, mutta kun tykkään tarinoista, niin Ilveksen tippuminen 4-1 johdon jälkeen olisi ehkä kuitenkin ollut komeampi tarina, mitä muistella.
Ps. nyt toivon Lukon voittoa, vaikken Ilvestä mitenkään inhoa tms., mutta Lukko on ollut hyvä koko kauden ja he ansaitsevat jotakin, jos Tappara ei voita.
Itse yritän aina ajatella mieluummin niin että on jonkin puolella (esim KooKoo) eikä toista vastaan , mutta kyllä sitä eilen huomasi vähän toivovansa Ilveksen tappiota. Tämän kevään tapahtumat ovat kiristäneet verbaalisia vääntöjä (pitkästä aikaa) ja ne olisi ollut kiva hiljentää kunnon näpäytyksellä.
Seuraavassa sarjassa ei ole epäselvyyksiä osaltani, koska minussa asuu ison lisäksi pieni
.
Pointtini oli vähän siinä, että ratkaisun jälkeen tätä yhteismaalisääntöä kritisoitiin kun se nyt kuitenkin oli Ilves joka jatkoon meni. Mutta ymmärrän kyllä tämän palstan yleisen mielipiteen, eihän siinä tarvitse kuin katsoa sivun vasempaan ylälaitaan. Ja samalla tavalla tuntuu ilvesfoorumilla yleinen mielipide olevan, että Tapparan peleissä ollaan vastustajan puolella
Lukko peleistä sen verran, että ei ole lopputuloksesta epäselvää jos Ilves jatkaa nähdynkaltaisia otteita.
Ja että pysytään edes vähän aiheessa, olen edelleen samaa mieltä kuten ennnenkin, että tämä on laadukas palsta jota luen useammin kuin “omaani” kuten @Anapoli
Huomautan että tällä foorumilla on merkittävää yhteismaalisäännön kokemusta (CHL).
Ja tästä formaatista on tällä foorumilla purnattu ihan jokaisella CHL-kaudella. Ihan jokaisella.
Pahoitteluni kaikille kanssakeskustelijoille typerästä avautumisestani keskiyön tunteina. Lapsellista touhua aikuiselta mieheltä, mutta oli vaan niin tunteet pinnassa ja siihen jokunen drinksu kylkeen, niin ei se muuta tarvi. Näin kovana Ilvesmiehenä pitää sanoa, että jääkiekko ilman Tapparaa olisi äärettömän tylsää.
Kaikki tekee virheitä, fiksut pystyy ne myöntämään! Eteenpäin!
Nyt jumalauta jotain rotia noiden liputtamisten kanssa. Niinku helvetti jossain naistenhuoneella olis
Jos sinun mielestäsi läski on väärässä paikassa salilla, niin ole sitä mieltä. Sali ja liikunta kuuluu kaikille. Sen verran luulen tietäväni sinusta, että läski et ole, joten aika kelvoton heitto.
Hauskaa jatkumoa, että teet “liputtamisesta” sukupuolivärittyneen asian.
Eikö tuossa juuri sanottu, että voidaan käydä salilla, vaikka on läskiäkin?
Hyviä pohdintoja. Mielenkiintoista nähdä, mitä Kontiolan treenaamisen syiksi lopulta osoittautuu.
Viestiä kirjoittaessa on hyvä tehdä oma sisäinen analyysi:
A) Parantaako kirjoitukseni keskustelun tasoa
B) Vai heikentääkö se sitä
Jos itse on sitä mieltä että B on oikea vastaus, niin viesti kannattaa jättää lähettämättä. Tällä menetelmällä myös välttää liput ja pelikiellot 99% varmuudella.
Parantaako moinen ohjesääntö palstan tasoa? Moniko jääkiekkoa seuraava äijä lähtee tekemään jotain sisäisiä analyyseja?
Tottakai pitää asiallisesti käyttäytyä. Mutta eihän tänne kohta uskalla kukaan kirjoittaa mitään.
Tilastot eivät varsinaisesti tue tätä väitettä.
Tasokin on niin monikasvoinen, että kyllä sekaan aina monenmoista mahtuu. Sisäistä analyysia vaan ilmoille.
Niin kyllä varmasti. Onko numerot ja data se mihin uskomme ainoastaan? On muitakin ulottovuuksia mielestäni. Mut se on vain minun mielipide.
Jos foorumin viesti-/lukijamäärät (ja esim. niiden suhde) kasvavat, niin mitä muita ulottovuuksia löydät tuohon väitteesi tueksi?