Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Tässähän sinäkin vaan itket. Siitä taas eri mieltä mitä uskaltaa ja ei uskalla kirjoittaa. Eipä ainakaan omia viestejä ole juurikaan liputettu vaikka tulee totta kai suoraa oma mielipide sanottua, niin kuin pitääkin.

3 tykkäystä

Kai sitä saa aikuinenkin mies joskus itkeä. Mennään eteenpäin :love_you_gesture:

6 tykkäystä

Nousuhumalassa itse olen aina A.
Siksi olenkin vain konkari.

1 tykkäys

Sikäli myös ontuva vertaus, että Facebookin Naistenhuone ei varsinaisesti ole tunnettu asiallisesta keskustelusta tai tiukasta moderoinnista.

4 tykkäystä

Mä voin tehdä ilmastointiteipillä lakanaan “Treppu”-logon ja tulla myös paikalle, saadaan kuvamateriaaliakin paikan päältä :slight_smile:

1 tykkäys

En tuota varmaan ihan aiheesta saamaani lippua kritisoi, mutta koittakaa nyt saatana :smiling_imp: liputtaa nuo kaikki aiheeseen liittymättömät aiheettomat viestit. Vai kompensoiko viestin saamat tykkäykset lipun? :thinking:

1 tykkäys

Poistin oman viestini niin kaikki off-topic on poissa.

No kylläpä on liputeltu. Eikä siinä mitään, jos on aihetta. Itse olen muistaakseni liputtanut tasan yhden viestin ja senkin vahingossa, kun piti klikata tykkäyspainiketta. :slight_smile:

1 tykkäys

Ihmettelinkin joskus liputusten määrää. Monella muullakin on ilmeisesti mennyt “tykkää” ja “lippusymboli” väärin :laughing:

1 tykkäys

Joo, siis varmaan ”järjestelmä” tahi moderaattorit olisivat tuon ketjun pätkän siivonneet jonka olin siis itse aiheuttanut. :raised_hand::balance_scale: Nyt kun tarkemmin kävin katsomassa tuota lippua niin näytti vain saamarin hölmöltä. :roll_eyes:

Ei noita viestejä oltu vielä poistettu eli ne olisivat saattaneet vielä palata takaisin, mutta joku lienee liputtanut ne syyllä “Eksyy aiheesta” niin hyvä näin.

1 tykkäys

Miten muuten liputuksissa yleensä menee?? Itseltäni on liputettu (ihan aiheesta joo) joitain viestejä mikä eksyy aiheesta. Olen siis vastannut jonkun postaukseen ja se mun liputettu. Periaatteessa se kenelle olen vastannut on myös mielestäni eksynyt aiheesta ja olen sitten liputtanut sen. Mutta niihin sitten ei pääsääntöisesti ole ylläpito puuttunut. Miksei?

2 tykkäystä

@Treppu
Vahvasti tuntuu siltä että alat pikkuhiljaa sinäkin olemaan liekeissä?
Anna palaa!! :boom: :boom::fire::fire:

6 tykkäystä

Aika hyvin perattu tämä noin kahden sekunnin mittainen pelitilanne tuossa ketjussa by @KnutKarski @pieni_m @Veteraani

1 tykkäys

Tää on tämmöstä spekulointia, mutta musta on hienoa, että pääkeskustelu on kiekossa, eikä jossain muussa. Ollaan eri mieltä ja spekuloidaan, mutta hienoa on, että se on kiekko mikä herättää keskustelua.

Ihan kuin olisin joskus ollut huomaavinani tällaisia tapauksia. Mutta olisko niin, että viestissä on ollut 80% täyttä asiaa ja sitten vaikka vertaus johonkinkin topikin ulkopuoliseen, vaikkapa toiseen pelaajaan. Ja olet sitten tarttunut siihen. Tosi hankalia juttuja. Mutta jos olis vaikka ketju “Kemmu”, niin vertailun vuoks ei sais mainita mitään Chris Chelioksesta referenssinä. Ihan hatusta tempaistu, mutta kuvaa ajatustani.

Voip olla näin.

Loppujen lopuksi kaikki pallopelit tiivistyvät siihen mitä yksilö tekee tai jättää tekemättä. Tuossa keskustelussa ollaan nimenomaan pelin ytimessä, eikä kyse ole Tanuksen haukkumisesta. Jos tilanteesta olisi tullut maali, ihastelisimme sen nerokkuutta.

2 tykkäystä

Onko tuohon huhuketjujen avaukseen mitään logiikkaa? Esim. jos pitää tarkastaa, mikä pelaaja on Kalle Loponen, joka menee Kouvolaan (huhun mukaan), niin onko ketju tarpeellinen? Toki tämä vain mun mielipide.

6 tykkäystä

Mikä siinä on, että tiettyjen nimimerkkien täytyy jokaisessa otteluseurannassa haukkua Heljankoa käytännössä jokaisesta päästettystä maalista?
Mistään muualta ei edes yritetä pohtia syytä, aina maalivahdin vika.

12 tykkäystä