Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Älkää sit menkö pelaajien ketjuun purkaan pettymystä, niin vältytte turhilta liputuksilta.

4 tykkäystä

Onko täällä totuttu liian hyvään vai mikä homma? Ollaan välierissä ja ei just nyt lähde niin haukutaan kaikki pystyyn. Kaikki on paskaa paitsi kusi? Nyt jäitä hattuun. 1-2 kautta enemmän tai vähemmän vaihtelivilla tuloksilla niin tääl uhriudutaan. Ei tarvi mennä kun alle 20vuotta taakseppäin niin tällä tasolla pysyminenkin olisi ollut hyvä asia.

Tv pois päältä. Pää tyynyyt ja huomenna on päivä uusi. Vaikka peli on paska niin ehkä tää on se mitä joukkue tarvi. Hifkiä vastaan finaaleissa kaks ekaa peliä ei taidettu saada juur mitään aikaiseksi ja sit käänyt. Samoin Kalpaa vastaan, kaks ekaa peliä vihkoon ja sit käänty. Kyllä tää tästä viel kääntyy

17 tykkäystä

Runkosarjan voittajalta olisi kiva nähdä edes yksi hyvä playoffottelu. Onko se vielä tulossa, en tiedä, mutta ei siltä vieläkään näytä. Paskaa täytyy myös saada sanoa paskaksi.

4 tykkäystä

Jotain eroa on myös tämän ja sen että “ei lähde” välillä.

8 tykkäystä

@Herz99 ansaitsi liputuksen Rauhalan ketjussa..

Otto Rauhala on seuran legenda!

1 tykkäys

Malttakaas ny syyllisten etsiminen. Koko joukkue tuossa epäonnistui.

31 tykkäystä

Juu, kollektiivina seistään ja kaadutaan. Kukaan ei tänään onnistunut.

2 tykkäystä

Jep. Ei kukaan. Ei foorumi, ei SO, ei Rike&co. eikä varsinkaan pelaajat.

3 tykkäystä

Tänään ei ollut liian hyvä päivä olla tappara. :grinning_face:

Höpön höpö..

Aina on hyvä päivä olla Tappara.

11 tykkäystä

On on. Siksi ei ollut liian hyvä päivä tänään.

4 tykkäystä

Älkää nyt hyvät ihmiset jaksako vaatia kellekkään mitään kenkää, vaikka peli meneekin ihan päin ■■■■■■ niin ei seuran tarvitsisi silti poiketa toimintatavoistaan…en nyt mitään yksittäisiä henkilöitä rupea nimeämään mutta ihan näin yleisesti.

1 tykkäys

Eiköhän tässä kannata ottaa aamuun asti pikku taukoa foorumilta sitte hyvällä asenteella kohti tiistaita. 2-0 ei oo oikeesti pudotuspelisarjassa juur mitään, vaikka peli kieltämättä ei hääviltä näytä. Mutta tästä vielä tehdään hieno kevät! Eikös aina mestaruus vaadi vaikeuksia matkan varrella, nyt niitä saatiin.

8 tykkäystä

Puhun tässä vähän ehkä enemmän itselleni kuin kenellekään muulle.

Olen antanut jääkiekon viime aikoina määrittää hieman liikaa omaa olotilaani. Se on aivan perverssiä, sillä kyse ei ole mistään muusta kuin hyväntahtoisesta (!!!) kisailusta eri värisiin shortseihin pukeutuvien miesten ja naisten kesken. Olen jo pitkään halunnut tehdä vähän töitä tämän asian kanssa, koska ei ole mitään laitaa sellaisella, että tappiollisen jääkiekkopelin jälkeen ottaa päähän koko illan. Mitä se sellainen on? Minä olen aikuinen mies, ja aikuisuuteen kuuluu taito kontrolloida omia tunteitaan ja olla olematta mikään kaarnalaiva keskellä avomerta aaltojen viemänä. Nyt siis on minun, ja ehkä jonkun toisenkin, aika ottaa jumalauta itseään niskasta kiinni ja ymmärtää, että tällaisten asioiden takia ei ole syytä kiukutella kotona, foorumilla eikä varsinkaan missään julkisilla paikoilla. Pieni ■■■■■■■ kuuluu asiaan, mutta siinä on oltava raja. Typerimmät mölyt on syytä pitää mahassa.

Joskus voittaa toinen, joskus toinen. Siellä on vastassa joukkue, joka on jahdannut menestystä pitkään, ja tiedossa on, että jonain päivänä se sellaista saa. Sitä paitsi moni sen kannattaja ansaitsee sitä myös – osa ei, mutta ei kyllä ansaitse osa meidänkään kannattajista. Nautitaan siitä, mistä nauttia voi, mutta jos tulee turpiin niin se kohdataan asianmukaisesti pystypäin ja voittanutta onnitellen, koska sellaiseen Tapparassa on totuttu. Ja nyt minä lähden lenkille.

32 tykkäystä

Ne housunpäälliset on kortsut.

2 tykkäystä

Ihmeellisä omien mustaamista täällä kun tulee häviö ni palstalaisilla orava menee muuntajaan.

Ilves pelaa huippukiekkoa nyt ja Tapparan vuoro ottaa nenään. Olen jättämässä tämän lauman taakseni koska on raskasta lukea mm. Tanukselle annettuja haukkumisia.

Surkeaksi on tää co:n keskustelu menny muutenkin

4 tykkäystä

Joo Tappara ollut luvalla sanoen surkea, mutta pitääkö nyt ihan kaikesta organisaation tekemisestä kaivaa nega esiin? Jos joukkue ei ansaitse meitä huonoina hetkinä, niin miksi sen pitäisi ansaita niinä hyvinäkään, kun nostellaan pyttyä? Tai ehkä enemmänkin, ansaitaanko me sillon se joukkue? “Tehtiin itse, kiitos niille vähille, jotka kannusti ja uskoi.” Kautta on jäljellä 2-12 peliä. Haukutaan sitten kun kausi on ohi. Kiitos.

23 tykkäystä

Joo. Täällä on monessa ketjussa nyt vähän aikaa hiukan kovemmat kierrokset, mikä johtuu paljon edellisestä pelistä. Tunnelma olisi ihan eri, jos Tappara olisi voittanut 6-0.

3 tykkäystä

@Tertsi

Vois nyt ees yrittää näiden nimien kanssa

1 tykkäys

Jep, tuli näköjään kirjoitusvirhe, pahoittelut. Päteekö tuo yritys myös oikein kirjoittamisen kohdalla, vois nyt ees?

5 tykkäystä