Ohho, Mikko “Ninja” Niinisellä ollut. Nyt isoa huutoa sisään!
Liigatasolla 1+1 tehot. Sanomattakin selvää, että muistan tuon maalin.
Olisi halutessaan voinut tehdä pidemmänkin ammattilaisuran. Jos tuo olisi hänen SM-Liigapaita niin lähtisin kisaamaan.
Teki myöhemmin isoja tekoja Tampereen paikallisessa sarjassa ja on muutenkin hieno mies ![]()
@TapparaCom
Hyviä viestejä Ilves-ketjussa. Muistetaan kirjoittaa myös Ipa isolla ja pidetään kiinni foorumin hyvästä tasosta. ![]()
@Anapoli ota koppi, nouda, anna tassu, kieri ja mitä näitä nyt on.
Hieno avaus Ilveksen tulevaan ja näin tämä homma toimii.
Kiitos.
Ja kiitos otsikon korjauksesta. En tiedä mistä se i hyppäsi sinne mukaan. Vissiin puhelimen joku autocorrect tai jotain. Huomasin liian myöhään. Otsikkoa ei vissiin voi editoida jälkeenpäin?
Tinderistä en niin kauheasti tiedä, mutta nyt on se verran hieno viesti, että nappaan tämän tänne.
Mä ainakin tiedän heti sanoa naisia joiden kanssa en lähtisi kiekosta kauheasti vääntämään. Olen myös pelannut kiekkoa naiskiekkoilijoiden kanssa, joilta löytyy Olympiamitalia. Ovat muuten ihan pirun kovia pelaaman kiekkoa ja ymmärtävät kiekkoa siinä missä me juntitkin.
Mun mielestä on ihan turha jättää sanomatta kiekkofoorumeilla ajatuksiaan sen vuoksi, että on nainen. Uskoisin, että aika moni täälläkin hiljentysi, kun antaisit palaa.
@NiM
Ei ole ainakaan minulle väliä, että mikä on sukupuoli. Kiekosta me täällä höpötellään ja rakkaudesta seuraan. Mukaan vain rohkeasti.
@Tool tuossa taitaa olla nyt koko juttu, jonka laitoit tuonne Sebastian Revon ketjuun. Tuo on tilaaja juttu ja koko jutun kopioiminen lienee jonkunlaista tekijänoikeuksien rikkomista. Minä en näistä niin tiedä, mutta niin täällä on toimittu, että pieniä laitauksia voi tehdä, mutta ei koko jutun kopioimista.
Tämän viestin kanssa päällekkäistä säätöä. Muokkasin lainaukset koskemaan riitaa, mutta huomasin vasta sen jälkeen, että viesti olikin siirretty Revon ketjuun.
Päätin piilottaa koko viestin.
@Tool tai kuka tahansa voi sen postata uudelleen linkin ja rajoitetumpien lainausten kanssa siihen ketjuun, mihin keskustelua haluaa ohjata. Revon ja Bloodin suhde esim. ei riitaketjuun oikein kuulu ja toisaalta riita ei sovi Revon ketjuun.
Kysytkö nyt ihan tosissasi, että miten Tappara liittyy peleihin, joissa pelaa Rauman Lukko ja Tampereen Tappara? Aika oleellisesti, väitän mä. Onhan tämä nyt ihan täysi perseennäyttö fanien suuntaan niin Lukolta, Liigalta kuin Tapparaltakin (HUOM! Maanantain mahdollinen kotipeli KLO 16).
Hyvin harva asia saa minut näin vihaiseksi, mutta tällä hetkellä kyllä kiehun sisältä ja siksi pitäisi varmaan olla kirjoittamatta näitä vastauksia sen enempää. Veetuttaa ihan äärettömän paljon, että koko kauden kohokohta jää nyt kokematta, koska muutoksista ilmoitetaan yksi (1!!!) päivä ennen sarjan alkua.
Eli siis, Tapparan olisi pitänyt vastustaa sitä, että Lukolla on mahdollisuus hankkia edes jotain tuloja noista peleistä? Miten Tappara olisi oikeasti voinut sellaiseen ratkaisuun päätyä jos Lukko aikaistusta pyysi? Ei Tappara sillä mitään saavuttaisi, ei ainakaan mitään positiivista Liigan sisällä. Seurat kun eivät saa senttiäkään enempää siitä onko Telialla ottelussa 1 miljoona katsojaa tai vaikka vain 5, mutta hitosti on eroa sillä onko baarissa sallittu maksimikapasiteetti käytössä vaiko 0.
Ei näitä saa täydelliseksi kaikille, oli alkamisaika mikä tahansa. Oletko muuten miettynyt kuinka suuri onni tuo aikaistus on niille yötyöläisille joiden vuoro alkaa vaikka klo 20?
Ja edelleen, tuo maanantain klo 16 voi vielä ihan hyvin muuttua myöhemmäksikin.
Tämä on nyt ihan yleinen palaute kaikille. Kun laitatte huhuketjuihin ym. viestiä varmistetuista, niin laittakaa nyt perhana se lähde mukaan. Ei ole paljoa vaadittu.
@MetalPavlas. Kirjoita joukkuiden nimet isolla. Etenkin Tappara!
Jep. Huomasin sen vasta lähettämisen jälkeen. Yritän parantaa tapani. (yritin tutkia äkkiseltään miten tuon korjaisin mutten nopeesti keksiny)
Viestissäsi on oikealla alhaalla kynäsymboli, josta muokkaus onnistuu. Jos ei näy heti, kolmen pisteen alta.
Okei löytyy sieltä. Kiitos ![]()
Voit muuten olla ihan varma että ei jää etäjuhliksi, JOS Tappara mestaruuden voittaa!
![]()
Voisiko arvon kollegat tuon Kontiolan ketjun rauhoittaa? En halua vaimentaa sitä, mutta en jaksa tuota vääntämistäkään. Siirtykää vaikka pelaajahankintapoltiikka - ketjuun jauhamaan siitä, miten Tappara on toiminut pelaajien kanssa.
Samaa olin tulossa kommentoimaan. En ole ennen palautetta antanut, mutta jumalauta, koittakaa nyt käyttäytyä tuolla Konnan ketjussa. On todella raskasta kuunnella joka ainut kerta samoja kommentteja Kontiolaan liittyen. Konna äänestetään SM-liigan parhaaksi pelaajaksi, niin sieltä tullaan taas heti huutelemaan ketjun sulkemisesta yms. Ja tämä ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta.
E. Oikeutetusti kaveri saikin näköjään banaania.
Kiitoksia kaikille keskustelijoille ja henkilökunnalle kuluneesta kaudesta. Erityis kiitos @iceman valtavasta työstä faktojen jakamisessa korona ketjussa. Väitän että sinun viestiesi kautta olen saanut parempaa tietoa koronasta kuin valtamedioista joita itse seuraan.
Mutta nyt minä jään kesälomalle palstan osalta. Palsta on ruvennut viemään liikaa aikaani. Niinpä pidän tauon täältä ensi syksyyn asti. Mukavaa kesää kaikille.