Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ja huomaa sä kui paljon mua kiinnostaa! :kissing_heart:

1 tykkäys

Ihan itse olet vänkäämiselläsi ajanut itsesi tähän tilanteeseen. :laughing:
Seuraavan kerran kun lipahtaa väärä kirjain niin koko ilta tulee. :joy: :joy: :joy:

1 tykkäys

Tää palaute ei oo tarkotettu kenellekkään. Oon vaan välillä ihmetelly sitä, kuinka paljo mahtuu negatiivisuutta Tapparan peliesitysten analysointiin tälläki palstalla. Itsekin sorrun välillä siihen. Toki se jossain määrin kuuluu asiaan, kun tunteella seurataan. Lieneekö yhtäkään pelaajaa, jota ei olis jossain vaiheessa kautta olis oltu jonkun fanin toimesta toimittamassa vilttiin tai kokonaan ulos joukkueesta. Siltikin, aika hyvin meillä Tapparan seuraajilla menee, paremmin kuin kenelläkään muulla koskaan. Riippuen toki katsantakannasta, mutta ainaki yhden mittarin mukaan:

36 tykkäystä

Upea listaus, kiitos tästä :1st_place_medal::2nd_place_medal::3rd_place_medal::medal_military::medal_sports::trophy:

2 tykkäystä

Palstan porukka on pääsääntöisesti loistavaa ja voiton hetkellä kaikki rakastaa kaikkia. Toivottavasti myös heikoilla hetkillä muistetaan tukea seuraa ja toisiamme.

@Treppu saa ensi viikolla kirjeen, mutta on niin perhanan ylimielinen, että ei jouda olla kotona vastaanottamassa kirjettä.

12 tykkäystä

Kiitetään listan laatijaa, ping @lehtinen20 . Uskoisin, että sama henkilö kyseessä.

1 tykkäys

Ketään ei jätetä yksin :tappara:

5 tykkäystä

Tää on kyllä melko pysäyttävä. Putken alussa olin yläasteella, nyt kuukautta vaille yliopiston suorittanut. Huhhuh, kyllä siinä on vettä virrannut Tammerkoskessa.

Noin muuten ollut ihan virkistävää nähdä että palstallakin jatkopaikka saanut vähän hyvää oloa puseroon, ja liekö alkoholillakin osuutta asiaan… Täällä on ainakin. :smile:

22 tykkäystä

Hyvin olet putken vetänyt, jos nyt valmistut lipastolta, iso peukku!

5 tykkäystä

Hurja tahti ollut @taappara lla. Ite olin putken alussa lukion ekalla ja parin kuukauden päästä pitäisi jättää dippatyö arkistoon. Kouluaikaan ei meno kaukalossa ollut aivan yhtä hehkeää.

5 tykkäystä

Olen tätä ennenkin sanonut. Hollanin suurseuran Ajax Amsterdamin kannattajista sanotaan, että he eivät kannusta. He katsovat, että pelaajat suorittavat oikein. Tämä pätee myös Suomen suurseuran Tampereen Tapparan faneihin.

6 tykkäystä

Koitas muistaa kirjoittaa Tappara isolla alkukirjaimella!

15 tykkäystä

Juokseeko @Rane maratoonia puhelimensa kanssa, vai miksi osa viesteistä on hieman vaikeasti ymmärrettäviä kirjoitusvirheiden kera? :thinking:

9 tykkäystä

Mielestäni ajatukset kulkee kevät lehmien kanssa tasoissa.

Aaa justiinsa. No sitten ymmärrän. Jatketaan eteenpäin.

Näille en osaa selistystä.
Yli 20-vuotta pois Suomesta pois asuneena johtaa moniin kielioppi virheisiin ja kielioppi ei ole se pahin.

1 tykkäys

Näille en osaa selitystä. Chatissa aina yhtä nopeasti.
Puheymmärrästä opettelen MS365Officen puolella ja siitä tulee huvä.

Ehkä nyt on aika antaa olla tältä erää. Hyvin olet osannut kirjoittaa aikaisemmin, mutta tänään on jostain syystä vähän vaikeampaa. Ehkä opit unohtui johonkin taikajuomaan.

Jatketaan, kun herätään.

7 tykkäystä

Kiva herätä aamulla ja todeta täällä olevan kymmeniä viestejä siivottavaksi. Tällainen tahallinen sotkeminen ja siten @henkilökunta työllistäminen on varma tapa kuitata itselleen pelikieltoa.

17 tykkäystä

Ping @S.T

Oli keskustelua Tapparan pelipaitojen kierrätyksestä.
Katsos tämä myynti-ilmoitus.

Kierrätetty kaudelle 97-98 A-junioreilla (U-20 SM-liiga)