Jaaha. Viesti liputettu Tapolan valmennustiimi ketjussa. En tiedä onko joillain ymmärryksessä vikaa jollei ymmärrä miten liittyy tuohon ketjuun. Tämänkin voi vaikka liputtaa varmaan väärä ketju tämäkin. Kyllä on nillistelyä.
Onpa outo ja järjetön liputus.
Tänään on herkässä. Oma viestini finaalin otteluseurannassa joutui myös lipun alle kun kritisoin pelin alkamisaikaa.
Itse asiassa lähetit tuon viestin Kasper Simontaipaleen huhuketjuun. Tuli nimittäin juuri sekunti sitten siellä vastaan. Eli liputus täysin ymmärrettävä.
Joo liputin tuon kun se ei ollut seurantaketjussa. Jos se oli sinun viestisi, mutta joku kuitenkin seurasi Kassun siirtoketjussa.
Oho. Omaan piikkiin siis. Laitetaan sittenkin laitteiston
Käsi ylös.
Nyt tuo Tapparan mahdollinen joukkueenjulkaisu -ketju alkaa olla enemmänkin luokkaa haaveiluketju (sieltä tulee Lehterä, Palola, Savinainen ja toivotaan vielä lisäksi JMJ ym ym).
Luen mielelläni huhuja, mutta en ole lainkaan kiinnostunut haaveiluista vailla mitään pohjaa.
Eikö nämä kaksi voitaisi tosissaan pitää erillään? Ei voi olla mahdotonta olla kirjoittamatta omia haaveilujaan huhuketjuun?
Ketju on tosiaan melkoisella laukalla
Loppujen lopuksi emme taida tietää mitään muuta kuin päivämäärään.
Mutta vyörytys on sellaista että tuota on mahdoton aktiivisellakaan valvonnalla hallita. Jostain syystä nämä ovat kansalle sitä suurinta viihdettä
Mutta sen verran muistakaa että jos sinulla on uusi huhu, niin edelleen avaa sille oma ketju.
Hei. Kun Tappara Official muuttaa Twitterissä nimekseen 19.5.2021, niin silloin voidaan päästää hevoset irti rattaista.
Ei se ny mikään Tappara launtsi oo kuitenkaan.
Valitettavasti Tapparaa koskeva spekulointi vaikuttaisi edelleen kiinnostavan rahvasta.
Spekulointi on kiinnostavaa ja se onkin täysin ookoo, kunhan vaan porukka osaisi erottaa huhut omista unelmistaan ja sijoittaa viestit oikeisiin ketjuihin.
Huhuketjuun eivät kuulu viestit, joissa kirjoittaja “veikkailee” tai “toivoo” asioita ilman mitään huhupohjaa. Ne ovat haaveiluja, jotka kuuluvat haaveiluketjuun.
Toisaalta jos julkistustilaisuuden ketjussa ei saa olla muuta keskustelua kuin huhuja – esimerkiksi huhujen arviointia ja arvottamista (so. toiveita, epäilyksiä jne.) ja edelleen näiden kommentointeja – niin silloin siellä ei varmaan voi olla kovin paljon mitään keskustelua ylipäätään. Keskustelulle pitäisi ehkä perustaa jokin toinen ketju?
Noissa keskusteluissa on sentään se poikkeuksellisen hyvä puoli, että ne koskevat palstan ydinaiheita.
Heinätorin hevosmiehet kertoivat että Tappara lanseeraa Tapsu Limpparin.
Suuri kiitos @gatecrasher ja myös @Kilo !
Aktiivista päivittelyä SHL kausiseuranta ketjussa. Itse en SHL:ää ole ikinä seurannut kovinkaan aktiivisesti, joten teidän päivittelynne auttoivat suuresti pysymään perillä mitä SHL:ssä tapahtuu ja miten suomalaisilla menee👍
Voisiko tuolle 19.5. tapahtuvalle joukkueenjulkistukselle perustaa uuden ketjun ja samalla nimetä nykyisen uudelleen? Nykyiselle sopisi paremmin nimeksi esim: “Ensi kauden joukkue, palstalaisten omat toiveet, veikkaukset ja arvailut”.
Tuohan ei myöskään enää ole huhu vaan tieto, että 19.5. klo 17 julkaistaan tietoja ensi kauden joukkueesta.
“Siis tuleeko MM-kisoihin pelaajia Lukosta ja Rauman koronatorilta?”
Pitääkö koronasta vääntää joka puolella?
Kritiikkinä myös muille, ketkä edellä mainittuun sortuu.
Tuota koronaa tulee ihan tarpeeksi joka tuutista.
Vähän erikoinen kritiikki. Tauti on modernia historiaa, eikä sitä oikein voi rajata keskustelun ulkopuolelle. Taudin olemassa olo vaikuttaa kaikkeen.
Klassinen esimerkki josta pitäisi ymmärtää avata oma ketju. Varsinkin kun se koskee “kuuminta” pelaajayksilöämme.
Näinhän se olisi pitänyt toimia. Virhearviointi tapahtui siinä vaiheessa, kun arvioin tämän olevan ”jo” faktaa toimittajan recordin itään päin tapahtuvien siirtojen toteutumisen huomioiden.
Ajattelin laittaa tällaisen ilmoituksen kanssa palstalaisille!
Sain Maanantaina vuoden kestävän tutkimusjakson päätökseen missä kartoitettiin onko minulla ollut lapsuudesta asti ADHD?
Psykiatrini avasi Pandora lippaan ja veti lippaasta paperit joissa se totuus sitten konkretisoitu diagnoosiin joka sen totuuden kertoi? Nyt sit eletään tämän mielenkiintoisen neuropsykologisen sairauden kanssa siihen viimeiseen hengenvetoon
Asti.Joten jos kommenttini ovat keskusteluissa jotenkin epäselviä niin tiedätte syyn mun sekoilulle:+1:Anteeksi kun oli näin pitkä sepustus ja jos ei kuulu tähän ketjuun niin POISTAKAA/LIPUTTAKAA tämä kirjoitus pois lyhyesti kerottuna miten ADHD vaikuttaa mun elämään.telvisiota kun yritän katsoa niin tv:sä on samaan aikaan100 kanavaa päällä ja minun pitäsiä pystyä keskittymää katsomaan sitä yhtä kanavaa:thinking: