Ihan ammatillisesti kiinnostaa, oliko tuo virallinen tieto sinulle helpotus? Antoiko siis selitystä ja ymmärrystä jo eletylle elämälle ja tehdyille päätöksille?
Kyllä oli helpotus ja antoi paljon selityksiä esim:kouluajoista jne jne.
Välillä kun lukee joitain kommentteja, niin tulee vähän sellainen tunne, että jotkut pitää Tapparan organisaation toimijoita jonain puuhastelijoina, jotka ei ole yhtään ajantasalla toimissaan. Ovat kuitenkin ammattilaisia maan parhaasta päästä.
Esimerkiksi oletus, että Kemiläisen mahdollinen lähtö tulisi täysin yllätyksenä Tapparan urheilujohdolle on kummallinen.
Outoahan tuo sinänsä on, mutta itse luulisin että tähän vaikuttaa tämä poikkeuskausi ja tuo mediamyllytys, jonka kohteena Tappara oli.
Yritin siis ymmärtää, että miksi näin.
Ja höpöhöpö. Se on joka vuosi sama homma, kun ei edes yritetä ymmärtää, miten sopimukset tehdään. Ei se niin mene, että “näytäs sää poika taitos ja palataan asiaan keväällä”. Ja myöskään se, että joku toimittaja “skuuppaa” sopimuksen, ei tarkoita, että sopimus on silloin tehty.
Jotta oppisin parantamaan tapani niin voisiko joku kertoa, että miksi tämä viesti liputettiin.
Ketjussa on aika paljon tyhjänpäiväisiä yhden lauseen viestejä enkä ihan saa, että miten tämmöinen huumorilinkki niistä poikkeaa.
Eihän tuota ole liputettu mitenkään piiloon.
Erikoista, mulle siinä näkyy yksi lippu.
Tuo oli just hyvä kuva. Nimittäin kun kun Määttän liittyminen joukkueeseen ilmoitettiin niin itselle juolahti juurikin tämä otos esiin mielen sopukoista.
Monesti olen kuullut, että kesä on Ilvestä kannattavien aikaa.
Nyt näyttää siltä, että olemme tällä palstalla yhtyneet tähän toimintamalliin. Ei siinä, kukin tavallaan.
Tuntuu että jo lyhyt hellejakso riitti sulattamaan päitä.
Kannattaa @Nevofoget03 olla jatkossa vähän selvempi näiden sarkastisten juttujen kanssa. Tai lähinnä selkeämpi. Muuten erittäin laadukasta settiä viestistä toiseen sinulta. Hyvää kesää!
Niin!
Onko helle & ukkonen pehmentänyt pääsi kokonaan?
Aika vaikea tilanne, kun palautteetkin joudut jo itse kirjoittamaan Täytyskö saada enemmän palautetta?
Joo siis 100% oma virhe kun en pointannut selvästi että en ole tosissani. Mutta pakko silti sen verran sanoa kaikille että ystävät hyvät tutka päälle
Annoit palautteen itsellesi, jonka sarkastisesti tarkoitit palautteeksi meille kaikille?
No nyt
Njoo tuohon alkuperäseen VMV-keskusteluun viittasin. Hyvä tarkennus, ystävä
Aiemmin tuo SuomiKiekko oli sellainen lätkäjournalismin syöpäläinen - kopioi vain omiin nimiin toisten juttuja. Enkä edelleenkään ota heidän uutisointeja vakavasti, jos nyt sattuvat blokin ohitse livahtamaan. Suosittelen tätä kaikille muillekin.
En kyllä ole SuomiKiekkoa omissa jutuissani lainannut tai linkitellyt, mutta allekirjoitan täysin tämän.
@Jiiikoo tuossa Tappara.fi uutisessa muutes virhe! Sanotaan että julkaistaan 2020-21 joukkue eli koskisi viime kautta.
Mä en liputtanu viestiäsi, mutta en yhtään ymmärrä miksi pelaajan ketjuun pitää postata joku viesti joka onkin sarkasmia (en edes tajunnut että seon sarkasmia).
Toi nevöhööd tyyppi jonka twitterviestin linkkasit, en tajunnut että Suomikiekko viittaa siihen roskapalstaan (joka käsittääkseni on täällä pannassa edelleen). Luulin että viittasit tuolla Suomikiekolla siihen että tyyppi on ns syvällä piireissä ja tietää jotain.
Joten inasen kannattaa miettiä milloin kaikki lukijat erottaa sarkasmin jostain muusta.