Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Tilanne on huolestuttava. :smiley:

11 tykkäystä

Vaikka jonkin verran täällä tullut ehkä aiheesta välillä @Messi negatiivistakin palautetta niin minun on pakko sanoa, että jotenkin tulen aina hyvälle tuulelle, kun hän kirjoittaa nuorista pelaajista ja muistaa heitä. Messin tallissa on aina nuoren pelaajan mentävä paikka ja mukavasti nostetaan nuoria esille. Todella sellainen pienen mittakaavan #nuoremmatensin tekijä täällä :slight_smile:

Tämä tuli mieleen, kun taas muistetaan nuorta Merelää onnitella :slight_smile: Ei unohdu pienet asiat.

13 tykkäystä

@ljpp ja @peterra ihan oikeasti te lähdette pelikirja juttuihin jalkapallon suhteen, vaikka molemmat olette myöntäneet sen, että jalkapallosta ette ymmärrä oikeastaan yhtään mitään?
En minäkään, mutta en edes yritä esittää jalkapallosta ymmärtävää…

1 tykkäys

Jokaisella on oikeus katsoa, miettiä, analysoida ja käsittää peli ihan miten haluaa. Ei sinun tarvitse analysointiin osallistua, jos ei miellytä :slight_smile: jokainen taplaa tyylillään.

1 tykkäys

Joo. En osallistu, kun en ymmärrä lajista kauhean paljoa.

Anna mennä vain.

Mikä sinua siinä sitten palautteen arvoisesti haittaa? :slight_smile:

2 tykkäystä

Sinun “ammattitaitosi” jalkapallon ja jääkiekon suhteen.
On kyllä vähän vanhoja juttuja jostain syystä, mutta lähdetään nyt seuraamaan jalkapalloa ja nautitaan toivottavasti hyvästä pelistä.

E. Ja saat taas viimeisen sanan, niin on hyvä mieli.

2 tykkäystä

Tässä on ollut monta viikkoa aikaa opetella.

2 tykkäystä

Jos täällä haluaa jääkiekosta keskustella ammattitasolla tai jalkapallosta niin tämä on siihen kyllä ihan väärä foorumi. Ihminen voi olla monesta asiasta kiinnostunut ja haluta keskittyä siihen. En minä ainakaan ole väittänyt olevani ammattilainen.

Jos kaipaa ammattilaisia niin onhan tuolla lehtiä ammattilaisten analyyseilla höystettynä.

Edit: en kaipaa viimeistä sanaa vaan sitä, että rupeat miettimään, voiko vika olla sinussa kun ihmeelliset asiat harmittaa eikä aina vaikka muualla.

3 tykkäystä

Joko nappulatossut jaloissa? :wink:

1 tykkäys

Minussa on vika aina.

1 tykkäys

Onko nyt uhriuduttu tarpeeksi?

8 tykkäystä

Onkohan nyt viesti ymmärretty ihan oikein?

1 tykkäys

Ei varmaan, kun kysyt. Ihan mielenkiintoista kyllä millä toisella tavalla noin selkeä viesti pitäisi ymmärtää.

2 tykkäystä

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että keiden kaikkien takia olen repinyt ranteeni auki? :grin:

4 tykkäystä

Yleisesti toverini, yleisesti. Siellä on muitakin nimimerkkejä ja ollut muitakin pelaajia, jotka saaneet muutamassa kaudessa sellaisen aseman, että sit kun ei Tapparaan tulekaan, tulee suru. :blush:

7 tykkäystä

Mua itseäni ihmetyttää varsin suuresti tämä. Että ollaan itkuporussa (palstalla ainakin) kun joku ennen Tapparassa pelannut menikin johonkin tosieen liigaseuraan. Ei noin kannata ajatella, tää on bisnestä ja joukkueen kasausta.

9 tykkäystä

Tätä hieman epäilinkin. Halusin varmistaa, kun olit vastannut suoraan mulle. :handshake:

3 tykkäystä

En tiiä tuleeko nyt oikeaan osioon, mutta palautetta henkilökunnalle on lukossa. Käyttäjä @cace6969 aloitti järkevällä kysymyksellä. Johon sitten nää tämän sivuston perus hyökkääjät taas hyökkäsi kiinni. Ja hän perusteli vastauksensa loistavasti, ja meidän henkilökunta palkitsee hänet sitten pelikiellolla.
Tämä on vähän sama kun, itseni kohalla käynnyt pari kertaa. Ja yllätys yllätys, tässäkin toisena osapuolena on käyttäjä @Oijennus. Joka nyt kuuluu henkilökunnan suosioon, ja hän saa jatkaa kirjoittelua. Vaikka se meni hänellä samalla tavalla jankuttamiseksi, jos se kerran meni toisella ja sai siitä kieltoa. Jotain olis nyt tehtävä että kaikki saa saman kohtelun. Kiitos anteeksi ja näkemiin.

Ihan lyhyellä matematiikalla ja järjenkäytöllä tuosta keskustelusta voi poimia yhden nimimerkin, joka tykitti ajatustaan ilmoille, eikä voinut ottaa muiden argumenteista koppia. Ja sitten tuli koirankoppia.

3 tykkäystä