Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Olet oikeassa.pyrin jatkossa toimimaan niin että ei jää epäselvyyksiä.:+1:

1 tykkäys

Ylipäätään toivoisin ihan kaikilta, että avataan sitä uutista jottei tarvisi aina klikata jollekin toiselle sivulle/alustalle. Ei vie aikaa ihan hirveästi.

Palstan säännöissä on tällainen:

§12. Älä jätä viesteihisi ns. sokeita linkkejä.

Jos viittaat toiselle sivustolle, tee se kuvailevalla linkilllä tai kerro linkin yhteydessä, mihin linkkisi vie ja mitä linkin päästä löytyy, esimerkiksi viittamasi uutisen otsikko tai sisältötietoja. Näin palvelet viestisi lukijoita.

16 tykkäystä

Osin ylläolevaan keskusteluun liittyen. Säännöissä taitaa jotain lukea chattaamisesta. Tässä varmasti itse kullakin parannettavaa.

1 tykkäys

Muutenkin kannattaisin sitä, että linkattaisiin “oikeiden” uutissivustojen uutisia tai seurojen virallisia tiedotteita ennemmin kuin näiden IG-sivustojen julkaisuja.

3 tykkäystä

Koronan kuolinsyyn todentaminen.
Sieltähän se vastaus sitten tulikin keskusteluun. Verkossa paljon samasta asiasta keskustelua ja ainakaan selvää vastausta siihen ei löydy. Toisen vakavan sairauden sairastalle kuolinsyy on se toinen, ei korona.

Mikä oli nyt palaute tähän ketjuun? Hyvin mahdollista, että en vain ymmärtänyt.

Koronaan monta vakavaa sairautta sairastaneiden kuolleiden kuolinsyyn määrittäminen ja toteaminen koronasta johtuvaksi. Verkosta tähän vastausta en ole itse löytänyt.
Se että kirjoitat ‘Kyllä se ratkaistaan’, niin kysyn nyt sitten täälläkin, että miten, millä kriteerein/parametrein? Viittaus olkiukkoihin ei liity keskusteluun.

Kuolinsyy kyllä ratkaistaan aika hyvällä prosentilla tässä meidän maassa. Eiköhän tämä palaute ole otettu vastaan. Eteenpäin…

1 tykkäys

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. Itsekin olen mukana Ilves futisliigassa ja turnauksissa/peli-illoissa näkyy Tappara kampetta aina jonkun verran. Eikä haittaa siis, hieno nähdä ettei ole mitään niin syviä antipatioita etteikö lapset voisi jalkapalloa harrastaa toisissa väreissä.

13 tykkäystä

Kesällä taas menoja ja kiirettä riittää, joten täällä on pysytty vähän vähemmän aktiivisena. Päivittäin luen, mutta tekstiä ei paljommin kerkeä kirjoittamaan.
Kiitos varsinkin @Sardion @ljpp @Hende @ozzi Sijoittaminen ja säästäminen -ketjun pohdinnoista ja viesteistä, mukavaa seurattavaa.:relaxed:

5 tykkäystä

Ikävä taas olla jatkuvasti tässä ketjussa nillittämässä. Onko joku luku, kuinka paljon on lupa eri lailla ajattelivia piikitellä henkilökohtaisesti? Parilla nimimerkillä näkyy olevan tämä lupa, joka monelta puuttuu.

P.S. juhannukseni ei ole piloilla, vaikka kirjoitan tämän ja tämä ei ole oikeutus uusille henkilöhyökkäyksille. Lippu on heilunut ja toivottavasti myös rangaistavaa löytyy.

1 tykkäys

Jos se on piikkittelyä, että kyseenalaistaa asioita, niin kuinkahan monta lippua olisi sinulle pitänyt jakaa Covid ketjussa? Nyt taas ihan rauha maassa ja ota vastaan myös ne iskut joita sinulle annetaan, äläkä heti rupea nillittämään tässä ketjussa.

Ps. Voit liputtaa myös tämän viestin. Voin helposti ottaa tämän viestin vuoksi taukoa, jos kritiikki on kiellettyä.

5 tykkäystä

On oikeasti aika lapsellista, että edes vertaa minun tekstiäni näihin. Tuokaa toki semmosia esimerkkejä tuolta koronaketjussa, jossa minä arvuuttelen muiden nimimerkkien mielenterveyttä tai heidän henkilökohtaista suhdettaan muihin elämän asioihin.

Jokainen varmasti ymmärtää, että noi asiat on semmosia, ettei minulla ole varsinaista velvollisuutta niistä täällä kertoa. Sinänsä kirjoitustyylistäni, asioista jne. saa olla minun kanssani jatkossakin eri mieltä. mutta jätetään se henkilön mielenterveyden arviointi ammattilaisille.

Yllä olevat kommentit ovat loistavia esimerkkejä - tykkäyksistä huolimatta - täysin turhista kommentoista, jotka toivat aika vähän keskusteluun. Ja ei - minä en tee näin. Jos löydätte esimerkkejä niin tuokaa ihmeessä näkyville.

2 tykkäystä

Kysyin tuossa ketjussa yleisesti, että onko oikeasti ollut taudilla normaaliin elämään vaikutusta ja jostain syystä otit sen kysymyksen heti itseesi. En osoittanut kysymystäni kenellekään yksittäiselle kirjoittajalle.
Nyt rauha maahan ja nautitaan juhannuksesta.

Ps. Onneksi tuot uutta koko ajan Covid ketjuun. Sitä on pakko arvostaa…

Ei nyt varsinainen palaute, toive lähinnä, jos joku ehtii käydä resetoimassa tai vaikka postaamassa vaikka Juuso Puustisen siirron Örebrohon tuonne SHL 21-22 -ketjuun. Mutta selviän ilmankin. Aurinko paistaa ja kaikkea.

@Andy case Rantakarista lienee rehellinen anteeksipyyntö paikallaan. Olit oikeassa, vaikka olisit toki voinut tuoda lähteesi ekassa kommentissa esille hieman laajemmin, jos sellainen oli tai sitten perustella kuten @Vekki-Keke. Mutta hyvä myöntää, että turhaan sinua asiasta hiillostin.

Onks tän kirjotusasu sitä mitä halusit? :sweat_smile:

9 tykkäystä

Yksi kirjain, iso merkitys. :sweat_smile:

rokotteelLa - rokotteelTa :man_shrugging::vulcan_salute:

Kiitos, korjattu myös alkup. viestiin.

7 tykkäystä

@peterra tämä ei ole nyt millään pahalla. Todella hyvää pohdintaa Ilveksestä, mutta vähän uupuu nyt johdonmukaisuus. Kaikesta ei voi olla Ilveksen suhteen huolissaan. Tai voi tietysti olla, mikä minä olen kenenkään huolestumista valittamaan…

8 tykkäystä

Mitäpä tuohon nyt sitten sanomaan :smiley:

12 tykkäystä