Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Pahoittelut eilisestä spoilauksesta peliseurannassa. Jäähy oli aiheellinen. Yritän parantaa tapani jos olen kovasti etuajassa ja muut viiveellä. Se vaan lähtee mopo helposti keulimaan kun joukkueellakin kulkee.

17 tykkäystä

@Tapparapojat55 pakko antaa posia! Kirjoittaminen on kehittynyt, linkit ja lähteet ovat löytäneet tiensä viesteihin esim. tuolla CHL-ketjuissa. Jatka samaan malliin!

26 tykkäystä

Noh noh. Parempi ihminen kortin heittämisen sijaan, kannattaa itse miettiä, millaisia epämääräisiä ennustuksia laukoo.
Varsinkin jos luulee ettei näinä päivinä lainkaan niihin kukaan puuttuisi.
En nyt viitsi kuitenkaan enempää tähän alkaa mitään laukomaan, ettei tämä tästä enempää laajene, mutta joku roti näihin vaihtoehto-tieteisiin uskovien väittämiinkin.

6 tykkäystä

Olen kyllä tarkkaan miettinyt mitä sanon, kiitos huolenpidosta.

Asiallisen vastauksen hyväksyn kyllä, mutta en tuollaista lapsellistä lällettelyä. sori, ei riitä hermo sille.

Tämä tästä.

1 tykkäys

@matsku

Jos lainaat toisen hengentuotta sellaisenaan, niin laita linkki lähteesseen.

1 tykkäys

Jos lainaa suoraan toisen kirjoittamaa tekstiä, olisi hyvä mainita asiasta tai merkata teksti lainaukseksi.

Tähän tapaan. :ok_hand:t3:

Eli laittaa lainatun tekstin eteen >.

4 tykkäystä

Nyt on “lainattuna”!

4 tykkäystä

Perkele @tp2 päässyt vankilasta ja tehnyt comebackin!

Tervetuloa takaisin!

7 tykkäystä

Ensimmäistä kertaa koskaa vaimensin seurannan. Ihan sama kuinka kamalaa on peli, mutta vielä kamalampaa oli lukea ketjua. Mutta eipä siinä, antakaa palaa vaan! :+1:

6 tykkäystä

Ymmärrän kyllä. Itsekkin hieman negatiivisesti ennen kolmatta erää ja sen aikana kommentoin peliesitystä. Mutta itsekkään en ymmärrä, että pelaajia pitää monottaa armotta vasta palloon? Vissiin Piiroisellekkin olisi pitänyt etsiä uutta osoitetta jo ekassa erässä. Tuli kyllä kieltämättä Jokereiden otteluseurannat jatkiksen puolelta mieleen.

5 tykkäystä

Jep eilen ja tänään melkoista tuskaa. Eilen oli jo kriisi kun peli oli 0-0 ekan erän jälkeen :smile: tämän päivän seuranta olikin jo jäätävää… itse olen nähnyt jokaisen pelin tänä syksynä niin ainakin itsellä luottoa riittää. Eniten ottaa pataan se että silmät kirkkaina väitetään että mikään ei ole muuttunut viime kauteen :smile:

4 tykkäystä

Ohilaukausten määrä ja heikko valmistautuminen sentään pysyneet vakiona. :rofl:

Viesti siirrettiin ketjuun: Etusivun infinite scrolling ei toimi Android Chromella?

Ei saa kiroilla. Mutta voi … täällä palstalla on hienoa porukkaa.

7 tykkäystä

Kerro lisää

2 tykkäystä

Mitä haluat kuulla? Treppu saa minulta harmaan, jos törmätään…

E. Treppu saa harmaan mikäli haluaa. Mutta on täällä aika monta muutakin loistavaa persoonaa palstalla. Kehuin nyt porukkaa yleisesti ja tuo yksi “pokemon” joutui maalin.

Tarkoitus oli nyt kehua ylipäätään tämä palstan yleistä keskustelun henkeä tällä hetkellä.

8 tykkäystä

Tykkäsin äskeisestä viestistä, sillä en ymmärtänyt lainkaan, mistä puhutaan. En seuraa kaikkia ketjuja.

2 tykkäystä

Kuten kirjoitin. Täällä on hyvää porukkaa ja hyvää keskustelua. Sitä kehuin.
Sinäkin olet osa hyvää porukkaa, kuten monet muutkin.

5 tykkäystä

Itse olen saanut jäsen Oijennuksesta kaverin ihan puhtaasti palstan kautta! :blush:

Ps. Toivottavasti tämän kertominen ei haittaa. :grin:

11 tykkäystä

On tosiaan hienoa porukkaa ja itse @Oijennus hienoimmasta päästä.

11 tykkäystä