Mietin tuota -äänestystä että toimisiko se monivalintana kolme parasta? Äänten jakauma kertoisi tähdet.
Voisi kokeilla testialueella miltä näyttää.
Mietin tuota -äänestystä että toimisiko se monivalintana kolme parasta? Äänten jakauma kertoisi tähdet.
Voisi kokeilla testialueella miltä näyttää.
Voishan sitä kokeilla vaikka seuraavan pelin jälkeen. Äänestysinto näyttää muutenki hiipuvan peli peliltä.
Omaan äänestysintooni vaikuttaa se, että en löydä pelaajia, joille haluaisin antaa tähtiä.
Muutoin edelleen tykkään tuosta äänestysformaatista.
Oliko taktinen veto ettet tägännyt mua? Tänää törmättiin mutta nyt vasta näin tän viestin!
Tämä johtuu ainakin omalta osaltani siitä, että kun äänestys luotiin jo ennen peliä niin se pääsi myöhemmin kokonaan unohtumaan. Pitää minun varmaan jatkossa jättää viesti lukemattomaksi kunnes ottelu on päättynyt.
Itse tykkään tuosta äänestyksestä juuri sen takia, että se pakottaa miettimään ketkä huonosti pelatussa ottelussa onnistuivat parhaiten. Laittaa väkisin kaivamaan posia huonosta pelistä
Aina kesän aikana sitä jotenkin unohtaa, miten erilaisia suhtautumisia ihmisillä on tuotteeseen nimeltä Tappara. Oma ajatusmaailma on: valmentajat valmentaa, pelaajat pelaa ja kannattajat kannattaa.
100% onnistuminen tahi virheettömyys kaikilta joukkueen jäseniltä lienee sula mahdottomuus, mutta onko liikaa pyydetty jos Tapparaa joukkueena ja pelaajia ym. toimihenkilöitä käsiteltäisiin hivenen kunnioittavammin.
3 kierroksen jälkeen meillä (jotka emme ole sisäpiirissä emmekä tiedä kaikkea, mistä tietyt asiat johtuu) on suuri tarve lisävahvistuksiin, ketjulottoon ja tiettyjen pelaajien lyttäämiseen/ virheiden etsintään.
Eikö kannattajan tulisi ensisijaisesti juuri ”kannattaa”. Fanin fanittaa. En jotenkin pääse ajatuksissa yli siitä, kuinka negatiivisesti monet näkee asioita tietämättä niiden koko laitaa. Tätä jaksan kaudesta toiseen ihmetellä.
Eilen hävisimme, mukiinmenevällä suorituksella, josta jäi tällä kertaa napsun verran ”uupumaan” tuloksellisesti. Onko meillä oikesti hätä, kosk minä en näe sitä?
Minäkään en löytänyt eilen koko äänestystä.
Ymmärrän pointin. Toisaalta menetkö taidenäyttelyyn fanittamaan taiteilijaa vai kriittisesti tarkastelemaan hänen teoksiaan?
Mutta kyllä tässä edelleen on nähtävissä perusteet ihan hyvälle kaudelle. Kohta tulee neljän pelin rypäs joissa saa tilanteen korjattua.
Ne näyttelyt missä itse olen käynyt elämäni aikana, olen mennyt nauttimaan taiteesta. Se on joko iskenyt tai ei. Mutta en julista taitelijaa vaihtoon tai taiteilijan olevan huono, jos en tykkääkään.
Off topic: hauskin näyttely oli New Yorkissa oleva valokuva näyttely. Yksi kollaasi oli klassisessa diaheitin muodossa, jossa taitelijalle oli vuosien saatossa lähetetty vanhoja kunnon filmirullia, mitä ei koskaan ollut kehitetty. Ympäri maailmaa siis. Taitelija kehitti kuvat, lähetti ne omistajilleen ja vastineeksi sai oikeudet käyttää kuvia. Tipuin täysin puolisoni kanssa, kun heitin näytti ruudulla ilmeisimmin sammunutta (suomalaista) miestä, jossa huulipunalla oli kirjoitettu suomalainen solvaus kasvoihin. Muut eivät nauraneet.
Mutta siis pointti oli, että tottakai saa arvostella. Jotenkin vain toivoisi a) malttia ja b) kohtuullisuutta. Me emme voi tietää miksi yksittäinen pelaaja alisuorittaa, jos alisuorittaa.
Kannattajat, fanit ja ym. tukijat maksaa lopulta koko bisneksen ja mielestäni saa kaikki ihan vapaasti arvostella, kehua, murjottaa ja mitä nyt mieleen tulee.
Jos on munatonta jossain, niin tällaisessa huutelussa.
No, jos oikein olen tämän tapauksen tulkinnut, niin ko. nimimerkki otti henkilökohtaisesti sen, ettei hänen profetiaansa pidetty totuutena. Eli koki joutuneensa muiden tasolle. Kasvun paikka, katsotaan tuleeko comeback.
En ota tuohon sen enempää kantaa, mutta munaa on turha täällä huudella.
Olen tästä samaa mieltä. Toisaalta sitten taas tuntuu, että Tapparalla on vain hävittävää - aina löytyy kritisoitavaa. Odotusarvo tuntuu olevan melko korkealla.
Vaikka menen ravintolaan kuluttamaan ja täten maksan tarjoilijoiden palkan, en oleta saavani käyttäytyä miten vain. Ja sitten vielä ”naamarin takana” piilossa.
Nyt on kyllä melko kaukaa haettu vertauskuva, mutta näillä mennään. Jokainen kokee asiat omalla tapaansa ja se suotakoon.
Mä yleensä pidän ihmisistä, mutta tänään on kaksi ihmistä kenestä en pidä. Anteeksi, kolme.
Kiitokset.
Missä tahansa muussa yhteydessä tämä olisi hyvä juttu, mutta nyt ei.
Edit. Onnistuin vastaamaan viestiin toisessa ketjussa ensimmäisen kerran!
Jos näin vähällä pääsin kärkikolmikkoon, niin kiitokset mahdollisesta kunniasta. Joskus oma maailmankuvani tosiaan poikkeaa kovastikkin näköjään valtavirrasta ja onnistun sen vielä tahdittoman provosoivasti ilmoittamaan?
Mielestäni vertaikseni ei ontunut: molemmat palvelut ja tuotteet ovat suunnattu kuluttajalle, mutta kuluttaja ei voi käyttäytyä haluamallaan tavalla. Tai tottakai voi, mutta onko se kohtuullista.
Et sinä eikä kukaan palstalta ole mukana listalla.
Sinulla on hyviä ajatuksia.
Sitten ymmärsin viestisi väärin. Pahoittelut siitä.
Yleisesti kun eilisen pelin jälkeen on lukenut viestejä, niin jotwnkin tuntuu, että ärrimurrin- keksipurkki on ollut useammassa taloudessa auki.