Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Hieno palaute, et tosin vastannut omaan kysymykseeni miten 300hp liittyi mihinkään… Taitaa sulla olla ymmärryksessä välillä ongelmia. Ikävä että koit hyökkäävänä kommentin. Tästäkin huolimatta hyvää joulua @Oijennus. :+1:

Minäpä otan joulupukin valtuuden ja laitan pisteen tälle caselle.
Kaikki sanottava on sanottu.

24 tykkäystä

@oijennus ja @Wrathchild - Jos toinen tykkää tehoautoista ja toiselle maksimaalinen suorituskyky ei ole avainkysymys, niin miksi asiasta pitää alkaa vääntämään? Muuttuuko keskustelun lopputulos vääntämällä?

Pyydän lopettamaan.

3 tykkäystä

Eihän Suomen Turku ole vielä julistanut Joulurauhaa, siihen saakka saa toki väitellä :slight_smile:

3 tykkäystä

Jotain hyvää ja pysyvää se wanha pääkaupunki sentään tuottaa…

2 tykkäystä

A: Asia oli sovittu
B: En ole puhunut tehokkaista autoista. Oijennus ymmärsi väärin samoin, @Hakkuri ja nyt sinä ymmärsit väärin…

Hyvä auto, käytetään sanontaa PREMIUM AUTO ei välttämättä ole tehokas. Jos joku tykkää ajella niin kiva, jos toinen ei niin kiva.

Eka kommentti turha, toinen mielipide. (Ei mitään väärää).

Tykkää ilmeisesti Premium autoista tai muuten laadukkaasta. (Tämäkin on fine)

Haluaa ajaa HYVÄLLÄ autolla, toisille se on kulkuväline.

Tähän lopulta kommentoin että mitä väliä onko ns hyvä tai huono auto.

Tällä tarkoitin et jos joku haluaa ajaa hyvällä autolla niin ajakoon.

Nyt jo kolme sanoo että pidän tehokkaista autoista? Missä niin lukee?

Huvittava soppa minusta, jospa nyt kaikki osapuolet ymmärsi mistä soppa lähti, ja mitä ilmeisemmin tosiaan tulkittu mun viestiä jotenkin väärin. Pahoittelut kaikille, kerta epäselvästi sen ilmaisin.

Eiköhän auto keskustelun voi avata uudelleen… :joy:

Mun juttuja koitettiin puhua mustaa valkoiseksi, niin kai sitä nyt yrittää korjata… Peace and out.

2 tykkäystä

Lupaan lukea pitkän tarinasi piakkoin ihan ajan kanssa ja ajatuksella. Nyt en juuri ehdi. Kävin juuri ajelemassa aika pitkät pätkät. Ja huomasin, että mulla on hyvä auto. Tyytyväinen olen, eikä se ole keneltäkään pois. Sitä vaan, että on se auto vaan kumma kapistus. Naisväki vääntää varmaan jostain muusta. Mikähän se muuten olis? Vai onko mitään. :wink:

1 tykkäys

Minä jo luulin että autot ketju suljettiin kun mainitsin siellä Opelin :grin:

27 tykkäystä

Tarkoittanet joulurauhan lisäksi myös areenalle saatua erätaukosummeria joka luultavammin on tuotu Turusta jostain jokilaivasta :face_with_raised_eyebrow: oliskohan tilanne sellainen että ilman Turkulaisia ei Tampereella olisi erätaukoja :joy:

2 tykkäystä

Nyt pitää sulkea tämäkin.

7 tykkäystä

Anna olla laitimmainen kerta! Ens kerralla jätetään Ooppeli parkkiin ja mennään kahaville taksilla.

3 tykkäystä

Olen tässä talvella tehnyt havaintoa, että palstalle on muodostunut hieman trendiä, että boldataan omaa tekstiä.

@Tartsa kyllä joo, mutta kyllä se koko viesti pitää lukea.

Hyödyllistä: jos ydinsisältö on boldattu eikä se kiinnosta, voi lukija siirtyä nopeammin seuraavaan viestiin.

2 tykkäystä

Viestini koronaketjussa oli liputettu. Liputus sinällään ei sen suurempia tunteita herätä, liputushan on ihmisoikeus. Koronaketjussa ei näköjään pysty muokkaamaan viestejä, niin siksi kysyisinkin, että oliko viittaus politiikkaan syy lipuille vai mikä viestissä oli sääntöjen vastaista?

Mielipiteen vapaus kai suo mahdollisuuden esittää kritiikkiä pakkorokotuksia kohtaan. Ainakin toivottavasti…

2 tykkäystä

En liputtanut, mutta käytännössä pelkkää politiikkaahan viestisi oli.

2 tykkäystä

Okei. En itse ajatellut kirjoittaessani sitä niin, mutta nyt jälkikäteen ehkä siinä tosiaan mentiin politiikan puolelle. Harmi sinällään, että rajaus oli tässä niin tiukka, koska tuossa ketjussa ollaan koko ajan enemmän tai vähemmän politiikan kanssa hippasilla.

Mutta elämä jatkuu, mennään eteenpäin!

Muitakin perusteluja saa toki kertoa jos liputtaja tai muut haluaa.

1 tykkäys

On siinä ketjussa muitakin lisää palkkaa -viestejä, jotka eivät sinne kuulu, mutta ei jostain syystä ole liputettu.

1 tykkäys

@Treppu

Mikä ne numerot tittelissäsi ovat? Ne taitaa muuttua?

1 tykkäys

Tämän hetkinen pelimäärä/Tavoitepelimäärä

Tavoitteena siis käydä kaikki Tapparan tällä kaudella Suomessa pelattavat pelit paikan päällä, eli harkka-, ja runkosarjapelit sekä CHL-kotipelit, tottakai myös mahdolliset pleijarit tulevat mukaan.

Vielä ollaan tavoitteessa mutta poistin tavoitteesta jo kuusi peliä, koska niihin tuskin yleisöä otetaan. Eli ketuiksi uhkaa mennää taas, ehkä joku kausi sitten.

12 tykkäystä

Kyllä sekin aika vielä koittaa kun voidaan näyttää keskisormea tälle veemäiselle pöpölle. Sitten voit halutessasi matkustaa myös Tapparan mukana ulkomaille. :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä