Välillä olisi hyvä itse kunkin pitää taukoa somesta. Itsenikin, kuha malttais. Jos parin viikon jälkeen, kun uus duuni alkaa…
@Luppakorva pahoittelut kun lainasin viestiäsi koronakeskustelussa ja kerroin kokemuksesta tänään. En todellakaan ajattele tai pidä sinua samankaltaisena tyyppinä jonka kanssa keskustelin tänää. Muistan sinut jo pandempian alkuajoilta kun paljon asiasta keskustelit ja olet todella asiallinen aina ollut.
Ei hätiä, en ottanut pahalla ja ymmärrän että näitä helposti sattuu. Ja kiitokset
Korjasin sulle
Älkää tukkiko tuota Chl-ketjua koronalla, vaikka matseja siirretty sen takia. Siellä jo viestejä jostai lapsikuolemista, niin ei liity sitten jääkiekkoon mitenkään.
Mietin ihan samaa. Lienee johtuvan tuosta spekuloinnista että onko ostaja löytynyt. I guess…
Ollaan kerranki oikeassa ketjussa, niin voi todeta: en ymmärrä yhtään, mitä sun viesti lainauksineen tarkottaa.
Liputettuja viestejä Bertrandin ketjusta.
Sen näin joo, mutta mihin lainaaja haluaa vastausta tai kenelle antaa palautetta. Itse voisin antaa semmosta palautetta, että pieni selitys mukaan. Viesteihin voi myös viitata muutenkin, kuin ottamalla kuvakaappauksen. Vai ymmärtääkö muut, mitä LMAO tarkottaa?
Itse en tiedä, mitä tuo tarkoittaa. Tai en tiennyt, googletin kyllä.
Lieneekö Miehen Ainoita Olettamuksia…
Itse ainakin luen suuremmalla mielenkiinnolla juurikin piiloon liputetut viestit, veikkaan että sama taipumus muillakin… että muistakaa liputtaa mehevimmät viestit jatkossakin
Kiitokset @Unelma_Sirpa_Leena ja @Ilves1931 kommenteista koronaketjussa. Selvisikin tarkemmin kyseltyäni työntekijältäni ettei hän ollut VIITSINYT jonottaa testiaikaa, vaan tyytynyt työterveyden ilmoitukseen ettei testiä tarvita.
On tragikoomisia nämä hessut, jotka tappion hetkellä tulevat viiltelemään ranteitaan auki ja tekemään “asiantuntija-analyysejään” pelaajista.
Kyseiset pelaajat muuten ovat usein voitokkaissakin peleissä pelanneet aikas lailla samalla tasolla, mutta 9 pelin voittoputken jälkeen kärkiottelussa maalilla pataan ja pelurit bussin alle. Voitokkaiden pelien jälkeen analyysit on aina vaaleanpunaisia.
Asenteen puuttuminen on toinen faniväite, mikä yleensä naurattaa, mutta usein myös harmittaa foorumia seuratessa.
3 viestiä siirrettiin ketjuun: DISCOURSE: Live-seurannan päivitysviive ruuhkahuipuissa
@Vekki-Keke
Kiitokset asiantuntevasta avusta palstaveljelle lääkäri -topicissa, vaikkei minua koskenutkaan millään tavalla.
Mielestäni tämä kuvaa aidoimmillaan sitä kaveri -henkeä, jota tällä palstalla saa pyyteettömästi. Hienoa, että täällä on mukana kaltaisiasi.
Se on aina hienoa kun joku antaa pyytettömästi osaamistaan muiden hyödyksi, oli ala mikä tahansa.
Kiitos. Vetääpä nöyräksi tällainen palaute. Kiva, jos olen onnistunut tuomaan palstalle jotain ”omaanikin”.
Moni palsta-aktiivi tekee hyvää työtä ja ilman teitä ei olisi palstaa/ luettavaa. Kiva, jos sitten joku kokee saavansa muuta hyötyä muilta kirjoittajilta/ joskus minulta
Niin kuin olen sinusta @Vekki-Keke ennenkin sanonut.