Nyt välillä taas lokaa vastapainoksi, ettei mies ylpisty ![]()
Taas oli palsta muuta maailmaa edellä.
Jos nyt oikein olen havainnoinut, niin ensin tuli palstalle Tietovisa-ketju ja sittemmin iltapäivälehtiin on ilmestynyt erilaisia pieniä visoja kuin sieniä sateella mitä ihmeellisimmistä aiheista - esimerkiksi neulomisesta, vankiloista jne.
None of my business, mutta pakko sanoa kuitenkin. @Vekki-Keke ja @Oijennus, mun mielestä aika lapsellista tollanen jatkuva piikittely esim. siitä, että toinen kirjoittaa väärän lempinimen tai Tapparan väärin. Onneksi @Oijennus ehdottikin yksityisviestejä, jos haluatte jatkaa. Toivottavasti kumpikaan ei nyt suuttunut.
E. Ja tiedän, että kumpikin saattoi vitsailla vain, ehkä olen tosikko ![]()
On kyllä. Pitää taas hävetä omaa toimintaa…
E. En vitsaillut.
Niin, siis mä valkkasin esimerkikseni Tanuksen. Se ei kelvannut, vaan @Oijennus automaattisesti luuli jotain muuta. Varmaan kieltämätt tuohon topicciin loogisempi valinta olisi ollut Krisse.
Vastasin jäsenelle takaisin hänen itsensä köyttämällä tyylillään. Koin itse hänen poikkevan asiasta ja asiallisella vastauksella minulta saa asillisia vastauksia. Tähän asiaan palasin pikkumaisuuteni jälkeen.
Mutta olet oikeassa. Halpa veto minulta. En vain tiedä, miksi närästän ko. henkilöä sillä, että näkökulmani hänelle tärkeään asiaan on eri. Muissa asioissa en saa @Oijennus ta mitenkään mukaan vaikka olisin samaa mieltä ja/ tai tägäisin hänet.
Kirjoitustyylini provosoinee häntä jonkin verran, mutta usko tai älä @Oijennus , en millään muotoa siihen pyri.
Taitaa myös sinua vähän kiristää meikäläinen?
Edelleen yksityisviesti on yllättävän hyvä mahdollisuus…
Ja näin…
E. Laitoin nyt sinulle yksityisviestiä ja toivottavasti nyt jatketaan siellä.
Ei kiristä yhtään. En edes puhunut sinulle alunperinkään. Olen monessa topicissa päinvastoin koittanut vastata toki sinulle.
Jos jatkossa pysyt asiassa, huomaat että minäkin pysyn. Jos et pysy, miksi odotat minun pysyvän?
Ja edelleenkään ei ole hampaankolossa yhtään mitään.
Tää on tämä nettimaailma, kun palanen ei heittämällä mene paikalleen, eikä toista ole ikinä kasvokkain nähnytkään. Joidenkin persoonien välillä vaan sitä kitkaa tahtoo syntyä toisenkin kerran. Kun Areenaan taas joskus pääsee, niin ottakaas pikkukupposet siellä yhdessä. Veikkaan jatkon sujuvan paljon joustavammin.
Eihän tämä asia minullekaan kuulu, mutta itseänikin vaan aina harmittaa, kun viksut kaverit ihan turhan vuoksi nostaa kierroksia. No, kyllä itsekin joskus lasken kymmeneen ennen vastailua. Ja joskus onneksi huomaan, että kun harmittaa kovasti, jättää kokonaan kommentoimatta. Pääsee helpommalla. ![]()
Tämä on nyt sellainen palaute, josta tulee sanomista.
Myönnän sen, että olen hyvin kärkäs tarttumaan asioihin. Monen kanssa olen vääntänyt asioita yksityisviestein ja palstan kautta on tullut myös hyviä tuttuja ja siitä olen kiitollinen.
Sanon nyt suoraan. Ei ole tähän mennessä tullut tämän palstan kautta vastaan yhtä veemäistä kirjoittajaa vastaan kuin @Vekki-Keke . Jopa @peterra nimimerkin kanssa hoidettiin asiat paremmin ja se on paljon se…
Mulkkuhan minäkin olen…
Nuohan ovat viihdyttäviä vääntöjä, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin ![]()
Jos mennään julkisesti henkilökohtaisuksiin, niin palstalla on sellainen liputus mahdollisuus?
Ja popcornia saa kaupasta, voin antaa valmistusohjeet
Rauhanlippua täältä.
Otetaan juomat, kun halliin taas pääsee?
Ja joskus jos tuntuu, että toinen on täysin eri mieltä tai tuntuu, että toinen provosoi tahallaan, aika hyvä keino on jättää huomioimatta. Ignoorata, vai miten nykyään sanotaan. Jos mää esim. kirjotan, että syksylläki pelit oli ihan viihdyttäviä tms. ja toinen tulee kovin sanoin vastaan ja vaatii perusteluja, ni en mää välttämättä lähde perustelemaan ja alottaan vääntöä tommosesta asiasta. Harvoin kaks vastakkaista mielipidettä kohtaa, vaikka kuinka monta viestiä vaihdettais. Jos asialliseen sävyyn tuodaan ilmi erilainen näkökulma, saatan jotain selittääkin. Onhan tää keskustelupalsta, mutta ei se sitä tarkota, että joka asia tarvis perustella jokaiselle käyttäjälle. Jos tuntuu, että ärsyttää, sillon vaikenee, ni välttää monet konfliktit.
Tuo on hyvä esimerkki mielipiteestä. Siis mikä nyt on kenenkin mielestä viihdyttävää. Koska eihän tuohon ole olemassa mitään oikeaa faktaa mikä on viihdyttävää.
Jos taas joku sanoo, että Tappara voitti viime pelissä Sportin 7-1, niin se on fakta.
Nykypäivänä tuppaa mielipiteet ja faktat sekoittumaan.
Mielipiteitä kai ne on, mistä kiistellään. Harvemmin faktat aiheuttaa sen enempää keskustelua.
Kyllä aiheuttaa nykypäivänä. ![]()
Niin, nykypäivänä kun voi nyttemmin jo virassaan lopettaneen suurmiehen tapaan esittää vaihtoehtoisia faktoja ![]()
Aiheeseen kun aiheeseen sopii, että faktat on pilanneet monta hyvä tarinaa. ![]()
Olikohan täällä jo vai muistanko muualta:
Kun internetissä väittelet idiootin kanssa, yritä pitää huolta että vastapuoli ei tee samoin!
Nuohan ovat viihdyttäviä vääntöjä, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin
“Kunhan ei…”. Tuossahan se on. Pari pientä sanaa, mutta välillä saa kovasti tehdä töitä niiden toteuttamiseen. Nykyisellään itse vaihdan kyllä jollekin toiselle “viihdekanavalle” ja vältän pahan mielen. Se itsellekin tulee pahimmista yhteenotoista.
Asiat, ne asiat. Niissä pitäis pysyä ja kunnioittaa sitä toisenkin “väärää” mielipidettä. Ei se aina helppoa ole, itsekin sen havainnut.