1 toive kaikille: Konnaa odotettiin noin 8 vuotta, päätyi Ilvekseen.
Vapahtajaa odotettiin se viikonloppu,joutui soittaan Tillulle, että mahtuuko teille, kun en mäkään mahdu Tapparaan just nyt.
Älkää haaveilko Jori Lehterää ikinä takas. Kun kuulee Henkalta,että täällä ihan jees meno,koutsi vetää kopissa todella kovaa Kummeli Englantia,niin Jorsti on tunnissa Tillun officessa . Haaveillaan jatkossa Emen paluusta jne
Just tulin hiihtämästä ja tajusin suurimman kiukun vähän laskettua, että toivottavasti meidän suurin murhe on vielä jatkossakin missä Haapala pelaa ja onko Henkan ja Tapparan välit kunnossa. Tossa tuhannen kilometriä meistä etelään, meidän naapurivaltio tuhoo mielivaltaisesti siviilejä ja pommittaa ilman vähintäkään järkevää syytä kaupunkeja maantasalle.
Toivottavasti jatkossakin päästään spekuloimaan jääkiekkoon liittyvistä asioista, koska rintamalla siihen ei välttämättä kauheesti aikaa jää.
Toistaiseksi ei oo mitään mittaria, mistä tarvis huolestua. CHL-finaali, liigan kärkikolmikossa ja esim. viikonloppuna 9600 katsojaa. Palataan asiaan jos Ilves menestyy pudotuspeleissä. Sitä paitsi jos Ilves on esim. ykkönen, Tappara kakkonen tai kolmonen, ni ei oo kovin huonosti vaikka oltais Tampereen kakkonen. Vain yksi voi voittaa.
Kun viittaatte palautteissanne johonkin viestiin, niin laittakaa hyvänen aika siihen linkki mukaan. Palstalle tulee melkoinen määrä viestejä, joten kaikesta ei voi pysyä perillä. Linkki löytyy jokaisesta viestistä tykkäys-nappulan vierestä.
Tämä palaute ei ole suunnattu kenelläkään yksittäiselle nimimerkille.
No miten sen ottaa. Mun mielestä tuo yleisömäärä on jossain määrin huolestuttava mittari. Joo Tappara sai viikonloppuna melkein 10k katsojia, mutta ollaan areena peleissä melkein 2k keskiarvossa naapuria perässä.
Tämä niin isosti. Pitäskö ottaa pää pois jostakin ja tehdä asialle jotakin eikä selitellä sitä tätä ja tota Seuran ympärille pitää saada pöhinää. Ja isosti.
Ja toi 2k on muuten hirvee määrä rahaa euroissa…
Yleisömäärä ovat tosiaan pöhinä-Ilveksellä selkeästi paremmat. Kuinka paljon vaikuttaa Ilveksen yksi paikallispeli enemmän?
Kuitataan varmaan ihan kivasti CHL-finaalilla.
Taikka se, että Tapparalla oli neljän kotiottelun viikko, missä ei niin kiinnostavia pelejä. IFK molemmilla vastassa viikonloppuna ja Tappara vei sen taiston 2000 katsojalla. Liian pieni otanta vielä tehdä kovin syviä analyysejä Areenan yleisökeskiarvoista. Enkä sano sitä, etteikö pitäis tehdä ja saada pöhinää jne., mutta muuttujia on monia. Sekin, että Ilves on nyt kärjessä todella pitkän korpivaelluksen jälkeen ja Tappara ns. omassa normaalissaan.
Mutta nyt en tässä ketjussa jatka tästä aiheesta, kun ollaan ainaki osittain offtopic.
Kyllä tää foorumi alkaa olemaan jälleen kerran aika raskasta luettavaa. Tapola on paska, Aro on paska, Heljanko on paska, vahvistukset pelaavat ekan pelin ja ovat paskoja, Haapalaki on paska, Barkoviki on ku ei signannu sen parasta kaveria ja tämä jatkuu ja jatkuu kunnes tulee mestaruus jonka jälkeen syyskuussa kaikki on taas paskoja. Ylläpidolle tsemppiä teette ihan älyttömön hyvää työtä. Nyt tauolle.
Onhan tämä synkkää meidän Tapparalaisten taival, kun ollaan sarjataulukon kärjessä, Henkka ei tullut, rahaa paukkuu tilille Chl-hopeastakin melkoinen mälli. Joskus sitä voisi sanoa, että hävitty tämäkin kausi ja kun mikään ei riitä.
Ai jaa. Minun silmääni taas Haapala-meltdownin jälkeen on palstalla ollut varsin hyvä meininki, eikä kauheasti joukkuetta ole finaalinkaan tappiosta suolattu.
Heljanko nähdäkseni ainakaan ei ole haukkuja saanut, mutta jos ahdistaa niin se on hyvä antaa tulla ulos. Se on ihan ok myös.
Mitä ihmettä? Koko forkka täynnä Tapparaa kiittävää ja ylistävää tekstiä, ja vielä karvaan tappion hetkellä.
Mun mielestä otteluseurannan yleisilme oli tänään todella positiivinen, totta kai muutamaa tekopaikan missausta pitää harmitella. Jos tuolta poimii vain negat on ehkä syy on sitten jossain muualla.
Sitten ihmetellään kun Tapparassa negatiivinen tekemisen meininki kun samat nimimerkit alkaa heti vinkua ja itkeä kun vähänkin saa mahdollisuuden siihen.
Onneksi Tapola jouduttu jättää pidemmäksi ajaksi rauhaan kun joukkueella mennyt hyvin.
Kyllä monella kannattajalla olisi peiliinkatsomisen paikka.
Lisään tähän myös yhden asian. Yleisömääristä tykätään kovasti naputtaa, mutta mitä tehdään asian parantamiseksi? Jäädään kotiin ja valitetaan palstalle, kun yleisöä ei ole Areenalla.
Tämä on vähän sama kun valitetaan, että katsomossa ei ole ääntä, mutta itse istutaan hiljaa.
Jep, ei tää lähde kuin meistä jokaisesta itsestämme. Tunnelma ei tule annettuna, jokaisen paikallaolijan panoksella tai panoksettomuudella on merkitystä.
Tästä yrittänyt itsekin aika ajoin täällä mainita. Nyt olen käynyt katsomassa omien naputusten jälkeen SaiPa, Jukurit ja Hifk pelit. Tämän viikon perjantaille myös liput ostettu.
Moni tosiaan vinkuu mm. otteluseurannassa, mutta asian eteen ei ole valmis tekemään mitään. Aika turha mun mielestäni vikistä, jos ei ole valmis itse tekemään asialle mitään.