Hyvää keskustelua herrat, mutta ketju väärä.
Tuota itkua on kuulunut pitkin somekanavia viime aikoina kun Sinioranssit ei pidä tarpeeksi mekkalaa vaikka ne on samalla viivalla kannattamassa kuin kaikki muutkin kannattajat joten asialla voi kaikki tehdä jotain jos hautajaistunnelma ei maistu.
Minusta tuo “jos et itse osaa/voi/pysty parempaan, et saa koskaan ikinä kritisoida ketään” on hölmö argumentti.
Sillä perusteella esimerkiksi tällä foorumilla kukaan ei koskaan saisi/voisi kritisoida ammattijääkiekkoilijoita millään tavalla.
Tai hypäten ihan täysin toiselle alueelle, taidekriitikot eivät saisi/voisi koskaan kritisoida taiteilijoita.
No, sitten ei koskaan keskustella yhtään mistään?
Ammattijääkiekkoilijan otteisiin meillä on aika vähän vaikutusta. Sinioranssien huutajien määrään ja hallin meteliin on paljon suurempi mahdollisuus vaikuttaa. Kyse on enemmänkin tästä.
@MoodyBlue miksi sää jaksat vinkua vähän väliä sinioranssien ketjussa? Kiinnitänyt huomioo jo pidemmältä ajalta.
Samaan on kiinnittänyt jo aika moni muukin huomion.
Outo, että aina alkaa tämä sama “kinastelu” kun kyseinen käyttäjä tulee provoamaan.
Kauanko tää saa jatkua, kaikki huomaa mitä tapahtuu?
Juuri kysyin, että mitä provoamista oli siinä kun kerroin, että hienot laulut eivät kuuluneet viereiseen katsomoon asti.
Oliko se siis provoamista vai ei?
Voit ihan vapaasti myös laittaa yv:n.
Niinkuin sanoin jo, kyse ei ollut tästä yhdestä ainoasta kommentista niinkuin jaksat nyt jankata.
Se oli asiallinen ja hyvä huomio, ja näitä juuri kaivataan lisää!
Sano nyt suoraan mikä sua hiertää SiniOransseissa kun vähän väliä annat palautetta? Älä kiertele vaan kerro.
Kun olet niin tarkkaan seurannut viestihistoriaani, niin löydät vastauksen helposti sieltä. En enää toista noita juttuja, kaivele esiin vain.
Tarviiko sitä sitten tulla tahallaan kertomaan tuonne ketjuun monesti, anna asian olla. Jos et tykkää Sinioransseista, that’s fine!
Sitä ei vain tarvi jankata joka ikinen kerta
Toistathan sää SO ketjussa kokoajan joten kerro nyt mikä hiertää?
@CapeEdge hävettääkö sua ees sun kommentit Henkan ketjussa?
Ei hävetä. Miksi pitäisi? Jääkendon fanikulttuuri on vellihousumaista, kaikki ratkaisut pitäisi hyväksyä mukisematta. Kai Nokia Arenalla Tappara-fanit vielä toivottaa Henkan jättilakanalla tervetulleeksi. Onneksi futiskausi alkaa kohta.
Joku on joskus vuosia sitten huutanut ilmeisesti perään jotain, koska poistuneet tappioasemassa etuajassa kotio. Jotain tällaista muistelisin, mutta tuo varmaan korjataan pikapuoliin. Tiivistettynä: joku on huutanut jotain ja tässä leimattiin koko ryhmä.
Tappara taistelee runkosarjan voitosta. Tulossa varmaan mielenkiintoisimmat pleijarit vuosiin. Mites palsta? Kamalaa tappelua, itkua ja vääntämistä lähes joka ketjussa. Ehkä yksimielisin ketju on sotaketju.
Hei mitäpä jos nyt tsempattais vähä? Mä olin just jäähyllä, kun käytös oli huonoa ja aiheutti hampaiden kiristystä. Ajattelin, että antaa olla, pystyn parempaan. Eiks kaikki vois tehdä saman? Peilistä usein löytyy syy.
Meillä pelaa Merelä elämänsä kautta samoin Tanus ja Levtchi. Otolla on kova kausi menossa ja Heljanko on noussut tasolle, että pelätään ulkomaiden kutsuvan. Kuusela rikkoo ennätyksiä ja Hamara tekee nousua eliittiin.
Sitten on vielä Puhakka ja Henrikson, joista Puhakka ansaitsee jo kaiken peliajan mitä hänelle annetaan. Erittäin kova kehityskaari.
Merelä, Tanus, Levtchi, Kuusela ja Rauhala on kaikki omia poikia. Heljanko on jo melkein, kun on aikuisikänsä meillä kehittynyt loistoonsa. Hamara on suomeen tullut Tapparan junnuihin.
Pointtina se, että kun osa meistä (myös minä) jaksaa pitää Haapalaa jatkuvasti esillä ja miettiä/spekuloida hänen sopimusasioillaan ja suhteillaan Tapparaan, niin on se vähän perseennäyttöä meidän muille omille pojille, jotka ovat tehneet aivan loistavaa työtä.
Mä yritän nyt olla kirjoittamatta Haapalasta enempää, poislukien peliseurannat ja peliin liittyvät asiat.
Ja Luoto.
Juuri tästä valvojien kahvihuoneessa keskusteltiin kuinka kaiken negatiivisuuden keskellä on mennyt kokonaan ohi tällainen hieno seuraavan sukupolven nousutarina. Barkovia ja Lainetta kyllä seurataan suurennuslasilla, mutta aika pirun hyvä nippu omia poikia pelaa Tapparassakin.
Siitä olen samaa mieltä, että erikoisen oloinen liputus. Mutta ihmettelyt eivät kuulu kyseiseen ketjuun vaan tänne.
Vaikka -foorumin Xenforo onkin ankea foorumialusta, niin sinnekin pystyy linkittämään viesteihin.
Nyt kun näyttää olevan kauhea into referoida sieltä asioita tänne.