Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

@Ville98 : Olet kritisoinut Venäjän hyökkäyksen käsittelyä urheilusaitilla. Itse olen aiemmin monasti sanonut, että parempi kun täällä ei puhuttaisi politiikasta lainkaan. Mulla on varmaan vieläkin esim. Trumpiin liittyvä keskustelu vaimennettuna. Helpotti kummasti.

Mutta kyllä täällä politiikkaa käsitellään ja sille on varattu ihan oma osionsa. Sitä tietysti voi miettiä, että missä osiossa tuon Venäjän hyökkäyksen käsittelyn pitäisi tapahtua: vapaalla puolella vai rajoitetummalla politiikkapuolella. Jos tuon hyökkäyskeskustelun näkeminen jotenkin risoo, niin suosittelen ko. keskustelun vaimentamista. Silloin voi sitten keskittyä paremmin urheilullisiin aiheisiin. Hieman omaa “räätälöintiä”. :wink:

3 tykkäystä

@SammyO Tottakai olet oikeutettu omaan mielipiteeseen kuten minäkin. Eikös se ole keskustelufoorumin ideakin, että jokaisella on omia ajatuksia.

1 tykkäys

Sepä se idea kaiketi on.

Keskustelua ei synny, jos ei ole mielipidettä tai ajatusta.
Esimerkiksi jos kirjoittaa, että ”antaa pelin näyttää” tai ”sen näemme pelissä, kuinka hyvä Savinainen on”, niin viestissä ei ole oikein mitään sanomaa.

2 tykkäystä

Itse otin asian puheeksi vain siksi, että meidän perheeseemme kuuluu kaveri, joka on siinä iässä, ettei kaikkea lukemaansa ja näkemäänsä osaa käsitellä. Kyseisen otsikon alle on tullut sellaisiakin linkkejä, jotka eivät sovi sen ikäiselle. Tapparallakin on kaikenikäisiä faneja, jotka lukevat palstaa. Meidänkin napero on katsellut, kun isä käy joka päivä palstalla ja nyt kun osaa lukea ja fanittaa täysin Tapparaa, niin käy täällä oikeasti lukemassa ihmisten kirjoituksia. Noilta pikkufaneja on vaikeaa valvoa mitä lukevat, mutta olisi ollut hyvä, ettei noita otsikoita olisi ollut fanipalstalla, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Mä oon pistänyt merkille jo aikaisempina vuosina, että tämä on jotenkin sellainen vuodenaika, että kaikilla tuntuu kiristelevän enempi vähempi vähän kaikki. Mennäviikolla panin asian töissäkin merkille taas, että ihme kiristelyä yhdellä sun toisella. Kait se johtuu tästä korona kurimuksesta ja siihen päälle Ukrainan tilanne. Bensa on kallista ja sähkö maksaa. Kaikki vähän ärsyttää ja kalvaa mieltä.

Mut eiköhän se tästä taas helpota, kun aurinko alkaa paistaa ja ihmiset saavat taas uutta virtaa elämiseen. Koitetaanhan pärjätä.

13 tykkäystä

Tällä palstalla on kyllä erittäin asiallisia Ilves-faneja. Pisteet ja kiitokset siitä. @Montreal22 saa usein kitkerää palautetta, mutta mun mielestä on silti asiallinen kirjoittaja.
Aika paskamaisesti me täällä joskus puhutaan Ilveksestä, eikä kyseiset henkilöt edes merkittävästi provosoidu. Se ei ole ihan helppoa, vaikka tiedostaa olevansa vihollisen maaperällä.

Mutta sama pätee meidän muihinkin “vääräuskoisiin”. Asiallista porukkaa kaikki.

16 tykkäystä

Sen verran ikää jo, että osaan valita taisteluni. Sen opin jo aikoinaan avioliitto elämää viettäessäni. :sweat_smile:

16 tykkäystä

Se on aivan turha täällä ruveta kalistelemaan sapeleita, tai muuallakaan. Itsellä vähän sama kuin anapolilla, että iän tuomia juttuja nämä Ilves-Tappara vääntöjen jääminen. Sitäpaitsi, nyt on aika hienoa olla tamperelainen, katselee kumman värisien lasien takaa tahansa.

Ja itse luulen, että se ei-niin-asiallinen puoli ei tänne edes halua rekisteröityä. Ja ehkä ihan hyvä niin.

9 tykkäystä

Vaimo kannattaa Ilvestä, mutta on tässä jo 30 vuotta pärjätty ilman suurempaa sotaa.

6 tykkäystä

Todella hienoa, että täällä kannattajat lainaavat kausikorttejaan toisille, kun itse eivät pääse! Itsekin olen kerran jo lainannut! :slight_smile: Hyvä meininki!

15 tykkäystä

Kun näin kätevä lainasysteemi on luotu, ei ole syytä jättää sitä käyttämättä. Saadaan halliin ihmisiä ja ei jää penkki tyhjäksi, kaikki voittaa.

9 tykkäystä

Onha se hienoa, vaikka siinä Tappara saattaa jonkun kympin mennettääkin.

Vähävaraisille varsinkin hienoa!
Viime vuonna jaettiin ilmaiskoodeja Cmorelle ja nyt lainataan kausareita.
Hienoa toimintaa arvon palstalaiset! :slightly_smiling_face::+1:

4 tykkäystä

Sehän ihan riippuu lainaajasta… Jos käyttää palveluita, tai ostaa fanituotteita tms, niin tulee rahaa mitä ei tulisi jos kukaan ei käyttäisi korttia. Onhan se (ainakin toivon mukaan) vähintään kannustamassa. Voihan se lainaaja myös innostua käymään jatkossakin, oma kustantaisesti. Posin kautta. :wink:

8 tykkäystä

Kiitos kirjoittajille Ukrainan sota ketjussa! Hienosti pysynyt keskustelu asiallisena, kun kaikilla on “yhteinen” vihollinen. Mukava kun kaikki pääsee juttuun mukaan, eikä jäänyt politiikka osioon.

7 tykkäystä

Herran jeesus kuinka raskasta porukkaa viivevinkujat. Katsokaa sitä peliä sieltä ruudulta älkääkä kytätkö seurantaa. Tuskin on kovin hankalaa.
En ole läheskään ensimmäinen viestin kirjoittaja, ainakaan useimmiten. Kirjoitan monesti pitempiä viestejä kuin monet ennen lähetystä yms. Silti lippu heiluu kun jollain oman elämänsä viestipoliisilla menee tunteisiin. Menkää hei laittamaan heippalappuja ilmoitustauluille, se voisi helpottaa elämisen tuskaa.

12 tykkäystä

Sama. Itse katselen suoratoistolla ja aina sen vajaa puoli minuuttia perässä. Otteluketju auki toisella välilehdellä ja sitä vilkaisen silloin, kun tilanteeseen sopii. En silloin, kun minun mielestä muut ovat kirjoittaneet sopivalla viiveellä.

5 tykkäystä

@Luppakorva

Onpa erikoista argumentointia Ukraina -ketjussa. Koen ehkä nyt väitteleväni eri tavalla ja eri lähtökohdista kosmosta hahmottavan opponentin kanssa.

Ei johtane mihinkään.

1 tykkäys

En oikein ymmärrä miksi minulle sitten täytyi alkaa kommentoimaan jos en siihen saa vastata ja pyytää mielipiteellesi järkeviä perusteluja?