Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Kommentoin asiaan ja asiaa, en sinulle henkilökohtaisesti. Oman näkemykseni mukaan minun perusteluni näkemykselle ovat loogisia. Se että Sinä et sitä ymmärrä samoin, ei välttämättä osoita kausaliteetin puutetta ajatusketjussani.

2 tykkäystä

Asia selvä. Oli vain suora vastaus minulle joten ymmärsin sen toisella tapaa. Siinä tapauksessa käsi pystyyn ja anteeksipyyntö täältä suunnalta.

2 tykkäystä

Otin nikit näistä Tapparan ottelutapahtumaketjussa lausutuista kommenteista pois, koska niillä ei ole tässä merkitystä. Mutta yleisellä tasolla kuitenkin toivomus, että jos jonkun mielipide ei vastaa omaa, olisi parempi esittää vastaperusteluita, eikä pyrkiä pelkästään nolaamaan toisten mielipiteitä “itkemiseksi” ja “kitinäksi”. Ainakin, jos tosiaan aikuismaisuutta kaivataan.

8 tykkäystä

Jos Tapparan kannustaminen ja Tapparan tekeminen aiheuttaa noin paljon tuskaa, kun täältä saa lukea, niin hypätkää naapuriin. Siellä kaikki on ihanaa ja kivaa.

Eipä muuta, kivaa keskiviikkoa.

27 tykkäystä

En ole pitkään aikaan tähän ketjuun joutunut ja nytkin hyvässä hengessä lähestyn.
Joko @gatecrasher on playoff kausikortti hommattuna? Tälle iltaa lupasit sen hommata, jos Tappara ottaa Oulusta kolme pistettä. :+1:

13 tykkäystä

Lupauksen pidän satavarmasti, mutta siirrän ostosuorituksen huomiselle niin pääsee tuoreilla silmillä valitsemaan. Ja postaan vaikka jonkun kuitin puolikkaan todisteeksi.

Eli se oli karrikoidusti Merelältä 350e maali. En valita.

image

44 tykkäystä

Eli ilmeisesti päätyyn otit?

1 tykkäys

Eikös tuo ollut ilmeistä, kun koko porukalla on tarkoitus mennä päätyyn saakka tänä keväänä.

6 tykkäystä

Selvis syykin sille, et miks tuuletti niin antaumuksella :muscle:

Hienoa @gatecrasher

9 tykkäystä

Johtuu ehkä siitä, että itse en mikään somen suurkuluttaja olekaan, mutta mikä ihmeen "sapelin"mittauskilpailu täällä on alkanut Tamperelaisten jääkiekkojoukkueiden jostain twitter-tileistä? Aivan yhdentekevää matkitaanko jotain toista tai ei, minun mielestäni.

Onneksi ketjut saa vaimennettua.

23 tykkäystä

Älä muuta sano! Vuoron perään :grin: ja oikeasti ketään ei edes kiinnosta.

9 tykkäystä

Laita “Ilveksen mainonta ja markkinointi” -ketju piiloon jos et halua heidän markkinoinnistaan käydä keskustelua. :slight_smile:

2 tykkäystä

Peli kulkee ja ei voi pelaajiakaan heittää bussin alle niin sitten koitetaan keksiä toinen toistaan älyttömämpiä juttuja joilla saadaan negatiivista ilmapiiriä palstalle.

Siis mitä ■■■■■■■

7 tykkäystä

@Franck käsittämätön kaiffari. Voi helvetti sentään :roll_eyes:

Tässä puhutaan jostain some-päivityksistä :grin: aivan käsittämätöntä skeidaa…

13 tykkäystä

Samperin hyvä vinkki, mutta kyse ei ole siitä että minulla olisi ongelmia lukea Ilveksen somepostauksia. Eikö jengi ymmärrä että toisin kuin Kärpät, me joudutaan kisailemaan naapurissa asuvaa vihollista vastaan? Kannattaa siis meidänkin ottaa kisailu todesta eikä ainakaan ojentaa auttavaa kättä.

1 tykkäys

Amen. Tätä olin itsekin tulossa kommentoimaan. Mikä helvetin tarve on nyt kaivaa jotain fraaseja jostain netin syövereistä vuodelta nakki ja muusi ja ruveta niitä analysoimaan oikein olan takaa. Tappara tekee omaa juttua somessa ja Ipa omaa. Tää some-vastakkainasettelu alkaa mielestäni menemään jo naurettaviin sfääreihin.

17 tykkäystä

@Franck
Nyt ihan kauniisti sanon. Lopeta länkytys.

6 tykkäystä

Tää on kyllä aika vahvaa tekstiä.

Ja @Franck camoon. Hellitä ny vähän. Alkaa mennä aika pikkumaiseksi.

3 tykkäystä

Joku viisas sanoi joskus, että argumentoikaa sitten faktoilla. Eli tervetuloa vaan keskustelemaan asianosaiseen ketjuun.

Missä ne sinun faktat on?

1 tykkäys