Kutsun sinut argumentoimaan asiasta oikeaan ketjuun, jatketaanko siellä?
Sovitaanko niin, että lähdet pikkuhiljaa hiekkalaatikkoa kohti jos ei ole faktoja antaa?
Todella erikoista toimintaa on provosoida Tapparan palstalla ja vielä erikoisempaa on se että sen annetaan tapahtua.
Olen jo faktat esittänyt Tapparan sometyöskentelyä koskevassa ketjussa ja en koe tarpeelliseksi toistaa asiaani vielä täällä, koska liputusta pukkaa siinä vaiheessa.
Minuakin ärsyttää, että Ilves on lopettanut omilla pojilla pelaamisen ja alkanut plagioimaan Tapparan menestysreseptiä hankkimalla joukkueensa täyteen ulkomaalaisia ja entisiä Tapparalaisia.
En kuitenkaan ryntää Ilvesfoorumille spämmäämään ketjuja täyteen agendaani.
Täälä taitaa nyt näkyä se kun Tappara on törkeästi ryöstänyt Ilveksellä piikkipaikan.
@MDenssi Twiitit linkkeinä, ei kuvina.
Kaikella kunnioituksella:
Lienee kuitenkin lähinnä vanhempien tehtävä huolehtia, että oma lapsi ei lue tai näe netissä kehitystasolleen sopimattomia juttuja. Vaihtoehtoina lienee mm. sivujen blokkaaminen lapsen käyttämän päätelaitteen asetuksista. Käsittääkseni erinäisiä lapsilukkoja löytyy nykyään käytännössä jokaisesta laitteesta.
Tämän lisäksi lapsen (huom lapsi tässä yhteydessä eri asia kuin nuori tai teini) netin ja laitteiden käyttö lienee muutoinkin lähes kaikilta osin vanhemman päätösvallassa. Lasta voi myös esimerkiksi opettaa/ohjata lukemaan foorumilta vain tietyn aihepiirin ketjuja.
Selvää on joka tapauksessa se, että tämä palsta on aikuisten pyörittämä ja pääosin aikuisten käyttämä, vaikka tiedän, että täällä on myös nuorempaa väkeä. Minun mielestäni on hienoa, että myös nuoret tapparalaiset ovat löytäneet tiensä tähän yhteisöön.
Edellä sanotusta huolimatta tällä palstalla saa ja voi keskustella kaikenlaisista aiheista - myös lapsille ehkä sopimattomistakin - sillä sellaiseksi tappara.co on kehittynyt. Tämä on myös suurin syy, minkä vuoksi tappara.co on ainoa sosiaalisen median alusta (pl. viestisovellukset), jota enää nykyään käytän säännöllisesti useampana päivänä viikossa. Vaikka täälläkin keskustelu välillä kärjistyy hieman asiattomaksikin, on ilmapiiri palstalla silti keskimäärin tuhat kertaa parempi kuin esimerkiksi Twitterissä.
Tämän viestin tärkein viesti on kuitenkin seuraava: emme voi vaatia ympäristöämme kaikilta osin mukautumaan meidän omiin subjektiivisiin tarpeisiimme. Tämä ei kohdistu enää nimenomaan sinuun, vaan laajemminkin nykyisin vallitsevaan yhteiskunnalliseen diskurssiin, jossa yhä enenevissä määrin kaiken maailman oman navan tuijottajat (en tarkoita tällä sanavalinnalla enää ollenkaan sinua, Ville) vaativat ympäristöään vääntäytymään ja taipumaan joka käänteessä juuri tämän yksilön räätälöityihin tarpeisiin. En nyt lähde tästä sen enempää tangentin suuntaan, mutta mainitaan nyt esimerkkinä vaikka “koronahysteerikot”, jotka vielä nytkin vaativat yhteiskunnalta sulkutoimia, koska he tai heidän läheiset ovat riskiryhmäläisiä. Välillä - tai itse asiassa yleensä - pitää ymmärtää, että ihmisen kuuluu itse sopeutua elinympäristöönsä ja yhteiskuntaan, ei toisin päin.
Ja ennen kuin joku vetää hernettä nenään tuosta viimeisimmästä kannanotostani, niin olen itse elänyt muutaman kuukauden enemmän tai vähemmän täydessä omaehtoisessa karanteenissa tietyistä subjektiivisista erityissyistä johtuen.
Sen verran sanon, että ei @henkilökunta helppo homma, mutta hyvin ovat klaaranneet tämän “parasta paikanpäällä” farssin
@Montreal22 Nyt on sellainen homma että on kevät ja alkaa tosipelit. Myös @henkilökunta haluaa nauttia kauden huipennuksesta, eikä kulutta aikaansa ylimääräiseen foorumin siivoamiseen.
Jos sinun tarkoitus on jankuttaa ja vängätä milloin mistäkin sekä vetää ketjuja sivuraiteille, niin palaamme asiaan ensi kaudella. Kyllä, tämä on varoitus.
P.S. Saman voi ottaa yleisenä linjauksena. Tulee Seppo Mäkelä -moodi päälle, eli ne jotka tarpeettomasti häiritsevät hienon kauden huipentumaa, pistetään loppukaudeksi pihalle.
Jahas, ja ensimmäiset lähtöhalukkaat näemmä ilmoittautuneet. On tämä internet kyllä erikoinen paikka.
@AimoNivaska Vastaan tänne, kun tuohon biisiketjuun en voi. Ei minkäänlaista aavistusta, mikä voisi olla ongelmana. Itsellä kaikki näkyy ihan normaalisti.
Kyseinen video ja biisi siis Johnny Cash: Goin’ by the book.
Ihastuttavan nokkelaa!
Ilveksen ja Kärppien some-tiimit: saa käyttää!
Muistelin sinun jossain tästä aiemmin kertoneen:
Täällä usein haukutaan mediaa siitä, että alkavat levitellä huhuja Tapparasta.
Käykö koskaan itellä mielessä, että syyllistyt pleijareiden alla ja aikana ihan samaan.
Minulle tulee sellainen kuva. Jukia ja vaikka ketä ollaan viemässä Jyväskylään olemattomien keksittyjen huhujen perusteella. Mitä tuommonen spekulointi nyt auttaa, kun meidän kaikkien pitäisi keskittyä mestaruuden tavoitteluun.
Jättäkää vähemmälle ensi kauden spekulointi ja keskittykää olennaiseen. Se auttaa Tapparaa eniten, ei huhuilu, jolle ei ole mitään pohjaa. Ugh
Huhuille avataan omat ketjut!
Ei ole uusi asia. Nyt niitä tulee koska lehdistö haluaa klikkihuorata playoffien aikana.
Eli tähän tapaan - ei ole vaikeaa:
Pahoitteluni huonosta Tappara-Lukko-ketjun avauksesta, mutta arvelin, että keskustelu käynnistyy heti niin avasin pikaisesti.
Käsi pystyyn virheen merkiksi.
Hyvähän tuo oli saada heti auki. Ehtii sitä myöhemminkin infoilemaan. Käsi alas ainakin mun puolesta, en näe mitään virhettä.
Haluatteko puolivälieriin joka sarjalle oman liveseurannan, vai vanhaan tapaan Tapparan peleille omat ja yksi yleisketju muille kolmelle sarjalle?
- Kaikille sarjoille omat
- Yksi yleisketju pl. Tappara
0 voters
P.s. Ylläpidolla on intressejä testata paranneltua chattia uudestaan, esimekiksi Ilveksen pelissä. Siihen on saatu hyviä parannuksia, mutta isoissa peleissä ei lähdetä Tapparan matseilla leikkimään.
Mää oon pistänyt merkille, että aika moni palstalainen on oppinut viime aikoina katsomaan kokoonpanot ennakkoon. Liekö jossain piirissä julkaistu? Varoitan kuitenkin: jokunen vuosi sitten kerrottiin Jatkoajan palstalla yksi tapa. Ei mennyt kuin pari päivää niin se ei enää toiminut. En usko sattumaan. Koko aiheesta ollaan yritetty olla mahdollisimman hyshys, koska seinilläkin on korvat. Nyt on kuitenkin pakko ottaa puheeksi tämän verran.
Onneksi tiesin toisen tavan, joka toimii edelleen. Muistakaa muutkin: taikurit ei paljasta temppujaan. Meille riittää ihan hyvin, että meillä on kourallinen käyttäjiä jotka osaa.