Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Itse ainakin olen juuri täältä oppinut taidon katsella kokoonpanoja etukäteen. Ja sanalla etukäteen tarkoitan siis ennen Liigan virallista julkaisua. Mutta ollaan hyshys :shushing_face:

1 tykkäys

Olen ihan kysymysmerkkinä?

7 tykkäystä.

1 tykkäys

Noh, omasta mielestä se on vähän outoa ihmetellä tunnelmaa, jos ei itse jaksa liikkua areenalle.

1 tykkäys

Tuossa ei ollut siitä kyse.

To @Jokirapu

https://tappara.co/t/tps-turun-palloseura-kaudella-2021-22/24026/348?u=gatecrasher

Asiallisia liputuksia ovat, eivät liity TPS 21-22 -ketjuun. Lisäksi noihin seurojen kausiketjuihin ei juuri ole ollut tapana laittaa huhuja.

1 tykkäys

Olen suht uusi täällä foorumilla ja olen jo muutaman kerran ihmetellyt asiaa mutta nyt on pakko jo kysyä jotta ymmärtäisin paremmin… Miksi tässäkin ketjussa nyt on liputettu nuo 2 aiempaa viestiä, joissa mielestäni on ihan asiallista asiaa?

Tämäkin viestisi oli väärässä paikassa.

Kuvio on hyvin yksinkertainen:

1. Lue ketjun otsikko
  2. Vertaa viestisi sisältöön
  3. Jos otsikko ja sisältö eivät vastaa toisiaan, on viesti väärässä paikassa. Suuri osa näistä liputetaan ja poistetaan.
3 tykkäystä

Kiitos tästä, jatkossa täytyy olla tarkempi. :+1:

5 tykkäystä

Ymmärrän, että tappiolla oleminen ja itse tappio harmittaa. Mutta mielestäni kyllä nyt kannattajienkin miettiä mitä sitä kirjoitellaan. Täällä haukutaan Bertandia välittömästi ihan maanrakoon kun otti jäähyn: “lihoiks vaan”, “ei tee mitään”, “pitää päästä eroon” jne. Jotenkin on Calle kyllä otettu aika moiseksi silmätikuksi. Mielestäni loppukaudesta oli ihan helkkarin hyvä vaikkei tulostaululle päästy. Samaan aikaan ylistetään Kinnusta, joka on ainakin omasta mielestäni ollut paikka paikoin heikohko, mutta ei sitä vaan kukaan nosta esille.
Tänään ei ollut missään tapauksessa paras peli ja sille ei enää voi mitään. Muutama onnistunut vähän paremmin aika moni pelasi kehnosti. Noh seurantaketjun perusteella koko joukkue bussin alle vaan kun kaikki on lampaita. En vaan ymmärrä tätä. Pitäisi kannustaa, mutta täällä moni vaan haukkuu. Ymmärrän jos sen haukkumisen tekee asiallisesti ja perustellen yms, mutta ei.
Uskon, että torstaina nähdään ihan eri Tappara kuin tänään. Tarvii vaan uskoa omiin, kyllä minä uskon, että muutosta tulee. Tää oli vain yksi peli ja tilanne on 1-1. Eteenpäin

34 tykkäystä

Hyvää puhetta. Tämä on tämän kauden joukkue – kaikkia tarvitaan jotta tavoite täyttyy.

12 tykkäystä

Toivottavasti Torstaina kauden hiljaisin seurantaketju, ja että Aro joutuu avaan katsomoita. Parhaat/aktiivisimmat Forum koutsit halliin vaihtopenkin taakse.
Eteenpäin.

13 tykkäystä

Jep. Mä en rehellisesti sanottuna jaksa enää osallistua noihin seurantoihin, koska saan samaa settiä myös kotipeleissä paikan päällä kuunnella.

Ihmetyttää suuresti negatiivinen ilmapiiri tällä palstalla ja jopa katsomossa. On kyse milloin yleisömääristä, pelistä, pelaajista, yksittäisistä otteluista ym. Todella rasittavaa lukea nykyään. Mistä tällainen negatiivisuus on palstalle pesiytynyt? Tappara pelaa kevättä jälleen kerran ja on aivan täydet mahdollisuudet mennä pitkälle.
Yleisömäärät ei parane palstalla vinkumalla, vaan menemällä paikan päälle kukin kynnelle kykenevä.

54 tykkäystä

Tekis varmaan hyvää jäädä sijoille 11-15 muutama vuosi peräkkäin. Pikkasen leipääntyneen oloista itse kullakin.

8 tykkäystä

Pakko itsekin ihmetellä, että jos peli on “ihan paskaa” ja “vituttaa katsoa”, niin miksi täytyy itseä kiusata ja katsoa?

16 tykkäystä

Nimenomaan tuo negatiivisuus ihmetyttää. Mitäs jos oltaisiin välillä taas ylpeitä seurasta. Ja aiheestakin vielä.

15 tykkäystä

Hallilla olen havainnut joidenkin vieressä/takana istuvien keskusteluista mentaliteetin, että Tappara olisi katsojille velkaa jotain tiettyä pelin tasoa yms. Tapparan pelaajat ovat ikään kuin erillinen asia, jota voi haukkua miten vaan, jos ei miellytä. Sitten itse ei anneta esimerkiksi ottelutapahtumaan tai joukkueen kannustamisen eteen yhtään mitään. Sylettää istua peli tällaisten ympärillä. Kaikenlaisia ihmisiä toki on, ja mitä mitä olen sanomaan, miten kukakin hallilla aikaansa viettää. Mutta silti voisiko tämän negatiivisen ilmapiirin katkaista jotenkin?

17 tykkäystä

Tää on vähän sama homma kuin peliongelmaisella, pakko katsoa vielä seuraavakin peli jos se just nyt ois kääntymässä hyväksi.

1 tykkäys

Kai se sitten on jollekin helpottava purkaa pahaa oloa pihalle Tapparan ja tän palstan kautta. Koska minä olen FANI ja minulla on oikeus omiin mielipiteisiin :joy:

On tää kyllä sellasta sirkusta välillä, että ei tahdo pysyä kyllä itse ihan samassa karusellissa.

Tulkaa seisomakatsomoon huutamaan, siellä ei tarvi kuunnella mitään jupinoita!

12 tykkäystä

Eilen takana istui parivaljakko, jotka ovat haukkuneet lähes koko Areena ajan Tapparan tekemistä. Ei koskaan mitään hyvää. Tappara menee johtoon, niin vilkaisin taakseni. Kaveri istuu kädet puuskassa. Ei edes taputa maaleille.

Miksi maksaa kausikorttia, jos on noin paha olla pelissä? Luultavasti on pakko vaihtaa paikkaa ensi kaudelle.

21 tykkäystä