Palautetta kanssakeskustelijoille

Hieno kirjoitus @peterra tuonne asiat jotka harmittaa -ketjuun.

Tunnut olevan tänään vireessä.

2 tykkäystä

Meni eilen tuon game 5:n jälkimainingeissa ohi näinkin laadukas kommentti seurannasta. En oikeasti huomannut.

Tuossa on nyt niin paljon ajatuksen virtaa, että voisit vaikka nyt tänne vielä avata, mihinkä asioihin haluat vastauksia niin katsotaan niitä oikein ajan kanssa :smiley:

5 tykkäystä

Ping @krobbe

Oliko alkuperäinen ajatus että puristetaan yhteen lauseeseen nuo alkukirjaimien sanat?

1 tykkäys

Kiitos @bastardo maalikoosteista!

6 tykkäystä

Joo, näin se oli alkuperäisissä säännöissä. Sittemmin asiaan annettiin siimaa ja sai muistaakseni muutamaa lausetta käyttää. Mutta jos asia jotakuta häiritsee, niin palataan alkuperäiseen. Tai voin lopettaa myös tämän mukavan aivojumpan.

No jos ruvetaan linjaamaan missä haaveilussa on järkeä ja missä ei, niin aika köyhäks käy tuokin keskustelu. Kaikkihan tietää että on turha haaveilla esim. ykkössentteristä, kun Mikki hommaa kuitenkin vaan koodinimi “Jasun”. Ja niin edelleen.

Mutta tämä sun vastaukses oli sitten ilmeisesti tarpeellinen keskustelun kannalta?

Mun mielestä on vaan typerää ruveta tyrmäämään toisten haaveiluja sillä perusteella että “ei tuu toteutumaan”, varsinkin kun niistä haaveiluista ei tuossa keskustelussa ole mitään haittaa. Vai onko? Jos mä kirjotan sinne että ois hieno nähdä Bergeron Kuuselan ja Zaborskyn keskellä, niin millä lailla se sitten pilaa keskustelun? Jos se on sun mielestä epärealistinen tai keskustelun kannalta epäoleellinen niin älä puutu siihen, kyllä se sieltä unohtuu jos se ei ketään kiinnosta.

Tietty voishan sitä jonkun fantasia-rosteriketjun perustaa, varmuuden vuoks vielä joka kaudella omansa ja NHL- ja KHL-pelaajille erikseen, sillai pysyis keskustelu semmosena sujuvana ja aktiivisena verrattuna siihen että yli 200 postauksen haaveiluketjussa on kourallinen “epärealistisia” haaveita.

7 tykkäystä

Mikä tuo ketjun logiikka on? Onko sen tarkoitus olla ihan tähdet taivaalta -haaveiluketju vai realistisempi? Jos jälkimmäinen, Capitanon pointti kertoa ne, joita on huhuttu toisaalle, oli informatiivinen ja hyvä vastaus. Jos tarkoitus on fantasioida ihan mitä vaan, ehkä tuohon ei olisi ollut järkevä ottaa kantaa ollenkaan.

Joka tapauksessa, koska ketju on vähän tuollainen sekamelska, olisi ollut järkevä antaa asian olla niin, että toinen sai haaveilla mitä vaan, mutta toinen sai myös ampua näitä haaveita alas.

2 tykkäystä

No ei kai sitä kukaan tiedä.

En vaan ite näe siinä mitään haittaa että joku siellä jossain haaveilee kuuta taivaalta, ei se ainakaan mun silmissä tota ketjua mitenkään pilaa. Toki tällä palstalla suositaan enemmän useita ketjuja kun vähän laajempaa keskustelua yhdessä ketjussa niin ainakin mun mielestä haaveiluketju ja erillinen fantasiaketju olis huomattavasti sekavampi kun yks ketju missä saa haaveilla siitä Palolasta, Jasusta tai sitten vaikka Crosbysta.

Toki kun palstan linja on mitä on, niin kohta täällä on neljä erillistä ketjua aiheesta ja nämäkin pari viestiä eriytetään omaan “Keskustelua pelaajahaaveiluiketjuista” ketjuunsa. Sen jälkeen keskustelut jääkin siihen, kun kukaan ei enää tiedä että mitä mihinkin ketjuun saa postata.

Edit: Mun alkuperänen vastaus @Capitano’lle ei ollut tarkoitettu ■■■■■■■■■■■ vaan ihan huomautukseksi että tuo tosiaan on haaveiluketju, ei olis eka kerta kun se on jollain mennyt rosteriketjun kanssa sekasin. Toki, täytyy myöntää, että lause “Voit lisätä kokoonpanoon ainakin Jasun, Luodon ja Ojamäen, Aika varmuudella jatkavat myös ensikaudella niin tulee vähän realistisempi haaveilu.” pisti omaan silmään ikävästi, kun oma mielipide tuon ketjun sallitusta sisällöstä on tuo minkä olen jo aiemmin maininnutkin.

2 tykkäystä

Haaveiluketjun sisältöön: En ala määrittelemään ketä saa haaveilla ja ketä ei. Mutta ketjun sisältö on melkoinen paradoksi. Osa tosiaan haaveilee “realistisesti” pelaajista, esim. Savinainen tai Ramstedt, ja seuraava viesti voikin olla haaveilu luokkaa “Marchand-Crosby-Bergeron”. Ei tuossa kovin järkevää keskustelua synny. Mutta ketjunhan saa vaimennettua.

4 tykkäystä

@Tapparaforever vastasi puolestani, eli muutamaa lausetta saa käyttää.

1 tykkäys

Pitäisikö olla ketju pelaajahaaveilua kaudelle 18-19 mikä hiukan rajaisi mahdollisuuksia ja sitten olla pelaajahaaveilua ketju missä olisi Crosby ja Malkin sun muut.

Et helevetissä lopeta!
Aivan huikeaa settiä tullut.:+1:t2:

Ok. Multa on mennyt tämä ohi.
Pahoittelut aiheettomasta kysymyksestä.

Eipä kestä. Mä lähden 9. päivä 2 viikoksi reissuun, että tuolla ajanjaksolla joku muu saa hoitaa homman…

@gatecrasher @Acetho

Haaveiluketjun(kin) taustaalla on idea siitä, että muuten sen sisältöisiä viestejä tulisi muihin ketjuinhin. Erityisen haitallisia ne ovat sekottuneina huhukeskusteluihin.

Huipulla pelaavat ex-Tapparat varmasti ovat monen kestohaave, niin kauan kuin urat jatkuvat.

Minua häiritsee tuolla kansainvälisen jalkapallon ketjussa se, että siellä oletetaan tällaisen heikosti jalkapalloa seuraavan tietävän mitä parhaillaan pelataan, ja kuka kukin lempinimineen on.

Arvostaisin ihan täysillä “Sevilla - Atletico Madrid 4 - 0, NN teki kaksi, ja tämähän tarkoittaa sitten sitä, että…” muotoa.

Kuitenkin minusta on tosi mukavaa seurata asiantuntevampien fanien (teidän siis) kommentteja tapahtumista, kiitos siitä kaikille sinne kirjoittavista.

13 tykkäystä

Kaikki katsaukset eri urheilulajien eri sarjoihin ovat erittäin mielenkiintoisia. Viimeisimpänä kiitos @Raumalainen tästä:

3 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

@Oijennus - oot viime aikoina ollut tosi hiljaa, mutta otteluketjussa palasi taas mieleeni, että onko nyt viime aikoina ärsyttänyt minussa muu kuin se, että käytän sanaa metakeskustelu? :smiley:

Tuntuu, että koskaan ei oikein mene putkeen. :smiley:

Odottakaas poijjaat tovi, laitan popkornit mikroon.

12 tykkäystä

Älä herätä nukkuvaa karhua.Vaikka onhan teidän välillä nähty vänkääminen hauskaa luettavaa.

2 tykkäystä