Palautetta kanssakeskustelijoille

Kyllä tulee tarvittaessa ns. pelikieltoa.

1 tykkäys

Muita keinoja käytetään kuitenkin paljon mieluummin meillä. Pelikiellot tulevat kyseeseen kun muut keinot eivät selvästikään tehoa. Sitten niitä ei epäröidä antaa

1 tykkäys

Tätä lukiessa tuli tällainen vertailu mieleeni, eli rangasitusasteikko on hiukan kuin peltipoliisi maantien varressa!

1. Ei välähdä: normaalein tapa, kaikki hyvin anna mennä vaan
  2. Välähtää mutta mitään läpyskää ei tule kotiin: Liputus viestiin, syystä a tai b, melko ookoo mutta jatkossa pitää olla hiukan tarkempi.
  3. Välähdys ja muistutuslappu kotiin: palstalla huomattu että nyt alkaa keulia, huomautus eli hiukan vakavampaa jo, jatkossa jo paljonkin kevyempi kaasujalka!
  4. FLASH ja sakko: no niin Moderaattorit huomanneet kirjoittajan oikein todella, eikiä välttämättä missään hyvässä mielessä. Luottamustaso laskee ja meine eikun kasvaa!
  5. Välähti ja kortti pois: noh eipä tarvi vähään aikaan kirjoitella, sitten joskus paremmalla asenteella!
  6. Loppu ajelut ku kortti vietiin…Ei tarvinne tarkentaa!

Eli aika moniportaisella asteikolla täällä modet toimii, ja hyvä niin!

8 tykkäystä

Ei siinä mitään, kun seuraat @oijennus kirjoittelua. Hän menee koko ajan siinä hämärän ja mustan rajapinnassa. Ota mallia, niin pysyt mukana. Hän on tehnyt tästä “pelistä” taidetta. :smiley: ja vielä yksi hymiö päälle.

5 tykkäystä

Haistan vahvan sarkasmin ja tutka piippaa punaisena.:grin:

@Oijennus vetää hyvää settiä ja hämärän rajamaille on vielä matkaa.
En sen enempää avaa, mutta jotain nimiä tulee mieleen ketkä vetävät sitten ihan siinä rajalla lähes koko ajan. :thinking:

Mielenkiinnolla odotan koska ensimmäinen liputus tapahtuu tässä ketjussa:

Vaimenna ketju, kuten täällä on tapana aina ehdottaa näihin kommentteihin.:grin:

8 tykkäystä

Niinhän se kannattais, esim. tämmösten ulostulojen sijaan:

:slight_smile:

4 tykkäystä

@TeroJ huoh. Ja voi. Olipas hienoa palautetta taas. Suoraan sanoen ylpeyttä herättää.

Hyvä, että olette taas ottaneet silmätikuksi.

Jättäkää nyt mut rauhaan, kiitos.

En ole millään tapaa ollut mukana missään, mutta kävin tsekkaamassa tuon ketjun. Eikös tuo ensimmäinen liputus mennyt ihan oikein? Uskon @TeroJ :n tuohon myös viittaavan.

Säännöissä lukee näin:

§13. Valvonta ja ylläpito

Palstan järjestystä ylläpitävät ja valvovat tehtävään nimetyt ylläpitäjät ja valvojat, jotka ovat nähtävissä täällä. Jos sinulla on huomautettavaa jonkun toisen kirjoituksista, älä pyri jakamaan oikeutta itse vaan käytä “liputa viesti”-toimintoa, jonka avulla tieto kulkee ylläpidolle ja valvojille. Tutustu viestien liputukseen palstan UKK:sta.

1 tykkäys

@Oijennus liputus riittää. Tuli jo niistä kahdesta liputuksesta asia ihan selväksi. Ei tarvitse jättää erikseen palautetta.

Nyt toisteinen pyyntö:

1 tykkäys

Eli sinut pitää taas jättää rauhaan, mutta sinä saat ohjeistaa muita?
Ei myöskään saa kukaan koskaan vastata sinulle mihinkään viestiisi? Se se on antoisaa keskustelua sitten.

11 tykkäystä

On autuaampaa antaa kuin ottaa. Palautettakin.

1 tykkäys

Minä en nyt ohjeista ketään tässä kohtaa. Pyydän vaan jättämään minut rauhaan, keskittykää johonkin muuhun. Pyydän ihan kiltisti, että antakaa nyt vaan olla. Ei vie mitään asiaa nyt tämä eteenpäin.

1 tykkäys

Tottakai helpompaa olisi varmaan olla tällaisina hetkillä sitten poissa palstalta, jos haluaa olla ilman kommentteja. Mutta tapansa kullakin.

Ei sinua vainota. Ymmärrä se.

4 tykkäystä

Joo. Näin on varmasti parempi. Noh, luen kuitenkin.

1 tykkäys

Jos sä selaat mun postauksia vaikka tästä ketjusta niin aika tasasesti mä täällä viisastelen joka suuntaan jos jotain syytä on, että älä ny liian marttyyriks rupea.

Edit: Oon kirjottanu tähän ketjuun 50 postausta, niistä yhdeksässä on maininta “@peterra”, ja niistä yhdeksästä 2-3 on tulkittavissa negatiiviseks palautteeks. Loput on komppailuja, lainauksia tai muita viittauksia. Joku kehukin tais seassa olla. Silmätikku?

5 tykkäystä

@peterra

Seuraan sinua (:grin:) ja arvostan kääntämistäsi Niklas Bäckström ketjussa. Hyvää työtä. :+1: Ja kaikesta kuittailuista huolimatta, tarkoitan todella. Ei tällainen juntti osaa kieliä.

7 tykkäystä

Kääntäminen sujuu muutenkin paremmin hieman vihaisessa mielentilassa. Samoin kuin ylipäätään vieraan kielen puhuminen :smiley:

3 tykkäystä

Mulla sujuu vieraan kielen ymmärtäminen ja puhuminen tietyssä tilassa, mutta se ei enää ole tämän ketjun aihe. :joy:

E. Popcornit paloi taas pohjaan kattilassa helposti.

Eli palautetta kanssakeskustelijoille. Popparit saa mikrossa tehtyä aika helposti ja yleensä onnistuu, mutta se poppari läppä on minun mielestäni aika loppuun kaluttu. Toki, jos sen kokee uutena ja hauskana läppänä, niin antaa mennä vain.

2 tykkäystä