Palautetta kanssakeskustelijoille

Viestin vois lukaista läpi ennen lähettämistä. Ei menis välttämättä ihan noin montaa kirjoitusvirhettä lopulliseen viestiin. Selvän toki saa, ei siinä.

3 tykkäystä

Pakko todeta @tp2 , että näet kyllä Tapparan asioissa lähes kaiken aivan uskomattoman negatiivisesti. :smiley:

Sentään Rautakorpea olet puolustanut. Siitä respectit.

3 tykkäystä

Tämä kommenttini liittyi siihen, että Tappara ei reagoinut siihen Karjalaisen loukkaantumiseen mitenkään vaikka oli tiedossa, että väliin jää melkein kokonainen runkosarja. Merkittävä pelaaja kyseessä eikä lopulta päässyt iskuun keväällä. Kaikki muut ympärillä reagoi vastaaviin.

Kipinässä nähtiin vielä toivoa vahvistuksesta, mutta jäätiin sitten Ollikaiseen, joka ei sitten päässyt pelaamaan edes LeKin pleijareita. Tästä miinusta toimistolle.

4 tykkäystä

Täällä kun annoit palautetta kyseiselle nimimerkille, niin tämä lennätti ainakin kahvit näppikselle. :coffee:

Vaikka @tp2 paljon negaa näkee, niin itse jotenkin luen noita vähän pilke silmäkulmassa heitetyksi. :slight_smile:

2 tykkäystä

Vähän on paskahousumaista vetää puolijoukkuetta ja valmennus kölin alta nyt, kun kausi on sinettiä vaille valmis.
Järkevä kritiikki on jo moneen kertaan annettu ja jäsennelty. Sellainen ”kaikki pihalle ja kuka tahansa tilalle” setti on aika lapsellista kiukuttelua.
Nyt voitas siirtyä valmistautumaan pronssi peliin ja jos uusia käänteitä tulee tai jotain, mitä ei vielä ole sanottu, niin palataan kritiikkiin. Muuten menee jankkaamiseksi.
Te olette hyviä ja analyyttisiä kirjoittajia, joten pystytte editoimaan myös itseänne.

14 tykkäystä

Jätän tämän linkin vain tähän.
Klikkaa linkki auki niin löytyy syy tunteenpurkauksiin.

2 tykkäystä

Aivan upeita tekstejä finaaliputki-ketjussa! Herkistyy, herkistyy…

Kunniamaininta erityisesti sulle @rinne! Huikea teksti! Huikea.

Huhhuh…

5 tykkäystä

Kiitän.
Ajat muuttuvat. Onko ensimmäinen kerta, kun tähän ketjuun tullaan kiittelemään pitkästä tekstistä? Kyseessä vielä minunkin standardeillani melkoinen tekstimuuri… Yleensä täällä on pitkien viestien osalta oltu hieman negatiivisempia… :grin: Mutta hyvä, jos joku siitä sai jotain irti. Ei jäänyt vain luvuksi päiväkirjaan.

Yhdyn myös kehuihin loistavia viestejä tarjolla kyseisessä ketjussa. Hieman muuallakin palstalla taas enenevissä määrin, kun pahin negatiivisuus on hiipunut. Jatkakaa kaikki samaa rataa

7 tykkäystä

Pitkä teksti nostaa substanssin ja rakenteen laatuvaatimuksia. Tässä ne täyttyivät.

6 tykkäystä

Heh. No sehän olisikin :smiley:

Sellainen muistikuva vain kaverista et aikalailla saman ikäinen taisi olla, sekä tapahtui seisomakatsomossa. Sanotaan näin et itsehän olin tuolloin jopa alle 30v. :roll_eyes:

Sanotaan näin, että jätetään tässä mielikuvitukselle varaa, eikä puhalleta mystiikan verhoa pois.

3 tykkäystä

Luehan viesti uudelleen. Puhuin Lukon Virran projektista. Puhuin, kuinka HPK ansaitsi pomput. Parempi jatkaa aina. Kyse oli vain siitä, että oliko Tappara huono ja onko se Rautakorvesta vain kiinni, että hävittiin paremmalle.

Nyt on @Kilo tulessa. Tulee huikeeta tekstiä sinne ja tänne.

4 tykkäystä

@Messi
Alat päästä jyvälle.:laughing:

1 tykkäys

En enää kommentoi tätä ketjua. Ja kysymys ei ole uhriutumisesta tai siitä, että minulla ei olisi mielipidettä asiaan. Kysymys on enemmänkin siitä, että en jaksa tällaista lapsellista keskustelua, jossa käydään keskustelua “aidan seipäistä”, kun voitaisiin keskustella ihan muusta.

Vaivauduit vastaamaan minulle peräti kolmesti vain sen takia, että käytin mielestäsi sopimatonta sanaa, kun kuvasin jääkiekkoa eliitin lajiksi. Yksi yksittäinen sana, joka on väärä. Sisällöllisestihän tässä ei ole mitään asiaa, mistä olisimme eri mieltä. Miksi siis edes keskustella?

Siksi, koska mielestäni käyttämäsi “yksittäinen sana” on aika iso sana liittyen tuohon ketjuun mistä tämän poimit.
Nyt kun toit tämän keskustelun tänne, niin miksi sinä rupeat änkyttämään jostain yksityiskouluista tuossa ketjussa? Liittyy jääkiekon harrastamiseen?

2 tykkäystä

Sanoin jo ketjussa, että se ei tuohon ketjuun kuulu. Hain sillä lähinnä suurempaa kuvaa siitä yhteiskunnallisesti muutoksesta, joka nyt vaan on tapahtunut kaikilla elämän eri osa-alueilla.

Ja toistan nyt vielä, että koetahan käyttäytyä. Kirjoittaessa ei voi änkyttää, joten käytät turhaan tällaisia mielikuvia. Mun mielestä ihan turha kierrellä keskustelussa noidankehää, kun itse asiasta ei kuitenkaan olla mitenkään eri mieltä.

Jos kommentois tähän jotain popcorneista niin @peterra ja @Oijennus hajaantuu ku varpusparvi ja taas olis rauha maassa. :thinking:

2 tykkäystä

Popcorni hessuista mä tykkään.

E. Taas ollaan koko kausi väännetty @peterra kanssa… vai ollaanko?
Me ollaan seurattu pariskunta. Sopiiko @peterra sinulle, jos minä olen Danny ja sinä ole Erika? Jos haluat, niin voidaan olla myös toisinpäin…

Aika hieno nosto. Tyylittömyys huipussaan taas kerran.

Nautin kyllä kieltämättä siitä käsittämättömästä huomiosta, jonka tämä jok’ikinen kerta saa. Yksi foorumin rassaavimmista ominaisuuksista.

Harkitsin muuten kolme kertaa, kirjoitanko tähän ketjuun ollenkaan. Olisi pitänyt harkita vielä neljäs ja viides kerta. Tämä nyt ei ole mitenkään @Oijennus vika sitten.

Eteenpäin.

1 tykkäys