Palautetta kanssakeskustelijoille

Pitkä teksti nostaa substanssin ja rakenteen laatuvaatimuksia. Tässä ne täyttyivät.

Heh. No sehän olisikin :smiley:

Sellainen muistikuva vain kaverista et aikalailla saman ikäinen taisi olla, sekä tapahtui seisomakatsomossa. Sanotaan näin et itsehän olin tuolloin jopa alle 30v. :roll_eyes:

Sanotaan näin, että jätetään tässä mielikuvitukselle varaa, eikä puhalleta mystiikan verhoa pois.

Luehan viesti uudelleen. Puhuin Lukon Virran projektista. Puhuin, kuinka HPK ansaitsi pomput. Parempi jatkaa aina. Kyse oli vain siitä, että oliko Tappara huono ja onko se Rautakorvesta vain kiinni, että hävittiin paremmalle.

(Lomaa odotellessa) #3871

Nyt on @Kilo tulessa. Tulee huikeeta tekstiä sinne ja tänne.

@Messi
Alat päästä jyvälle.:laughing:

En enää kommentoi tätä ketjua. Ja kysymys ei ole uhriutumisesta tai siitä, että minulla ei olisi mielipidettä asiaan. Kysymys on enemmänkin siitä, että en jaksa tällaista lapsellista keskustelua, jossa käydään keskustelua “aidan seipäistä”, kun voitaisiin keskustella ihan muusta.

Vaivauduit vastaamaan minulle peräti kolmesti vain sen takia, että käytin mielestäsi sopimatonta sanaa, kun kuvasin jääkiekkoa eliitin lajiksi. Yksi yksittäinen sana, joka on väärä. Sisällöllisestihän tässä ei ole mitään asiaa, mistä olisimme eri mieltä. Miksi siis edes keskustella?

Siksi, koska mielestäni käyttämäsi “yksittäinen sana” on aika iso sana liittyen tuohon ketjuun mistä tämän poimit.
Nyt kun toit tämän keskustelun tänne, niin miksi sinä rupeat änkyttämään jostain yksityiskouluista tuossa ketjussa? Liittyy jääkiekon harrastamiseen?

Sanoin jo ketjussa, että se ei tuohon ketjuun kuulu. Hain sillä lähinnä suurempaa kuvaa siitä yhteiskunnallisesti muutoksesta, joka nyt vaan on tapahtunut kaikilla elämän eri osa-alueilla.

Ja toistan nyt vielä, että koetahan käyttäytyä. Kirjoittaessa ei voi änkyttää, joten käytät turhaan tällaisia mielikuvia. Mun mielestä ihan turha kierrellä keskustelussa noidankehää, kun itse asiasta ei kuitenkaan olla mitenkään eri mieltä.

Jos kommentois tähän jotain popcorneista niin @peterra ja @Oijennus hajaantuu ku varpusparvi ja taas olis rauha maassa. :thinking:

Popcorni hessuista mä tykkään.

E. Taas ollaan koko kausi väännetty @peterra kanssa… vai ollaanko?
Me ollaan seurattu pariskunta. Sopiiko @peterra sinulle, jos minä olen Danny ja sinä ole Erika? Jos haluat, niin voidaan olla myös toisinpäin…

Aika hieno nosto. Tyylittömyys huipussaan taas kerran.

Nautin kyllä kieltämättä siitä käsittämättömästä huomiosta, jonka tämä jok’ikinen kerta saa. Yksi foorumin rassaavimmista ominaisuuksista.

Harkitsin muuten kolme kertaa, kirjoitanko tähän ketjuun ollenkaan. Olisi pitänyt harkita vielä neljäs ja viides kerta. Tämä nyt ei ole mitenkään @Oijennus vika sitten.

Eteenpäin.

No jos harmittaa että julkiset viestit saa julkisella foorumilla huomiota niin kokeile vaikka yksityisviestien lähettämistä? Onhan se ny vähän hassua että osallistutaan keskusteluun mut sit siihen ei sais muut osallistua.

Ei minua oikeastaan harmita julkisten viestien lähettäminen sinänsä. Minua harmittaa (omasta puolestani) ainoastaan se suhteeton huomio, joka minun ja @Oijennus välinen keskustelu saa aikaan. Tälläkin hetkellä tilanne on se, että ei ole vaihdettu privaatissa tai julkisesti näkemyksiä varmaan kolmeen kuukauteen.

En nyt tarkistanut näitä aikamääreitä. Sitten, kun sen kerran tekee - julkisesti - niin saman tien tähän ketjuun seuraa joku sinun viestiäsi vastaava viesti.

Se totta kai harmittaa. Harmittaa omasta puolesta - en tiedä harmittaako Oijennusta. Ei kumpikaan meistä varmaan ole pyytänyt tätä julkista seuraamista.

Ollaan kokeiltu monta kertaa ja tehdään sitä edelleen. Harmittaa vähän teidän mussuttajien puolesta, että ette näe meidän yksityisviestejä. Siellä vasta on kovaa kamaa.
Pitäisiköhän laittaa @peterra pystyyn sellainen maksukanava?

Siis, totahan mä just sanoin? :smiley: Että sua harmittaa kun julkiset viestit saa huomiota.

Mut älä nyt lannistu, sehän oli vaan erätaukoviihdettä tarkotuksena vitsailla siitä kuinka poppareiden mainitseminen on aina ennen saanu keskustelun hiljenemään. Toivottavasti ei menny yöunet.

Ei minua harmita. Lähinnä on ruvennut huvittamaan tämä poppariporukka.

Sinä ja minä ja kaikki muut kirjoittaa tänne vapaaehtoisesti. Jotkut saa mielihyvää meidän keskustelusta ja jotkut saa mielihyvää muista asioista. Julkinen palsta ja julkista keskustelua. Jos harmittaa, niin ei vastata tai sitten vastataan tai sitten kettuillaan takaisin. Nämä on valintoja…

Mä en tykkää vänkäämisestä palstalla yhtään. Se on rasittavaa lukea kun keskustelu jää junnaamaan ja väitellään yhdestä täysin merkityksettömästä tapahtumasta, pelaajasta, mielipiteestä tai mistä tahansa viestikaupalla.

Mutta @Oijennus ja @peterra, väittelyt eivät koskaan jää junnaamaan, ne etenee, rönsyilee ja herättää mielenkiintoa ja ennenkaikkea ajatuksia muissakin palstalaisissa. Eikä veri lennä, vaikka tunteella ja vahvoilla mielipiteillä mennäänkin. Ei hyvää väittelyä pidä hillitä vaan päinvastoin, siihen pitää kannustaa.

No osuuko se mielestäsi kuinka hyvin ketjun otsikkoon? Olettaisin, että löytyy parempikin ketju sille keskustelulle.

En tiedä löytyykö. Löytyy tai ei niin vastasin vaan kysymykseen.