Palautetta kanssakeskustelijoille

Joo, huhut huhuina ja haaveet haaveina. Kun nyt ei taas mene samaan, mitä oli kipinä ketjussa, että vaaditaan “oikeita huhuja”. Monella täällä on suhteita ja lähteitä lähelläkin Tapparaa, eikä lähteitä voi tarkemmin mainita, silti puhutaan “oikeasta huhusta” lähtökohtaisesti. Kyllähän täällä jotkut hyväksyy huhun, kun se on mediassa.

2 tykkäystä

Minun käsittäkseni on huhuillut ainakin rivien välsitä allekirjoittanut. :smiley: Ja josei ole, niin tässä tulee:

Kuulin huhun, että Lundhin kanssa on väännetty sopimusta. Lähde salainen.

7 tykkäystä

Jos jaksettaisiin noudattaa yleistä käytäntöä, niin laittaisit huhuketjun tästä. Ei ole muuten vaikeaa perustaa uutta ketjua.

3 tykkäystä

Joo no, mä en oo ihan joka viestiä lukenu ajatuksella läpi että on hyvinkin voinut mennä ohi. Etköhän sä ite tiedä postailus paremmin. :smiley:

1 tykkäys

Tähän on taas pakko siteerata entistä työkaveria.
Tieto lisää tuskaa ja kuitu lisää paskaa.:rofl:

Ei kaikkea tarvitse tietää niin pääsee vähemmällä miettimisellä.

2 tykkäystä

Minä toivoisin, että foorumeille kirjoittaessa kirjoittaisit erisnimet isolla alkukirjaimella.

23 tykkäystä

Koskas a-junnujen kausiketju yleensä avattu? Sattu twiitti hyppäs silmille, missä kerrottiin yksittäisestä siirtyjästä. Reenirinkiä tms. ei taida olla hetkeen tiedossa, onko liian aikaista avata?

Miksi olisi liian aikaista avata?

3 tykkäystä

Ihan rohkeasti vaan kaapista pihalle. Tuli sieltä kaapista Sillanjään Jarskikin jolla taisi olla hiukan isompi kynnys tai pienempi ovi tulla sieltä kaapista pihalle.
Mahtuuhan tänne Jokereiden kannattajiakin ihan samalla lailla kuin heidän ex-paikalliskilpailijankin kannattajiakin.

3 tykkäystä

@Devilady pisti vähän tykkäyksiä kulutukseen ja tykkäs varmaa 40 viestistä :joy::heart_eyes:

4 tykkäystä

@Oijennus ihan hyvä, että poistit sen kommentin. Näin sen kyllä - en minä haukkunut henkilökuntaa mitenkään - pyysin ohjeita ja perusteluja ja sain sellaisia. En usko, että kukaan heistä on tästä pahoillaan :slight_smile:

Enkä missään vaiheessa tietenkään kiistänyt sitä, etteikö tuo olisi ollut offtopic.

Voin kirjoittaa tähän. Anna nyt taas olla.

3 tykkäystä

Sitten olisi kannattanut kysyä jossain muussa ketjussa esim.
Jossa on äänestyksiä
/ Äänestyksiä asiasta jos toisestakin! - #120 käyttäjältä Pete27
tai jopa tässä kyseisessä huhu ketjussa.
/ Huhu: Blake Parlett Tapparaan 2019-20? - #41 käyttäjältä Ekunkikat

Kannattaa katsoa aamulla peiliin ja miettiä olenko itse täydellinen, ennenkö alkaa arvostelemaan ammattiurheilijaa. Ei siinä nykypäivänä ulkonäkö/muoto vaikuttaa kaikkeen, minkäs sille voi.

Jos joku ihmettelee miksi täällä toisinaan haaveillaan niin, koita tässä nyt sitten huhuilla, .Fiin pitää ne aina vahvistaa.
Ja tämä nyt on ihan yleisesti kaikille.

1 tykkäys

No en nyt niin tosissani ollut…on vain yksi suosikeista ja harmitus kova mikäki ei tulisikkaan. Ehdottomasti kaikki huhut vaan tänne ja mielellään listaa ketä on kokeiltu, mutta ei saatukkaan syystä tai toisesta. :slight_smile:

3 tykkäystä

Juu, ymmärrän kyllä miksi ei olisi saanut laittaa :grin:
Lähinnä mietin asiaa isommassa mittakaavassa, en niinkään yksittäisenä hassutteluna :sunglasses:

1 tykkäys

Ja? Jäi nyt vähän epäselväks mitä yrität sanoa.

1 tykkäys

Varmaan päästiin yhteisymmärrykseen?

2 tykkäystä

Älkää nyt hyvänen aika antako tuon politiikan mennä noin tunteisiin. :smiley:

Ihan naurettava liputus tuolla ketjussa.

3 tykkäystä