Palautetta kanssakeskustelijoille

Kiitti @Hippa

Mä olisin myöhästynyt pelistä ilman tätä infoa! :+1: :+1: :+1:

4 tykkäystä

Yhdellä viestillä toin esiin että oikein ja hienoa että tapparakasvatti Otto Mäkinen teki ratkaisumaalin. Aika moni palstalainenhan veti herneen nenään tai toi esiin herjaviesteillä että Otolle ei paikkaa Tapparassa kuulunutkaan ja onnetonta kun teki vasta vanhoilla päivillään - jopa 22-vuotiaana - liigauransa avausmaalin. Näihin viesteihin vastailin oman näkemykseni mukaan. Eli luepa tarkemmin ja pientä rajaa nyt mm.MoodyBlue arvosteluihin.

@Desperado on edelleen mies(oletettu) paikallaan, mitä tulee ajankohtaisiin Tappara-linkkauksiin. Toki ei se nyt niin paljoa vaadi, että on parempi kuin keltainen lehdistö. Mutta turhat klikit säästyy, kun tärkein asia on aina mukana.

6 tykkäystä

@iceman oletko kohta löytänyt viestilleni sopivan loppusijoituspaikan? :smiley:

4 tykkäystä

Teknistä häiriötä… On pari kertaa tämä kehitysversio Discoursesta heittänyt (kännykällä) viestin väärään ketjuun yrittäessäni siirtoa + jostain syystä siirtoikkuna näkyy tuplana.

Piti ottaa Saksan tilanteesta laajemminkin juttua covid-19 -ketjuun, mutta päätin sittenkin kommentoida vain lyhyesti jääkiekon kannalta.

Surkea tilanne on kyllä Euroopassa - siitä ei pääse mihinkään.

3 tykkäystä

Niin minkälaista huhua?
Voisit vähän referoida noita linkkejäsi.

1 tykkäys

Siinähän se otsikossa lukee? Sen kerran siis, kun ei ole klikkiotsikko niin sitten sitä ei lueta :smiley:

Hurja lehtitieto: Ensi vuoden jalkapallon miesten EM-kilpailut pelataan mahdollisesti Venäjällä – 12 maan turnaus romukoppaan?

Ranskalainen Le Parisien kertoo omiin tietolähteisiinsä nojautuen mahdollisista isoista muutoksista ensi kesän miesten EM-jalkapalloon.

Kun katsoo mobiililla (puhelimella), niin tuossa boksissa ei välity tuota tietoa ja siksi laitoin lainauksen uutisesta. Eli aivan aiheellinen palaute @Recoil

E.

5 tykkäystä

Ok eli tavallaan myös aiheeton palaute.
Enpä tiennytkään että voi eri laitteilla näkyä eri tavalla.
Pahoittelut @Desperado

Toisaalta olen sitä mieltä, että juuri tämän takia pitäisi aina vähän referoida juttua eikä vain laittaa linkkiä. Mielestäni tämä tapaus kuvaa hyvin sitä, että miksi näin.

5 tykkäystä

Joo tästä olen ihan samaa mieltä. Rivi tai pari ei olisi ollenkaan pahitteeksi, eikä kovin paljoa aiheuta lisää vaivaakaan.

2 tykkäystä

Ei näy eri lailla eri laitteilla, vaan otsikko katkeaa samalla lailla kaikilla laitteilla.

1 tykkäys

Sitä suuremmalla syyllä olisi hyvä vähän referoida uutista.

2 tykkäystä

Kyllä tarkoitus olikin,mutta olit nopeampi :smiley: Tämä vanha pieni Sony ei ole paras kapine tähän. Usein laitan linkin tänne ensin ja samaan aikaan on varsinaisen uutisen sivu myös auki mistä sitten aukaisen linkkiä enemmän. Jotenkin helpompaa mulle. Pahoittelut.

1 tykkäys

Kylläpä on huikea yhteisöpeli menossa.

Ehkä kovin tähän mennessä pelatuista. Kiva seurata sivusta, joten kiitos pelaajille!

17 tykkäystä

@ProTappara; muutama erittäin ansiokas puheenvuoro ketjussa ‘Jääkiekkoilijoiden poliittiset kannanotot ja näkemykset’. Hienosti tiivistetty mielipiteiden painoarvoa ja ilmaisunvapauden ydinideaa.

6 tykkäystä

Kiitos, hauska kuulla! Tuo on minusta monella tapaa hirmu tärkeä aihepiiri Suomen (ja maailman) tulevaisuuden kannalta.

5 tykkäystä

Itse en pysty toisten viestejä muokkaamaan, mutta täytyy sanoa se, että puhelimella katsottuna tuosta viestistä ei saanut mitään selvää. Se mistä johtuu, niin en tiedä.

1 tykkäys

Joo, en tiedä mitä tapahtui. tai siis tiedän että olin muokkaamassa viestiä, kun tajusin että kopioon tuli tavaraa joka ei näkynyt viestiä kirjoittaessa. Sain poistettua kaiken ylimääräisen, niin tuli system ilmoitus että toinen muokkaa viestiäni, enkä voi sitä muokata. Kun peruin muokkaukseni, näytti viesti erilaiselta, mutta edelleen lukukelvottomalta, niin poistin. Antaa olla.

1 tykkäys

Moderaattorit voivat vaivihkaa muokkailla viestiä, näin on minulle joskus käynyt kun aloin editoimaan omaa viestiäni ja sain vastaavan ilmoituksen.

1 tykkäys