Palautetta kanssakeskustelijoille

Joo ei. En muistanut, että siitäkin väännetään teorioita.

1 tykkäys

Kyllähän tuonne paskan sekaan hukkuu ja unohtuu monta hyvää keskustelua. Suomi24

Vaimenna-toiminto on kätevä. Edelleen.

1 tykkäys

Ei riitä aika kokoajan vaimennella, enkä koko aluetta halua pimentää. Jotain harkintaa jatkuvaan ketjujen avaamiseen toivoisin.

1 tykkäys

Ok, itse vaimennan ketjun samantien kun se ilmestyy jonoon mikäli aihe ei ole lähellä sydäntä.

3 tykkäystä

Kuinkas paljon tuo vaimentaminen vie aikaa?

10 tykkäystä

Itselläni tällä hetkellä lähes yhtä kauan, kuin niiden ketjujen lukeminen, joita seuraan. Todettakoon tietty, että en hirveesti jaksa seurata kauhean paljoa muuta, kuin kiakkoon liittyviä, koska yhteiskunta-aiheet yleensä jakavat liian paljon mielipiteitä ja keskustelu on jankkaamista tai provoilua. On se sitä kiakkoketjuissakin ja siksi ei enempää kiitos.

Mutta ei se vaimentamiseen menevä aika, vaan nimenomaan ne ketjut, joita joutuu vaimentamaan; nostan nyt esimerkkinä tän Estonia-ketjun. Eikö se ny jo ole puitu joka kantilta ja netti pursuaa vaikka ja mitä, niin eikö se jo riitä siitä aiheesta. Samoin jokku Bodomin murhat tms. Eikö sellasetkin oo puitu niin moneen kertaan, että ei täällä enää tarttis?

4 tykkäystä

Tähän erittäin vahva samaistuminen.
Netti on pullollaan tietoa esim juuri Estoniasta, joten miksi se pitää tuoda tänne?

Minulle ihan uutta tietoa. Mielenkiinnolla seuraan ketjua.

Liikaa. Yhden kun vaimentaa niin uus on jo perustettu. Pitäähän joitain ketjuja kurkata ohimennen, vaikka aihe ei kiinnostaisi.

Poimi vapaalta alueelta mielenkiintoiset topikit, vaimenna sitten koko alue ja sitten luet muualta netistä sinua kiinnostavista aiheista. Tappara-jutut edelleen täältä.

3 tykkäystä

Niin. Voisin veikata, että huomattavasti vähemmän kuin viestin kirjoittaminen.

3 tykkäystä

Kesä on hienoa aikaa.

ja joka vuosi täällä käydään kesällä tää sama keskustelu, että EIKÖ tää nyt ole jääkiekkofoorumi.

NO ON. Mutta hyvät ihmiset rakkaat ystävät - kesällä ei jääkiekossa siirtohuhuja enempää tapahdu.

Jos foorumilla notkuminen kesällä kiinnostaa niin kannattaa suorittaa itsepalvelua:

  1. Haluan lukea vain jääkiekkoasioita: minulla on kesäloma ja olen sen ansainnut
  2. Haluan lukea foorumeita: en halua pitää kesälomaa jääkiekosta - silloin tilanne on se, että silloin kannattaa osallistua kesäkeskusteluihin
  3. Haluan kesäksi jääkiekkofoorumin, jossa puhutaan vain jääkiekosta: olet väärässä paikassa tai et ymmärrä, miten sarjasysteemi jääkiekossa toimii.

Käyttäkää itsepalvelua ja valitkaa itsellenne sopiva vaihtoehto. Itse suosittelen lomaa foorumeilta, tekee hyvää itse kullekin. Ja kesälomansa on jokainen ansainnut :slight_smile:

7 tykkäystä

Vaimennus on vastenmielistä hommaa.

1 tykkäys

Miksi palstalla niin moni käyttäjä pyrkii vaimentamaan keskustelua? Tai kertomaan, mistä on soveliasta kirjoittaa? Suomessa tietääkseni on edelleen sananvapaus olemassa. Itseään kiinnostavista aiheista saa vapaasti kirjoittaa. Palstan säännöissä on sallitut aiheet rajattu. En näe keskustelussa, aiheesta riippumatta, ongelmaa, kunhan palstan sääntöjen puitteissa pysytään.

Ei tietenkään pidä lukea. Ihan oma valintasi se on.

3 tykkäystä

Tässä ketjussa märiseminen mukavampaa?

Edit: hyvä että on ketju Estoniasta. Täytyy lueskella jossain välissä. :+1:

6 tykkäystä

Mää vaan kerään teille aktiiveille tykkäyksiä, kun ryhmässä hyökkäätte kimppuun. Teistäkin tulee joskus mestareita.

4 tykkäystä

Ehdin tässä käydä muuttamassa ketjun nimeksi “Salaliittoteoriat”, mutta sieltä se sama sisältö löytyy.

2 tykkäystä

Tällä hetkellä tapahtuu. NHL ja MM-kisat.

@rinne Onko joku täällä rikkonut sananvapauslakia, vai onko sulla joku muu syy tuoda sananvapauslaki esille?

Avaatko vähän? Miksi halusit ottaa tuon yhden lauseen irti viestistä?

Mielestäni mikään tuossa viestissä ei vihjaa siihen, että sananvapauslakia olisi rikottu. Tuo viesti kyllä kysyy, että miksi niin moni haluaa vaientaa keskustelua.

Joten haluaisitko vaikka vastata tuon viestin esittämään kysymykseen, vai yrittää tahallaan väärinymmärtää? Oma näkemykseni tuossa palstan ei-jääkiekkoaiheista tulikin jo esitettyä. Ei ongelma, kunhan palstan säännöissä pysytään kiinni.

2 tykkäystä