Palautetta kanssakeskustelijoille

Ei. WTC-ketjua. Tänne. Kiitos.

Tai no, ehkä sillä olisi viihdearvoa.

(Ei lisäarvoa palstalle ) #2134

Alkaa olla offseason jääkiekon osalta hiljalleen. Liiga on ohi. NHL:ssä neljä jengiä jäljellä ja finaalijoukkueet pian selvillä. MM-kisat vetelevät viimeisiään.

En varsinaisesti yllättynyt ole, että tämä näky keskusteluissa. Aiheet karkaavat sivuun jääkiekosta, kun kausi päättyy. Pitsiturnaus kääntänee trendin taas vahvemmin jääkiekkoon. Sitä ennen ei liene paljon muuta odotettavaa kuin pelaajahankintojen ilmoittamiset…

Tämä. Paitsi että itse en edes kutsuisi keskusteluksi. Nuo perustelemattomat heitot jäävät irrallisiksi. Ei niistä saa kiinni niin paljon, että saisi keskustelua aikaiseksi. Tuollaista huutelua vain

(Kesäloma) #2135

Joo ei. En muistanut, että siitäkin väännetään teorioita.

(Mukahauska juttu) #2136

Kyllähän tuonne paskan sekaan hukkuu ja unohtuu monta hyvää keskustelua. Suomi24

(Kesäloma) #2137

Vaimenna-toiminto on kätevä. Edelleen.

(Mukahauska juttu) #2138

Ei riitä aika kokoajan vaimennella, enkä koko aluetta halua pimentää. Jotain harkintaa jatkuvaan ketjujen avaamiseen toivoisin.

(Kesäloma) #2139

Ok, itse vaimennan ketjun samantien kun se ilmestyy jonoon mikäli aihe ei ole lähellä sydäntä.

Kuinkas paljon tuo vaimentaminen vie aikaa?

(Heinonenk) #2141

Itselläni tällä hetkellä lähes yhtä kauan, kuin niiden ketjujen lukeminen, joita seuraan. Todettakoon tietty, että en hirveesti jaksa seurata kauhean paljoa muuta, kuin kiakkoon liittyviä, koska yhteiskunta-aiheet yleensä jakavat liian paljon mielipiteitä ja keskustelu on jankkaamista tai provoilua. On se sitä kiakkoketjuissakin ja siksi ei enempää kiitos.

Mutta ei se vaimentamiseen menevä aika, vaan nimenomaan ne ketjut, joita joutuu vaimentamaan; nostan nyt esimerkkinä tän Estonia-ketjun. Eikö se ny jo ole puitu joka kantilta ja netti pursuaa vaikka ja mitä, niin eikö se jo riitä siitä aiheesta. Samoin jokku Bodomin murhat tms. Eikö sellasetkin oo puitu niin moneen kertaan, että ei täällä enää tarttis?

Tähän erittäin vahva samaistuminen.
Netti on pullollaan tietoa esim juuri Estoniasta, joten miksi se pitää tuoda tänne?

Minulle ihan uutta tietoa. Mielenkiinnolla seuraan ketjua.

(Mukahauska juttu) #2144

Liikaa. Yhden kun vaimentaa niin uus on jo perustettu. Pitäähän joitain ketjuja kurkata ohimennen, vaikka aihe ei kiinnostaisi.

Poimi vapaalta alueelta mielenkiintoiset topikit, vaimenna sitten koko alue ja sitten luet muualta netistä sinua kiinnostavista aiheista. Tappara-jutut edelleen täältä.

Niin. Voisin veikata, että huomattavasti vähemmän kuin viestin kirjoittaminen.

Kesä on hienoa aikaa.

ja joka vuosi täällä käydään kesällä tää sama keskustelu, että EIKÖ tää nyt ole jääkiekkofoorumi.

NO ON. Mutta hyvät ihmiset rakkaat ystävät - kesällä ei jääkiekossa siirtohuhuja enempää tapahdu.

Jos foorumilla notkuminen kesällä kiinnostaa niin kannattaa suorittaa itsepalvelua:

1. Haluan lukea vain jääkiekkoasioita: minulla on kesäloma ja olen sen ansainnut
  2. Haluan lukea foorumeita: en halua pitää kesälomaa jääkiekosta - silloin tilanne on se, että silloin kannattaa osallistua kesäkeskusteluihin
  3. Haluan kesäksi jääkiekkofoorumin, jossa puhutaan vain jääkiekosta: olet väärässä paikassa tai et ymmärrä, miten sarjasysteemi jääkiekossa toimii.

Käyttäkää itsepalvelua ja valitkaa itsellenne sopiva vaihtoehto. Itse suosittelen lomaa foorumeilta, tekee hyvää itse kullekin. Ja kesälomansa on jokainen ansainnut :slight_smile:

(Mukahauska juttu) #2148

Vaimennus on vastenmielistä hommaa.

(Ei lisäarvoa palstalle ) #2149

Miksi palstalla niin moni käyttäjä pyrkii vaimentamaan keskustelua? Tai kertomaan, mistä on soveliasta kirjoittaa? Suomessa tietääkseni on edelleen sananvapaus olemassa. Itseään kiinnostavista aiheista saa vapaasti kirjoittaa. Palstan säännöissä on sallitut aiheet rajattu. En näe keskustelussa, aiheesta riippumatta, ongelmaa, kunhan palstan sääntöjen puitteissa pysytään.

Ei tietenkään pidä lukea. Ihan oma valintasi se on.

Tässä ketjussa märiseminen mukavampaa?

Edit: hyvä että on ketju Estoniasta. Täytyy lueskella jossain välissä. :+1:

(Mukahauska juttu) #2151

Mää vaan kerään teille aktiiveille tykkäyksiä, kun ryhmässä hyökkäätte kimppuun. Teistäkin tulee joskus mestareita.

Ehdin tässä käydä muuttamassa ketjun nimeksi “Salaliittoteoriat”, mutta sieltä se sama sisältö löytyy.