Palautetta kanssakeskustelijoille

Näin se meni. @Oijennus

5 tykkäystä

Saa minullekkin palautetta antaa, kun nauroin tuolle jutulle.

Check. @cace6969 pahoitteluni, että syytin väärää henkilöä.

Mutta @Kahvanaama . Juttu/vitsi meni yli.

3 tykkäystä

Anteeksi @Kahvanaama kun jouduit takiani tähän.

Olis vaan pitänyt jättää pelkkään tykkäykseen.

1 tykkäys

Sun kirjoissa, mua nauratti.

Se oli tavallaan sarkastinen/ironinen heitto siihen kohuun , joka Bloodin tulosta aiheutu. Ei suora vertaus. *

Jos olisin siihen Stalinin tai Hitlerin heittänyt, niin tuskin siitä vertauksesta riittäisi puhetta, vaikka tappoivat miljoonia enemmän. Tavallaan se oli vain tuohon ylimalkaiseen kohuun liittyvää, alussa* mainitun lisäksi

3 tykkäystä

Katsos, sinäkin heräsit taas…

1 tykkäys

Ehei mitää kuule :smile:
En olis itsekkään ihan arvannut, koska tämä oli vähän sitä mitä yllä mainitsin, netti on semmonen paikka, jossa ironia/sarkasmi on vaarallisia. Enkä syytä siis jos joku siihen tarttui

1 tykkäys

Jep.

Tämä puolestani ok. Virhearvioita sattuu varmaan jokaiselle meistä.

1 tykkäys

Jep, tänään näyttää olevan vähän hiljaisempi työpäivä (peliin ei sentään kausarilla ehtinyt niin poika pääsi :slight_smile: ).

Siinä ei ollut mitään siis niihin Valjakkalan hirmutekoihin liittyvää, kontekstiin liittyi tummahkoa ironiaa/sarkasmia, ja siihen kaikkeen liittyi se naurettava kohu Bloodin tulosta Tapparaan. Olisi ehkä pitänyt miettiä kirjotus hetkellä , aukeaako se kaikille oikealla tavalla.

2 tykkäystä

Lähinnä nyt tarkoitin sitä, että ihan kenen tahansa vertaaminen kolmoismurhaajaan on vähän mautonta. Ihan sama missä yhteydessä tai missä kontekstissa.

Ja minä en todellakaan ole tämän palstan nipottaja yleensä tällaisissa asioissa.

2 tykkäystä

Tuo kolmoissurmaaja varmaan puolihuolimattomasti tuli mukaan kun näytti olevan Ykkösellä jossain ohjelmassa. Ei kai muuten ketään kiekkoilijaa häneen tulisi verrattua.

Tavallaan ja totta puhuen, minä en henkilökohtaisesti häntä vertaa kolmoismurhaaja Valjakkalaan. Tämä oli vähän sellainen sarkastinen vertaus, siihen ylimalkaiseen KOHUUN joka syntyi. Tekstistäni jäi kyllä pois some " " merkit yms, jotka kirjoittaessani ehkä olisin tuonut oikealla tavalla viestini esille

Eli Ben Blood ei ole kolmoismurhaaja Valjakkala mielestäni. Eikä ole verrannollinen häneen. Sillä en tätä tarkoittanut

1 tykkäys

Tämä ok. Ja puolestani loppuun käsitelty.

1 tykkäys

Tästä nyt mun aivan saatanan turha kyllä vääntää ja kääntää enää. Meen kaljalle.

4 tykkäystä

No ei sun tartte täälä alkaa puolustelemaan useilla viesteillä. Se oli hauska kommentti, ja jos joku ottaa nokkiinsa niin omapahan on ongelmansa.

Modet ottaa sit yhteyttä, jos oli asiaton.

2 tykkäystä

Kuten sanoin. Homma ok minun puolestani. Mennään kaljalle.

3 tykkäystä

Säähän voisit keksiä heille vaikka jotkut hauskat hatut?

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara roster 2018-19