Palautetta kanssakeskustelijoille

Hieno asenne! Hopeat jakoon saa myös huudella, mutta omasta mielestä tämä vie 100-0.

2 tykkäystä

Kuinkahan pian tästäkin joku keksii taas aloittaa?

Aiemmin päivällä joku henkilö vihreissä kävi jo provoilemassa Kärppien (!) kausiketjussa. En tässä vetele mihinkään suuntaa yhtäläisyysviivoja, mutta aiempien näyttöjen perusteella on luvassa kohuntäyteinen viikonloppu taas palstalla.

Tähän vaikuttaa suuresti ottelun lopputulos,se miten hallissa olijat käyttäytyvät ja ottelun tapahtumat . Jos ei foorumi miellytä voi aina pitää taukoa. Jos otteluseurannassa kiehuu no seuraukset näkyvät parissa ketjussa…

Kummasta J. Karjalaisesta on kysymys? Jukka vai Jere? :smiley:

4 tykkäystä

Kuten laitoin @terppp, minä ainakin ymmärrän näkemyksesi. Sinä vain toit niin faktana esiin, että timanttinen hankinta. Itse kun en tosiaan varsinaisesti edes ihmetellyt hankintaa tai hankittua pelaajaa, vaan ajankohtaa ja Kärppien tilannetta. Ehkä parhaana selityksenä itselle uponnut tulevat junnukisat, jotka selittäisivät ajankohtaa.

1 tykkäys

@Rebeto67 , sinulla on virkistävä asenne ja meno päällä.

1 tykkäys

Kun tarpeeksi kauan uskoo omiin niin hyviä asioita tapahtuu! Eteenpäin! :+1::beers:

7 tykkäystä

@peterra kentällä on tapahtunut sellaisia asioita jonka johdosta itselläni on täysi luotto tuohon meidän tämän kauden rosteriin. Joten sokeaa luottoa ei mielestäni tarvitsisi edes mainita…

5 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pilkunviilaus- ja yhdyssanaketju

Enpä oo tänne ennen kirjoitellut, mutta nyt on pakko.

Huhuja kuulee kaikki, mutta tuollaiset ”mä näin viestin ja tää kerto tulevansa ensi kaudella, mut en voi kertoo nimiä” - viestit on kyllä aika turhia.

Jos ei kerran voi kertoa mistä on kysymys niin miks laittaa tuollainen viesti?
Aikamoista kissanhänmän nostoa aivan turhasta., eikä tuo mitään lisää yhteenkään ketjuun.

Noihin huhuuhin ja ”haaveiluihin” voisi kyllä laittaa itsekritiikkiä peliin…

3 tykkäystä

Aivan turhasta?:thinking::thinking:
Jos luit kaikki viestit niin sielä heitettiin ajatusta puolin ja toisin, ja käsittääkseni ketjun tarkoitus on juurikin puhua ensikauden pelaajista, ja mahdollisista siirroista.

Enemmän mua häiritsee turhasta valittaminen,
mutta ennen kun tulee penaltyä ylläpidolta niin meen nukkuu. Liputa viestit pois :innocent::raised_hands:

1 tykkäys

Joo, ketjun ensisijainen tarkoitus on haaveilla pelaajista ja leikkiä Leinosta. Siellä on nyt muutamia aika suorita huhuja heitelty. Mutta tarkoitus kuitenkin on tehdä huhuille oma ketju huhu-alueelle. Jos “huhu” ei ole ketjun väärti, niin ehkä se ei ole huhu ollenkaan.

Ympäripyöreät heitot yleensä on siinä mielessä hankalia, että ne vetää keskustelun laukalle ja palstatotuuksia syntyy spekulaatiosta. Sitten kun ei tulekaan nikitagusev, ollaan pettyneitä. Tässä vastuuta myös seuraavan viestin kirjoittajille eli vastaajalle sekä yleisesti lukijoille.

5 tykkäystä

Ja se, että täällä palstalla katellaan asioita Tappara-lasien läpi oli varmaan tosi yllättävää?

Vautsi hei, @Naapuri keksi että täällä ei ollakaan ihan täysin objektiivisia ja faneilla saattaa olla jossain asioissa jopa suoranaiset kaksoisstandardit. Annetaan nyt Naapurille äkkiä isot aplodit ja vaikka joku palkinto tästä nokkeluudesta. :slight_smile:

7 tykkäystä

@Kahvanaama ei hemmetti, että repesin tuolle Juha Valjakkala -kommentille. :smiley:

2 tykkäystä

No mä aattelin vähän kikkailla, kun on ollut koko Eurooppa niin suut vaahdossa, että vois melkein vaahtokoneiks jengiä hankkia johonkin vaahtopileisiin :smile:

1 tykkäys

Näihin olis kiva saada edes vihje. mistä kommentin löytää. Ellei tarkoitus ole kaksin pitää kivaa.

4 tykkäystä

En mä niitä osaa kopioida.

Sanoi Bloodia Liigan Juha Valjakkalaksi.

1 tykkäys

Lainata osaat? sitten vain haet ketjun johon haluat vastata ja kone kysyy vastataanko tähän ketjuun vai alkuperäiseen. Valitset sitten mieleisesi.

Ei mulla muuten väliä, tekee vaan huomattavasti helpompaa palstan seuraamisesta.

1 tykkäys

Ei saatana. Oli kuinka hyvää huumoria omasta mielestään, mutta nyt joku raja.

Ei täällä voi eikä saa vetää mitään, ei yhtään mitään huumoria tästä.

2 tykkäystä

Hei hei, mä sen heitin. Mulle kuuluu sillon antaa palautetta, se oli kyllä mustaakin mustempaa vertausta, mutta vetoan siihen vaahdotuksen määrään mitä on ollut joka puolella. Pahoittelen omasta puolesta jos oli erittäin mautonta. Tavallaan siihen en tähdännyt

3 tykkäystä