Palautetta kanssakeskustelijoille

@Janne herran jestas. Kerrankin joku vastaa oikein sellaisella ajatuksella, että tähän joutuu ihan miettimään. Peliteoreettista keskustelua. Janne on ytimessä!

Tämä ei ole sarkasmia.

Kiva vaihteeksi, että joku lähtee miettimään vielä syvemmin tuota peliä kuin vain pintaraapaisua. Mietin vaan, että sekin tapa oppia pyörittämään siellä keskellä pienessä tilassa sitä peliä niin miten se voisi onnistua, jos sinne ei mene?

Ben Bloodin ketjua lukiessa melkein uskoisi, että Tapparan takalinjoille hankittiin Kummeli Storiesin siivoojista se Verneri. Se ystävä, joka silittäessä kissaa mursi tämän niskat.

Hieno että tämä, miltei jo nyt kulttitason hankinta on aiheuttanut erilaisia, ihan hyvinkin perusteltuja ja selviteltyjä mielipiteitä. Tässähän odottaa ihan uudella mielenkiinnolla taas pelejä!

7 tykkäystä

Lakkia päästä!
On täällä hienoja ihmisiä.:star_struck:

8 tykkäystä

Mä olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa, kun hetken jäätymisen jälkeen aloin taas ymmärtämään jotain. Uskomattomia ihmisiä foorumi täynnä. :blue_heart:

Olen äärimmäisen otettu, kun haluatte mut niin kovasti mukaan, että olette valmiita maksamaan mun matkan. Tämä lämmittää sydäntä valtavasti mutta miettikää vielä kerran, olenko mä tosiaan niin välttämätön osa matkaa. Kai teillä rahoillenne olis parempaakin käyttöä.

3 tykkäystä

Minä vastaan vain omasta puolestani. Olen jeesannut tämän palstan kautta yhden perheen peliin, jolla ei välttämättä olisi ollut mahdollisuutta itse hoitaa lippuja kaikille. Olen jeesannut bensakuluissa yhtä intohimoista kulkuria.

Itse kun en näihin tapahtumiin tietyistä syistä juuri pääse, niin mielelläni silloin tällöin autan, jos voin. Aina se ei ole mahdollista, mutta tällä hetkellä on. Minulle itselleni tulee hyvä mieli, kun voi auttaa. Konkreettinen auttaminen on minusta parasta.

52 tykkäystä

Kiitos vielä kerran @Oijennus & @BlueOval avustuksista! On tää käsittämättömän upee yhteisö! :blue_heart:

15 tykkäystä

Ihan mahtavaa lukea tälläistä!
@Oijennus ja @blueoval ootte te hienoja ihmisiä. Tällä tarkoitan siis tuota jeesausta.

Pakko oli kirjoittaa ja kehaista, hattu päästä. Upeaa toimintaa.

11 tykkäystä

Arvot ovat tekoja.

Puheet eivät ole arvoja, vaan ne alkavat vasta siitä kun jotain oikeasti tapahtuu. Hienoa @Oijennus :+1:

15 tykkäystä

Satakunnan Kansan toimittajan twiitti. Lähinnä muistutuksena ettei koko maksullisen jutun copypastaaminen ole soveliasta.

13 tykkäystä

Jatkoa ketjulle Porin Ässät kaudella 2018-19:

Oli se Bäckström. Hänen(kin) loukkaantumisensa aiheutti muuan Rajamäen Erkki, joka osasi tehdä kaukalossa arveluttavia temppuja ilman käskytystä. KJ tosiaan syytti turhaan Bluesia ja varsinkin Heikkilää. Vuosi oli 2006.

Heikkilä ei nostanut Kärppiä Liigaan. Hän tuli Kärppien päävalmentajaksi Tamin tilalle tammikuussa 2001. Samana keväänä Kärpät pudotti runkosarjan voittaneen Jokerit puolivälierissä. 2002 oli Kärppien vuoro hävitä Jokereille, 2003 Heikkilän Kärpille tuli hopeaa, 2004 mestaruus. Heikkilä oli valmentanut Kärppiä myös divariaikana.

2 tykkäystä

@gatecrasher Eikö sinun pitänyt avata Erkki Lehtosesta ketju? Sanoit jokin aikaa sitten, että siirtyy viikolla . Ei ole kiirettä. Kunhan kysyn. Vai voiko joku muu avata ketjun?
24 päivää sitten:

22 päivää sitten:

En korvamerkitse tätä itselleni vaan luovutan avaimet halukkaalle.

1 tykkäys

@krobbe voisi olla oikea henkilö avaamaan Ekku Lehtosen ketjun?

3 tykkäystä

Onko ketjujen avaamiseen ilmaantunut jonkinlainen ranking-lista :open_mouth:?
Voidaan toki odotella - toinen vaihtoehto on se alkuperäinen ”kuka ensin kerkeää”…

2 tykkäystä

Ei kai?
Ehdotukseni perustui täysin siihen että @krobbe tuntui oleva varsin herkällä mielellä tuon paidannostoseremonian suhteen.

2 tykkäystä

Mielestäni ei! Kuka vaan ehtii ja haluaa voi mielestäni Ekun ketjun aukaista. Saahan siihen sitten jokainen halujensa mukaan lisäillä omia tuntemuksiaan ja näkemyksiään!

2 tykkäystä

Joo, samaa mieltä. Mutta hyvä jos availet sen, voisi olla ajankohtainen nyt kun paitakin tuli hankittua tuon jäädytyksen kunniaksi.

2 tykkäystä

Saatanhan minä sen tehdäkin, jos muille sopii. Tosin pyydän hieman kärsivällisyyttä, menee jonkun aikaa sillä haluan raapaista sinne muutakin kuin nimen ja ep-tilastot. Eli jos saan aikaa 24 h(eli julkaisu viimeistään huomenna klo 13.03).

13 tykkäystä

Ei paineita😀. Siitä tulee hyvä, odottelemme rauhassa.

2 tykkäystä

Erittäin hyvä avaus :+1:

5 tykkäystä